Inbakeren helpt hier weinig. We doen het nu ruim 2 weken en ze valt er niet eerder door in slaap. Wel hebben we het idee dat ze er dieper door slaapt, dus toch nog iets positiefs. Daarbij laat Tess het inbakeren prima toe, dus we hebben niet het idee "dat we haar wat aan doen".
meiden die naar cb of osteopaat moeten succes! ik ga zo naar de dokter met Gwen want oogje zat weer dichtgeplakt en vies zoo zielig dus net ff dokter gebeld zat vol ,maar mocht tussen door komen zei ze want ze willen het wel ff zien , of evt virus is enz.. dus hoop dat ze er wat voor krijgt want loop er nu al een week mee te tobben..
Hier lekker getubt. En ze vond het heerlijk. Zo heerlijk dat ze lekker ging poepen in het water. Ze ligt nu heerlijk schoongepoets in de kinderwagen. Dan ga ik nu maar eens even wat eten. Ben flauw van de honger. Misschien moet ik m'n ontbijt maar wat eerder inplannen voortaan. Ik heb gisteren m'n favo spijkerbroek gepast. Hij ging gewoon helemaal over m'n benen en billen. En zat nog goed ook. Alleen konden de knopen nog niet dicht, maar ik heb dan ook nog een buikje. Maar goed, hij past dus nog wel. Nu nog even m'n buikje weg werken. Hebben jullie trouwens 's nachts met voeden een lampje aan? Ik kan het echt niet in donker.
Goedemorgen! Norah is naar de PSZ, Kaylee slaapt, dus het is hier lekker rustig. Wij hebben vannacht een onrustige nacht gehad, echt weinig geslapen. Hopelijk leert ze het snel om 's nachts gewoon weer in slaap te vallen. En gaat ze wat minder spugen. Vanmorgen zat ze alweer op 3720 gram! 35 gram boven haar geboortegewicht, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. @Joma, mooie foto's! Wat een mooi meisje is Gwen toch. Wij gaan volgende week naar een fotograaf om foto's te laten maken. FIjn dat je tussendoor bij de huisarts mag komen. @Anoek, gefeliciteerd met je verjaardag!En veel succes bij de osteopaat. @Sizzel, veel plezier op de markt. @Boney, lekker hoor dat je een goede nacht hebt gehad! Dat had je ook wel nodig. @Dees, oh wat fijn dat jullie ook allebei een goede nacht hadden. @MissN, veel plezier op het cb. Ik vond het altijd wel leuk trouwens, om naar het cb te gaan. Vooral om te zien hoe ze weer gegroeid was'.
Ik voed zonder lampje, maar het is best wel licht in onze slaapkamer. En ik heb het geluk dat Kaylee echt goed hapt en ik zelf nauwelijks wat hoef te doen om de tepel goed in haar mond te krijgen. Voor de BV-mama's: welke houding is favoriet bij jullie? 's nachts voed ik vaak liggend op mijn zij, of bijna liggend op mijn rug met haar op mijn buik bovenop mijn borst. Overdag gewoon zittend.
De slaapkamer is hier erg donker en Tessa is zo vreselijk gulzig. Zodra ze mijn tepel voelt of ruikt gaat heel dat hoofd heen en weer en pakt ze het liefst haar hand. Ik moet dus haar handjes opzij doen en dan haar hoofdje richting mijn tepel doen. Gaat dus echt niet zonder licht. Hier doe ik het 's nachts liggend in bed. Maar dat is niet heel erg makkelijk. M'n borst is zo groot dat ik ook haar neusje dicht druk als ik lig. Overdag doe ik het gewoon in de stoel of op de bank met het voedingskussen om me heen.
Buddienieuws: Ik kreeg een berichtje van deborah: Finn is vannacht om 4 uur opgenomen in het ziekenhuis, ik kreeg hem niet wakkeer vannacht Gelukkiggaat alles nu goed we moeten wel nog even blijven.Liefs debora Einde buddienieuws
Buddienieuws: Gelukkig gaat het alweer goed met finn. Hij blijft wel een nacht hier voor het spugen. Liefs Debora Einde buddienieuws
Ik heb nog even gezocht op de niet actieve dames, maar ik kan nog niet vinden of ze al bevallen zijn. Leoniee die is 29 nov voor het laats online geweest, dus ik neem aan dat die misschien wel van de lijst kan? Twins en dolfijn zijn de afgelopen week nog online geweest.