Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    MissN: Tessa was 3070 gram en 49 cm en ik geef BV

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Das ook toevallig joma! Leuk zeg.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja he eigenlijk wel he :)

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    boney je was al geacepteerd hoor bij hyves :) je staat er gewoon tussen dus wordt tij om eens te gluren :) want ik heb voor jou een speciale achtergrond :)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb net zitten gluren hoor. Was er nog niet geweest. ik zal het morgen allemaal eens door gaan spitten.
    Zag er wel leuk uit. Kun je zelf ook foto's plaatsen enzo? of moetdat via jullie?

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee iedereen kan zelf foto,s plaatsen en onderwerpen en nieuwe berichten plaatsen ;) en Tpino is er ook bij ;)

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En je avatar staat er weer.... Boney is blij! :-D
    en februarie is zonder E.... ;)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja maar anders bestond er al een februari mamma hyves vandaar de extra E wij zijn speciaal toch :) en die achtergrond speciaal voor jou staat ook bij een van de eerste krabbe :) ls

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zijn het echt allemaal mama's van ons cluppie?
    Er zitten er bij waarvan ik echt geen idee heb wie het zijn...

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow haha.... ik zal morgen alles es gaan lezen. hihi
    Lief zeg speciaal voor mij... :oops:

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hihihi :) omdat jij die lieveheersbeesjes zo leuk vondt ;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee alleen mamma,s van hier ;) en als je niet weet wie wie is er is een onderwerp over daar leg iedereen uit wie wie is en bij welke baby enz ;)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb bijna 5000 berichtjes...

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    we hebben net Tessa in bad gedaan en ze heeft nog gedronken bij mij. Nu maar hopen dat ze vannacht het niet weer half 4 gaat maken, maar ik hoor haar alweer. :(
    Ik ga naar boven, kijken of ik ze stil kan krijgen en dan lekker slapen.

Truste en tot morgen.

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben blij dat we vandaag naar de kinderarts mogen zeg. Luuk heeft zo'n pijn en wil bijna niet slapen :( . Vanmorgen de 2de keer dat hij bijna stikte in zijn spuug. Hij geeft bijna de hele voeding dan in 1x terug en dat is 4 uur nadat hij heeft gedronken :confused: . Eigenlijk ben ik al zeker dat het reflux is en ook de verpleegkundige van het cb zei het. Nu maar hopen dat ze snel iets kunnen doen want het manneke kan bijna niet in slaap komen.

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh en sorry dat ik even niet reageer maar Luuk ligt verschrikkelijk te huilen en ik ben helemaal wanhopig en uitgeput van het proberen het ventje in slaap te krijgen. :(

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dees, wat sneu voor Luuk zeg :( Als hij nog zoveel spuugt zo lang na de voeding kan het toch haast niets anders dan reflux zijn.. Hoop dat de kinderarts een oplossing heeft voor Luukje. Vast wel, daar zijn ze voor toch ;)
    Dikke knuffel voor jou en Luuk

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen allemaal.

Dees vervelend zeg, lekker je mannetje knuffelen.

Ik zei gister al dat ilse zo'n beetje heel de dag wakker was, nou dat kan ze ook 's nachts. :( Ze kwam om half 2 en had haar pas om 4 uur er weer in en toen om 6 uur weer. :cry: Nu heb ik echt wallen. Hoop dat ze vanavond weer wat beter slaapt.

Meiden met hechtingen; even vraagje, hebben jullie nou ook dat als je poept (lekker smakelijk) je hechting dan een heel klein beetje bloed en trekt. Heb ik nu sinds een week, maar alles ziet er wel rustig uit.

Nou zo naar de bakker, mams word morgen 50 dus hebben een sarah taart bestelt. Gaan dan ook voor het eerst met haar ergens anders slapen vrijdag en uit eten, ben benieuwd.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat staat dat leuk 1 maand. hihi.

Ga haar maar even pakken, de tranen komen weer.
    (zo schattig dat ze nu ook traantjes laat)

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    We zijn gisteren met Lune naar de osteopaat geweest. Ik had haar in de wachtkamer al de fles gegeven en tijdens het eerste gedeelte van de behandeling lag ze heerlijk te slapen :) toen ging de osteopaat haar hoofdje naar links bewegen en ze heeft een hardnekkige voorkeurshouding naar rechts dus toen werd ze wakker en begon te krijsen :confused: Mijn vriend was mee en ik had hem wel gewaarschuwd dat Lune dat erg kon protesteren maar ik zag aan hem dat hij het maar moeilijk trok, vond het niks. De schat.. ;)
    Ik heb het met de osteopaat ook nog over een eventuele koemelkallergie gehad, zij schat de kans best groot is aangezien ik daar zelf ook last van heb gehad en bijna elke allergie heb die je kan bedenken. Maar dan zou ze toch meer klachten moeten laten zien dan nu het geval is. We kijken het dus nog even aan.. Lune ligt nu trouwens heerlijk te slapen, helemaal relaxed. Dat is een tijd geleden dat ze dat heeft gedaan dus denk dat de behandeling wel effect heeft gehad.

Vandaag zouden de 2 meiden komen waarmee ik mijn scriptie maak maar ik ben zo kapot van het gedoe rondom ons nieuwe huis en het niet-slapen en met Lune bezig zijn dat ik gisteren heb afgebeld.. Ik voelde me best schuldig en ze vonden het ook niet leuk maar ik trek het echt even niet.. :( Vandaag blijf ik dan ook de hele dag thuis met Lune en vriendjelief is naar ons nieuwe huis. Kan ik met ons meisje een beetje bijkomen :)

Als jullie kindje 's nachts wakker wordt en geen honger heeft wat doe je dan? Lune wordt al een paar nachten wakker tegen een uur of 4, hoewel ze de uren ervoor ook erg onrustig is, tegen 4 uur gaat ze jengelen en als ik haar er niet uit haal gaat ze huilen. Ik neem haar dan in bed, voedingskussen in mijn rug en om me heen en leg haar op mijn borst en zo slapen we nog een paar uurtjes. Vind het best eng om haar bij me te hebben als ik slaap maar zo slapen we allemaal nog tenminste en Lune vindt het ook heerlijk.
    Denken jullie dat je je kindje al kan verwennen? Lune wil soms gewoon echt niet in haar wieg of kinderwagen slapen en er zijn dagen bij dat ze vooral bij mij op schoot slaapt.. Mijn vriend is bang dat we haar dat aanleren, maar als ik haar laat liggen in de wieg krijst ze zo hard dat ik het gevoel heb dat ze stikt :confused: Wat vinden jullie? Ben wel benieuwd ;)

Deel Deze Pagina