Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo dames! Ik ben al ongeveer een week niet op het forum geweest :oops: Ik weet gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen.... Zal wel gewoon een kwestie van beter plannen zijn denk ik...
    In het weekend hou ik altijd alle tijd vrij voor me mannetje, omdat ie door de weeks al altijd 13 uur per dag weg is :( En doordeweeks ben ik eigenlijk alleen maar bezig met Rosalie, huishouden, boodschappen doen..... :( Vin die ruimt ook nooit wat achter ze reet op dus ik moet eigenlijk iedere dag weer van voren af aan beginnen! :( En Rosalie die is best veel wakker overdag en tsja die moet ik dan ook entertainen! Vandaag heb ik een beetje schijt aan het huishouden dag, dus tijd voor het forum haha :)

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha nee natuurlijk niet! Dat was voor Gerrit bedoeld! Vond die 3 topics een beetje ver gaan! ;)

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohwjah! Ik was afgelopen dinsdag bij het CB en Rosalie was in 5 weken tijd van 3120 gr. naar 4690 gr. gegaan :confused: daar komt dus die bolle toet vandaan :) En ze was 5 cm gegroeid!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hahaha... nou ja! dan weet je in ieder geval zeker dat ze niets tekort komt! haha

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow! De Gerrit discussie is wel redelijk hoog opgelopen zie ik al weer! :confused:

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Parnassia? :rolleyes:

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) :) :) Hij is in ieder geval verwijderd van het forum ariël.. dus we hebben er geen "last" meer van

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ging slapen, maar heb nog ff foto van Tessa in m' album gezet. Ze is zoooooooo mooi...!

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ah gossie, ze is inderdaad prachtig Boney! :D

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nog een keertje!
    Boney, tis echt een poppetje!

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net zoals Ariel heb ik ook weinig tijd om iets te posten op dit forum. Sjonge zeg, wat slokt die kleine toch een tijd op! Zit al zo'n vier uur per dag te voeden. En daarnaast nog de nodige kroelpartijen en in-slaap-wieg-momenten! Ook moeten er idd nog boodschappen gedaan worden en hier en daar wat worden schoongemaakt. En oh ja, ik heb ook nog drie andere kinderen die af en toe ook wat aandacht vragen :)
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik voed 's nachts ook met een lampje aan. Anders vind ik het echt te donker. Gelukkig slaapt Sofie na het voeden 's nachts gelijk weer. Dus dan kan mama ook gelijk weer haar ogen dicht doen. Papa wordt er al niet meer wakker van als Sofie zich meldt. Hij schrok afgelopen nacht wakker van een harde boer die ze liet :D
    Ik mag a.s. maandag al naar het cb met Sofie. Ben benieuwd hoe veel ze is gegroeid!
    Ik ga nu nog even van mijn rust genieten. Sofie slaapt en de kinderen zijn lief aan het spelen!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm ik denk toch wel ergens tussen de 6 en 8 uur! :confused:

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O gelukkig! Ik ben nog bezig met het 100 pagina's terug lezen :)
    Dus Dees is nu ook weer terug?

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ahh wat een poppetje Boney!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Yep! dees is ook weer terug!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Jeej.. haha.. nee dat red nora echt niet hoor! denk dat ze zo'n 3 á 4 uurtjes per dag echt wakker is! De rest is ze heerlijk aan het pitten!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O gelukkig! :)

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Volgens mij zijn bijna alle mamma's weer terug!

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Leuk je weer te lezen meiske! en Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Kan me voorstellen dat je met je andere kids en alles eromheen weinig tijd hebt om hier te zijn! Maar in ieder geval leuk dat je even laat weten hoe het is!

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ga ff op de bank liggen!
    Nora ligt in bed en hoorde net uit de slaapkamer flinke "poepgeluiden" komen.. hihi.. maar ze slaapt rustig verder! Als ze wakker is zal ze een grondige reinigingsbeurt ondervinden...hihi.. denk dat dat wel nodig is!

Deel Deze Pagina