Hier trouwens weer een rot nacht. Tessa is overdag zo tevreden. Niks aan de hand. Poepen, eten en slapen. Maar zodra ze haar laatste voeding heeft gehad om uurtje of 11 's avonds dan zet ze het op een krijsen. Vannacht tot half 4 Ik wist me geen raad. Steeds weer aanleggen, dan dronk ze ff, viel in slaap. Dan liet ik ze ff bij me liggen. Maar zodra ik ze terug legde ging ze weer krijsen. Ik heb dus tot half 4 geen oog dicht gedaan. En toen was mevrouw om 6u weer klaar wakker.... Vanavond gaan we het anders doen. Ik heb ze vanmorgen niet gebadderd. Dat gaan we vanavond doen om ong. half 10. Dan nog een voeding en dan maar hopen dat ze dan wel slaapt. Maar ik hoop niet dat dit gewoonte gaat worden. Dit breekt je echt op.
zo ik ben zo emo vandaag... was een liedje aan het zingen voor finn, janken joh! net keek ik in de box bij hem, stond ik weer te janken... kan het gewoon niet bevatten dat dat kleine hummeltje in mijn buik zat... ben zo blij met hem...
Ik vind het oke boney.. Maar ik heb nu even geen tijd om met de lijst bezig te gaan..ik ga zo eerst even de fietsen ophalen.daarna Jaydee weer even de fles geven.. Als zij slaapt zal ik de lijst weer eens even goed onderhanden nemen.. Dan zal ik ook gelijk de afvalijst erbij zetten.. Oke?
Ik heb hier precies hetzelfde Boney, raar he. Ik heb ook geen idee wat het is. Bij Luuk speelt de reflux en de krampjes wel mee maar toen hij daar minder last van had was het ook al vaak zo. Hihi Debora, niks raars hoor, ik heb het ook vaak. Praat ik tegen hem tijdens het voeden, zit ik zelf te brullen
hoi meiden heb weer ff wat tijd gevonden. zit hier met een ziek zoontje die heeft een buikgriep en doet niks anders dan overgeven. arme manneke is 3 jr en dit is al dag 3 van het kotsen pfff. keano doet het supers. ligt tevreden te slapen. s'morgens is ie goed wakker en na de voeding van 11uur slaapt ie tot een uur of 4. sávonds en s'nachts doet hij het ook best goed alleen zit er s'nachts 3uur tussen ipv 4uur omdat meneer liever slaapt ipv eten wat ie tekort komt haalt ie op de dag wel weer in. verder mag ik niet klagen. wat betreft een lijst wie wat geeft lijkt me een goed idee. ik geef fv ipv bv omdat deze na 14 dgn echt niet meer liep en meneertje zeer ontevreden was.
Is goed MissN. Dees, ik weet echt niet wat het is. Spugen doet ze bijna niet en ik heb niet het idee dat ze krampjes heeft. Ze heeft gewoon heel erg zuig behoefte. M'n vinger wil ook nog wel eens helpen, maar daar trapt ze na een tijdje niet meer in. als papa met haar loopt is ze stil. Maar zodra die haar weer neerlegt is het weer brullen geblazen. En ik vind het zo zielig. Maar ik kan ze gewoon niet bij me in bed houden. Ik doe geen oog dicht. Lig wel een beetje te soezen, maar ben bang dat ik de deken optrek...
En aan m'n BV ligt het niet. Ik heb zo vreselijk veel... M'n boobs zijn mega en als het tijd is om te voeden dat zitten ze zo vreselijk vol.... Moet altijd beetje tepel in vorm knijpen voor ze goed kan happen, maar dan spuit het er zo uit... hihi, heel dat bekkie onder de druppels. Soms zit ik er zelf gewoon helemaal onder.
@boney: wat rot zeg, dat breekt zeker op ja! ik vind het ook eng zo'n kleintje bij ons in bed hoor.. doe ik alleen als Marc bv aan het lezen is, zodat hij kan opletten.
boney dat had ilse ook heel veel zuigbehoefte. Nu geef ik haar soms een speentje en dat werkt. Pas met 2 weken gedaan ivm tepel/speen verwarring, maar gaat nu super goed, meestal even een kwartiertje de speen na de bv en dan is madam tevreden en ik ook
Haha ja ik las het. Jeetje zeg. das echt veel. Ik kolf niet meer. Heb de 1e week een kolf gehuurd om het op gang te brengen. Ze krijgt alleen de borst. Ik voed ook niet meer bij met een een spuitje. Dat heb ik de 1e dagen wel gedaan.
Ooh ja, speentje kan ook helpen. Luuk maakt er dankbaar gebruik van. Nadeel is alleen dat hij er steeds uitvalt. Het scheelt om er dan een spuugdoekje doorheen te halen, dan ligt de speen wat stabieler en valt dan minder snel uit het mondje.
jeetje dees das wel heel veel. Krijg je daar niet juist veel meer melk door als je steeds zoveel kolft. (hier zei cb dat ik elke keer maar ong 60 moest kolven anders zou ik teveel aanmaken)
Tessa is morgen 2 weken. Ik ben echt niet voor een speen (niemand denk ik) maar als dit nog een paar nachten zo doorgaat dan ga ik het echt proberen. En dan geef je eerst BV en dan speen of hoe doe jij het?
Door mijn schimmel moet ik wel kolven anders kan ik niet meer van de pijn. Zelfs na het kolven doet het erg zeer. Daarbij is Luuk een tutter maar dat heeft misschien met zijn krampjes en reflux te maken. Ik hoop, dat als dat is aangepakt, het drinken ook beter gaat.