Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden, eingelijk zou mijn mannetje vandaag weer aan het werk zijn gegaan, maar die ligt met de buikgriep in bed. ik heb vanacht dus voor dylan en mijn mannetje moeten zorgen ik ben doodmoe maar ja... vandaag komt het consultatie bureau hier thuis langs ik ben een benieuwd.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden!

kom jullie ff een fijne dag wensen! wij gaan vandaag naar schoonouders en mannetje is lekker vrij!

spiek af en toe wel mee hier hoor!

dikke knuffels allemaal!

liefs Joyce

@kikkert bah vervelend dat mannetje buikgriep heeft! als hij jullie maar niet aansteekt. en ben benieuwd hoe straks is geweest als iemand van het CB geweest is veel plezier! en beterschap voor je mannetje! dikke knuffel!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @joma dank je wel. jij trouwens veel plezier vandaag ;) .

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    hoi dames!

Even een vraagje.. Ik ben vanochtend met Lune bij de kinderarts geweest en alles was prima. Alleen doet Lune het dus niet goed op de voeding die ik nu geef (nutrilon omneo) en de arts raadde aan om hypoallergeen te gaan geven. Nou wil ik friso gaan geven maar weet niet welke. Je hebt preventief hypoallergeen en nog eentje.. Ik weet het niet.. En ik kan ik in 1x overstappen denken jullie?
    Pff, moeilijk hoor..

Fijne dag iedereen!

xxxx

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja mm ja das een goeie vraag, ik zou eens bij de drogist vragen die dames kunnen je meestal wel goed adviseren

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi dames.
    Jullie zijn al lekker op weg met jullie geklets.
    Gezellig zeg. Ik lees alles hoor, maar ervaring heb ik nog niet...
    Ik hoop me snel hier te kunnen voegen.
    Liefs...

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @boney heel gezellig dat je hier ook al meeleest, ervaring hebben denk ik veel van ons nog niet maar door vragen te stellen kunnen wel elkaar heel goed helpen en dat is een hele geruststelling vind ik.

@bloedend naveltje heb het net aan de vk gevraagd en dat kan normaal zijn is bij iedere baby anders moet het gewoon goed schoonhouden en dan kijkt de vrouw van het cb er woensdag naar weer een geruststelling

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit VKpraktijk te kijken van vanmorgen. Is weer niet veel bijzonders geloof ik...

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi ik zit met 2 schermen open. Vorige berichtje moet in andere topic... hihi. Zal vast nog vaker gebeuren denk ik.

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh meiden,

Luuk heeft het netjes gedaan vannacht dus ik ben wat uitgerust. Alleen nu wil hij niet slapen. Ik ga vandaag dat spul van VSM halen tegen krampjes, vind het zooo zielig. Morgen een dagje naar mijn ma en misschien naar de markt in Rotterdam, lekker pronken met mijn zoon :D

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk zeg Dees naar de markt in Rotterdam. Altijd gezellig. Zeker als je achter de kinderwagen loopt. :-D

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Jehhhh, heb jullie ook gevonden :D wist niet dat deze topic ook bestond :D dus bij deze doe ik hier ook maar even mee :D

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Aaron zijn navelstrengetje is er eindelijk afgevallen! pas op dag 14! Das volgens mij vrij laat, maar goed, hij is nu officeel geen pasgeborene meer, maar een "echte" baby!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vanaf wanneer zijn ze officieel geen pasgeborene meer dan?

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oee gezellig! De markt in Rotterdam! ik wil ook! :D

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Volgens mij is daar geen richtlijn voor, maar ik vond het moment van dat ie geen navelstrengetje meer had, wel een goed moment :D

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok dan vind ik dat ook een goeie richtlijn! :)

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey hey meiden ,

hier ook een heerlijke regelmatige nacht gehad :D , heb tot 11 uur in bed gelegen , heerlijk ,
    net kleintje gewassen , fles heeft papa gegeven , en nu ligt hij in de box , wakker te wezen haha ,

@ wandelen , ow ik zou willen dat ik het kon , ben nu blij als ik de wc op en neer haal :(
    maar komt vast wel goed :)

@ naveltje , hier is gisteren het korstje er af gevallen :)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker hoor dat je zo lang op bed hebt kunnen liggen! Ik heb gister voor het eerst een beetje een gebroken nacht gehad... :( Maar gelukkig heeft ze me vanochtend nog ff lekker laten slapen! :D En ligt ze nu weer heerlijk te slapen!

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja heb wel moetten voeden hoor , hij had gisteren om 23.30 de laatste voeding , kwam vervolgens om 03.30 daarna om 07.30 en toen om 11.00 uur , maar heb hem toen eerst gewassen ..... :) dus hij doet t best goed hoor ...

Deel Deze Pagina