Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Komt zeer binnenkort wel! ;) Rosalie was afgelopen zaterdag van 19.00 tot 0.00 wakker :confused: maar heeft daarna wel lekker tot 7.00 geslapen :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Sorry! Ik was ff zo druk, ik ga vanaf nu me dagen gewoon plannen! En dan zorgen dat ik iedere dag toch ff op het forum kan kijken, want 100pagina's terug lezen is bijna niet te doen! ik moet er nog 50! :confused:

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    hehe veel plezier! Ik zat laatst ook al helemaal onder! :p

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag meiden!

hier eerst langs de dokter geweest met gwen voor haar oogje en heb druppels gekregen want het is een bacterie als maandag niet minder is moet ik terug komen!

@deborah bah schrikken meid, hij is goede handen en goed dat ze hem nog een nachtje houden dikke knuffel voor Finn ;)

@Wen leuke foto,s hoor! :)

@Boney ook een poppetje hoor en klopt het dat ze haast geen haartjes heeft? ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja ik heb ook nog 3 zwart wit foto,s laten ontwikkelen in een maat groter en een lijst voor in de woonkamer en dan doe ik speelsgewijs in 1 lijst met zwarte achtergrond , ik ga zo ff ermee puzzelen :)

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat is er met Finn aan de hand? Ik ben daar nog niet! :(

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja maar je kan ook ieder uur een ander ip-adres hebben.....

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk is al vanaf half 10 bijna aan 1 stuk aan het huilen. Drinken doet hij ook al bijna aan 1 stuk vanaf 10 uur :(

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hahaha joma dat klopt! Tessa is bijna helemaal kaal. Ze heeft wat donshaartjes. Al lijkt het wel of het de afgelopen dagen wat meer word of de donsjes zijn donkerder ;)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil dr ook op, maar heb nog ff geen weegschaal :( Ga dr geloof k van het weekend 1tje halen!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Slapen lukt hier niet. Weet ook niet waarom. Lig lekker op de bank met een dekentje en ben moe, maar kom niet in slaap. Dus ben maar weer opgestaan. Ga ff eten maken voor vanavond. We krijgen eters en ga lekker rijst met een sausje maken. Lekker makkelijk en zo op te warmen. Als het nou straks lekker weer is ga ik nog ff een rondje buiten doen.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    De 2e regeldag is met 6 weken toch?

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dames jullie krijgen allemaal de groetjes van debora haar moeder is nu even bij finn en zij en haar man/vriend zijn even naar huis lekker slapen want dat was er vannacht natuurlijk niet van gekomen. ze is heel blij met onze steun dus bij deze dankjewel namens debora

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej dames, Ik heb net even de HA gebeld en moet met spoed om 15.30 uur daar zijn, want ze vertrouwens het niet, omdat Angela zoveel spuugd. Ben er echt ff van overstuur.. bah.. Heb nu de VSM druppeltjes.. kijken of het werkt.. moest dat een half uur voor en een half uur na de voeding geven, maar als ze er toch steeds alles uit blijft gooien heeft dat natuurlijk ook geen zin. Nou ik hou jullie op de hoogte..

BTW: hoe zit dat nou met die Gerrit, ik las net dat hij hier gesignaleerd is? Heeft hij wat gezegd dan?

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He Ariel is ook Back :8

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    bonye het is ook een poppetje echt een schatje

diaantje ik zie dat je de weg gevonden hebt ;) leuke avatar trouwens angela is ook echt een schatje

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @diaantje meid das even schrikken zeg ik hoop dat ze iets voor je kleine meid kunnen doen en dat het dan stuk beter gaat.

Nou bryan ligt maar weer in de box want in zijn bedje doet hij zich niet content vandaag ach ja heb ik hem tenminste ff lekker bij me ;)
    Nou heb net de klossen terug gebracht (vergat ik steeds) en ff naar intratuin geweest paastakken gehaald en tulpen ben helemaal in de voorjaarssfeer hopelijk word het dan ook snel goed weer.
    Heb trouwens ook een heel goed voornemen ga binnenkort met een van mijn collegas een keer per week sporten en dat voor iemand die normaal vies is van sportscholen :) ik ga waarschijnlijk steppen of aerobics doen lijkt me wel leuk en met zijn tweetjes is altijd leuker dan alleen ;)

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ik had de navnav niet aanstaan denk ik ofzo.. En ineens zag ik het.. ow ja..mama's...

Ja ze is echt heel lief.. maar nu ziek.. moet strax met dr naar de HA..

Leuk trouwens hoe je die foto hebt gemaakt met de naam erin..

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @diaantje de eer van die foto moet ik aan naatje geven ze had een verveel dag vlak voor haar bevalling heeft ze van een aantal van ons die foto gemaakt ik vind hem ook super jammer genoeg kan ik hem niet uitvergroten.
    Meid ze word vast snel beter hou ons op de hoogte he.

Nou ik ga snel weer iets doen krijg straks en vanavond bezoek dus weet niet of ik nog kom dus misschien tot straks en anders tot morgen
    als er nieuws is van finn kom ik dat altijd ff melden

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Diaantje, sterkte bij de huisarts. Hopelijk kan hij wat voor jullie doen.

@Vivian, sportscholen zijn ook niet mijn ding, maar als je samen met iemand gaat, dan is het toch een stuk leuker.

@Boney, ook al zo'n leuke foto!

De kraamverzorgster is naar huis! Ik wil bijna "joepie" zeggen. Het was fijn dat ze er was, vooral voor de hulp met Norah maar nu kunnen we allemaal weer doen wat en wanneer we er zin in hebben. En de klossen gaan zsm onder het bed vandaan. :D :D :D

Deel Deze Pagina