Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh wat apart, wel goed teken ;) dat hij lekker in slaap viel!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    :idea: dees ik was toestraks idd eventjes online althans dat probeerde ik want toen begon bryan weer te huilen voelt zich volgens mij niet zo lekker gisteren en vandaag beetje jengelig hij wil alleen bij mama liggen :rolleyes: heb het lakentje even lekker gewassen doe ik altijd macht der gewoonte denk ik en dan leg ik het morgen op bedje en maak ik een foto die mail ik je dan door meid. ;)

Heb verder niet bijgelezen is er nog iets gebeurt :(:

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bah meid misschien is het morgen stukken beterder en was dit een reactie op vandaag de behandeling vande osteapaat en is het morgen over ;)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh ik ga zo ff lezen! ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wauw ik vindt het toch wel gaaf klinken zo babymassage :) leuk he als ze zo ontspannen lig ik doe na het badderen vaak de beentjes en voetjes met babyolie en dan de beentjess pak ik wat hoger op en dan masseer ik en dan ontspant ze helemaal leuk gezicht :) dus ze zal dat vast lekker vinden!

fijn dat je het leuk vondt ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja echt die was :confused: niet nomaal he? dan denk je kleine kleertjes en kleine lakentjes enz, nou dat maak helemaal niet uit of het klein is je hebt zo een volle trommel..

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

leuke foto meid :)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    rustig aan meid! dat kletsen hier komt vanzelf weer! eerst aan jezelf en de kleine denken! en ja je voelt zelf wat je fijn vindt en aan kunt!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik hoop dat ze een mooie echo krijgt vrijdag ;) en dat ze gewoon minder ver is dan ze dacht! en misschien onregelmatige cyclus? ach meid sneu dat Sarah zo huilt.. dikke knuffel

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik doe het ook wachten met kopen hoor ,anders is het zonde , en ik wil toch wat afvallen en dan zit je met die kleding ja ..ppff maar snap dat je wat nieuws wil voor evt sollicitatie ;) als het zover is ga je toch gewoon ff shoppen bij de H&M heb je iedergeval wat nieuws en leuks voor weinig ;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Kikkert oh dat ze niks konden vinden hopenlijk helpt die korset!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat alles goed gaat zeg ;) en dat over dat lachje was ik! nou het worden met de dag meer lachjes echt super leuk ben trots op haar :)

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heej hi

hier hele dag geen internet gehad dus niet alles ijgelezen..

kr.zrg is nu weg :cry: ...

bv gaat steeds beter en samen met kv gaat het super!geen krampjes en als ik dat zo lees een ZEGEN
    Jurian had het ook vreselijk en kan me alle frustratie zo goed voorstellen...Dikke knuffel

marijn was vandaag weer boven geb. gwicht. nu 3500 gram... :D
    Gehoortest was goed en hielprik is gedaan...
    Ik ben zooooo trots.. maar dat kennnen jullie vast wel ;)

ik herstel ook goed en mijn onderkantje is weer goed genezen. ben nog wel erg moe en kan weinig hebben...

@suus /fELI met je verjaardag.. je eerste als mama...
    @Sjaltjuh....GEFELI.. met de geboorte van jullie dochter Zoë.....
    lekker genieten nu!

@MissN weet niet hoe en of we dit gaat registreren wat het afvallijstje betreft maar ben weer 1 kg kwijt :D :D is toch het melden waard..hihihi

Zo mijn berichtje is weer af en nu ga ik ff teruglezen...

@Maja.. heb dus weer even internet gehad... thnx voor je sms... knuff

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier ga ik ook pas later weer kleren kopen hoor..

Maar op de 23e wordt marijn waarschijnlijk gedoopt en dan wil ik wel wat nieuws hebben..Moet toch voor marijn ook nog een pakje kopen want w doen dan weer niet aan doopjurkjes...

Maar goed.. volgende week maar s ff kijken...

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Zo nu mijn verhaal!

vandaag bij de Fysio geweest en weer oefeningen voor mijn bekken gehad en ze heeft lekker mijn onderrug gemasseerd want heb ik ook last van komt ook voornamenlijk van het gewicht wat ik aan was gekomen en wat ik nog weeg!

daarna naar mijn mams ff wezen winkelen..
    en daar gegeten ( sonja kreeg ik hihii)

en ja wat een heerlijk meissie heb ik toch ik kan er overal neerleggen als ze slaapt ze slaapt gewoon verder, hup net uit de maxicosi helemaal jas uit broekje uit truitje uit en boxpakje aan( haar slaappakjes) en in bed en ze knort gewoon verder hier, nou dan heb ik toch aardig wat met haar gedaan :rolleyes: :)

:) EN wordt de afvallijst bijgehouden qwa afvallen enz?

IK woog vorige week nog 85,7 en nu 84 ben in een weekje nu precies met Sonja al 1,7 kilo afgevallen!!! JIPPIE er is een begin!!!!!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Fijn dat MARIJN alles goed doet en goed groeit! ja kraamzorg weg is jammer he ,maar toch ook wel weer lekker ;)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ ichtus had je de vk nog gevraagd over de ontlasting van marijn? ben benieuwd wat ze gezegd heeft

18. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Dag dames,

Toch een bijzonder moment: mijn eerste bericht als mama in dit mama-forum! :D :D :D

Alles gaat hier prima, we leven nog steeds in een roze waas...
    Ben blij dat manlief nog vakantie heeft, heel eerlijk gezegd vind ik het best spannend het straks helemaal "alleen" te doen.

Er zit nog weinig regelmaat in onze dagen. Sam slaapt voor mijn gevoel heel veel... Vanavond ook al vanaf 7 uur, hoop ook dat ze vannacht gaat slapen!

Iemand hier nog goede tips voor tepelkloven? Heb ernstige auw!

(vinden jullie het goed dat ik alle 145 pagina's niet ga teruglezen....?)

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    alle meiden die in de afvalrace zitten, veel succes en dat de kilo´s eraf mogen vligen.

Ik ga morgen even met Sarah naar de huisarts, blijft huilen, nu alweer 6 uur met ik denk een uurtje slaap in totaal. Vind ik niet meer grappig zo. Drinken doet ze goed, net alsof ze al dagen niks meer heeft gehad............ maar daarna kramp en toch wel wat spugen.
    Misschien toch andere voeding proberen? Heb echt geen idee meer, ben zelf echt helemaal op.
    Heb vandaag ook al gezegd, was ik er maar nooit aan begonnen...... ik meen het ook nog.

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heb haar evne op de zij gelegd en lijkt even wat rustiger te worden. VInd het alleen wel eng.

Deel Deze Pagina