Boney, dat heb ik ook als ze bij ons in bed ligt. Kun j eniet proberen om een voedingskussen tussen jullie in te leggen en dan op die hoogte dat er geen deken aan kan?
geen idee of ik ga huilen. Ben wel aardig wat prikken gewent en heb ook zoiets van wat moet dat moet. hielprik had ik ook geen last van. (heb ook een tijdje mezelf moeten prikken met bloedverdunners) dus ben benieuwd
Prikken bij mezelf vind ik niet zo erg maar mijn kleine manneke prikken dat kan ik niet aanzien hoor. Papa gaat maar mee en ik troost hem daarna wel.
@dees: ik was erbij toen ze bij finn bloed uit z'n hoofdje namen, tot 3 x aan toe en 2 x in z'n handje! zoooo zielig! maar daardoor ben ik nou niet meer zo bang bij de inentingen... hoop ik!
uhm hoeveel luiers kun je in een uur verschonen zeg! dit is nu al nummer 3. hij heeft poep als water door de overstap van voeding... cb waarschuwde er al voor!
Fenne heeft inmiddels ook een speentje. Dit omdat ze zo snel drinkt aan de borst dat ze daarna nog zuigbehoefte heeft. Wanneer we haar dan het speentje geven dan zuigt ze nog even 10 minuutjes en valt dan in slaap... de speen laat ze dan vanzelf los en die leggen we weg zodat ze er niet op gaat liggen met dr bolle wangetjes...
Hey mama's! Ik kom me hier ook maar eens melden. Ik zie dat ik al behoorlijk achterloop! Ik geloof dat ik tot pagina 50 of zo gelezen heb en daarna niet meer. Misschien dat ik die andere pagina's ooit nog eens ga lezen. Of niet... Hier gaat alles prima. Kaylee is echt een modelkind. Nou ja, behalve dat ze 's nachts wakker ligt van de krampjes. Maar dat komt dan weer doordat ze gewoon teveel BV binnen krijgt. Verder slaapt, poept en eet ze alleen maar. Ze heeft overdag nauwelijks haar ogen open! De BV gaat heel goed, ze drinkt prima en zat gisteren alweer bijna op haar geboortegewicht. Ik ben trouwens van plan lang te gaan voeden. Norah heb ik 13 maanden gevoed. We zullen zien hoe lang ik het deze keer ga doen. 6 Maanden minimum, maar het doel is zeker een jaar. Ikzelf herstel aardig. Ik vloei al bijna niet meer (joepie ) en aangezien ik geen hechtingen heb, is alles daar beneden al weer aardig rustig. Alleen ben ik zo moe en kan ik me slecht concentreren. Ik kan heel slecht tegen drukte. Als Norah en Nico tegelijk praten dan wil ik ze het liefst allebei achter het behang plakken. Ik heb genoeg aan mezelf en Kaylee op het moment. Mijn meisje ligt in haar hangmat, maar ze heeft net lekker liggen poepen dus ik zal haar eens even haar verschonen.
Hoe zit dat eigenlijk met de feb mama's hyves? Ik heb me aangemeldt, maar ben volgens mij nog niet geaccepteerd... of kijk ik nou helemaal verkeerd?
Lieve meiden.. Ik heb nu dit lijstje van diegene die fles of borstvoeding geven.. Dees, bv Debie, bv Sizzel, bv Boney, bv Thirza02, bv Wen26, bv MamaNorah, bv Amma, bv Lianda, fv MissN, fv Debora21, fv Zijn er nog meer meiden die ik kan toevoegen?
@missN.. ik geef bv en fv een combi dus Misschien dat het straks vanzelf alleen bv wordt.. de fles laat ie steeds meer van staan! @Dees.. sjonge wat veel kolven zeg! is idd goed vor de voorraad...heb je spruw dan? dat was bij lisa en mij toen met medicatie en 2weken later over!, maar toen had ik de bv al opgegeven dus misschien dat het dan sneller over gaat! Is erg pijnlijk idd...Knap hoor dat je zo doorzet...Petje af en euh.. goede tip trouwens over dat spuugdoekje door de speen.. ga het meteen s proberen als ie weer wil sabbelen op mijn pink.. nu moet Marijn alleen wel erg wennen aan de speen hoor.. kan m nog niet goed vasthouden.. @MamaNorah.. hier hetzelfde.. herstel ook erg goed, maar drukte is echt funest.. vooral aan het einde van de dag zijn de kids erg druk en dan zo rond etenstijd heb ik het helemaal gehad...Onderkantje is ook mooi rustig en vloei bijna niet meer.. kan het mooi af met maandverband.. Heb trouwens vandaag alweer eigen broek aan.. kan nu 3 eigen broeken weer aan.. ben zoooo blij mee.. ben die positiekleding echt zat! Maandag komt de wijkverpl.kundige van het cb hier voor de eerste afspraak... we hebben niet zo'n fijn cb dus zal wel niets voorstellen, maar goed.. ik ga weer met open mind het cb tegemoet.. Van het weekend halen we de klossen onder het bed vandaan zodat ik di maandag kan terugbrengen en dan is voor mij ook het kraamgebeuren wel voorbij.. Kr.zorg zei nog.. je bent 6 weken kraamvrouw dus laat je lekker verwennen.. 6WEKEN? nou euh.. vanaf maandag mag ik weer vol aan de bak hoor..hahaha niks verwennen aan.. maar ik vind het wel prima..eindelijk weer een ritme...
hoe lang ik bv wil geven? In ieder geval zolang mijn verlof duurt dus 15 wken.. (incl. vakantie) daarna moet ik nog zien.. bij mij op t werk moeten we kolven in de bezemkast en ook al heb ik mijn rechten.. als ik er op hamer wordt de sfeer er niet echt beter op.. maar ik wil wel graag langer geven.. ik werk ook maar 16 uur dus wellicht is kolven voor de uurtjes dat ik werk wel een idee.. dat kan ik ook van te voren doen dus dan is het op twerk niet zo'n gedoe...
Lieve meiden .. Ik ben al een heel eind met de nieuwe lijst.. Willen jullie even kijken hoe jullie het vinden? En als jullie het goed vinden even het geboortegewicht en lengte doorgeven en ook of je borst of flesvoeding geeft?
Mijn eten komt er zo aan. (Handig nog steeds zo'n moeder die voor ons kookt, als Nico zou koken werd het echt niets. ). Maar tot die tijd heb ik nog even tijd om hier te kijken. Ichtus, tja 6 weken kraamvrouw zijn... Dat is vooral toch echt onmogelijk als je al meerdere kids hebt rondlopen. Fijn dat je weer in je eigen kleding past! Dat gaat hier nog wel even duren vrees ik. Ik ben benieuwd wanneer het cb hier komt. De wijkverpleegkundige is erg aardig, maar de arts. Wat een raar mens zeg. Ik ben er nog niet uit of ik het vaccinatieprogramma precies ga volgen of dat ik er later mee wil beginnen. Ik vind 2 maand wel erg jong, als ik het een maand of 2 uitstel dan heeft ze net iets meer weerstand opgebouwd.
ik kan pas verder als me vriend thuis is, want Jaydee loopt te piepen.. Ik lees straks wel hoe jullie het vinden.. Tot straks...
MOOIE LIJST MISSN.. Mijn gegevens Ichtus.. bevallen op 26 feb 2008 met zwangerschap van 42 week Marijn Jonathan. geb. gewicht 3460 gr. 50 cm ong.