Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Op die site van babygoodies hebben ze écht leuke dingen!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ja ik ben gelijk aan het spitten :) leuk hoor! hoe groot heb jij die sticker voor op de auto ??is het die van 30 cm lang en +- 15 cm hoog??

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja op een geven moment moet je een grens trekken ;)

4. 40plusmama

Ik heb hem 18x9 genomen, van 12,99. Het is de 2de sticker die er staat, met die voetjes erbij. Ik heb hem in blauw en de tekst veranderd in 'rijdt mee' .

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga ff kijken thanx ;)

6. 40plusmama

Volgens de huisarts is de temp van Luuk goed. Ik moet nu het weekend rustig aan doen met hem (en we willen morgen naar een babybeurs in Antwerpen :( ) en als het niet beter gaat dan na het weekend weer bellen.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gelukkig is de temperatuur goed van luuk! hopenlijk is na het weekend over!uhm babybeurs leuk :) kan je toch heen gaan hij slaapt toch goed in de kinderwagen en dan komt hij tot rust!

ik moet hier ook temperatuur in de gaten houden en de sufheid ivm met bacterie in haar oog!

8. 40plusmama

Ja dat dacht ik ook al, in de auto en de wagen slaapt hij juist. Maar we zien morgen wel. Het hangt ook helemaal van mijn vermoeidheid af of we gaan want nu hangen mijn oogleden zo'n beetje op de grond.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiden, even over de sticker.
    Ik heb daar pas iets over gelezen.
    Als je van achter aangereden word en je achterruit gaat stuk dan valt die in 1000 stukjes uit elkaar. De kans dat je dus door glas word verwond is zo klein. Met zo'n sticker blijven de stukjes glas aan elkaar zitten en krijg je dus een vliegende schijf van glas als je aangereden word. Die vliegt heel de auto door. Levensgevaarlijk dus.

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Daisy..van harte meid!

Ik heb alles wel teruggelezen hoor meiden..maar weinig tijd om te reageren op iedereen..neem me niet kwalijk..!
    Als jullie maar weten dat ik aan jullie allemaal denk...

En nu ga ik verder met schoonmaken..:)

Owjah..Jaydee is helemaal goedgekeud...28 maart krijgt ze weer prikjes..en we zijn met inbakeren begonnen..en zo te zien werkt het..:)
    Het is natuurlijk erg moeilijk om dat te zeggen na 1 keer..maar ze ligt nu STIL in de box..en dit komt heeeeel weinig voor...meestal zodra je haar in de box ligt begint ze te jengelen..en nu dus niet..:)

Ik kom vanavond nog even gezellig kletsen hier hoor...

11. 40plusmama

Dank je voor de tip Boney maar ik plak hem niet op de ruit maar op de achterkant van de auto ;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja daarom hij slaapt goed dus lekker gaan beetje ontspanning is ook goed voor beide ;) ja ik hoop dat je de komende dagen weer een beetje bij kan rusten!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ok dees dan kan het geen kwaad.

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fijn dat de temp. goed is en zo zie je maar weer...de beebjes gooien echt de planning door de war. Weg babybeurs, jammer...maar er komen nog genoeg leuke uitstapjes.

Hoe gaat het nu met Luuk dan? Nog steeds zo huilerig of slaapt hij door de paracetamol?

15. 40plusmama

Hij slaapt nu. Papa was thuis gekomen en mama moest plassen dus even bij papa zitten en daar viel hij in slaap. Daarna in de wagen gelegd en daar slaapt hij nu in. Kweenie of het door de paracetamol komt maar hij slaapt in ieder geval even.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb eindelijk wat foto's op m'n hyves staan meiden.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    joma, ik ga nu steeds via m'n favorieten naar de hyves van de mama's, maar hoe kom ik via m'n eigen hyves daar? Hij moet daar toch ergens staan? Ik moet hem toch kunnen zien ergens? In m'n profiel of zo?
    Vind het wel heerlijk dat hij helemaal onzichtbaar is.

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ze zeiden een half uur voor de voeding en een half uur na de voeding.

Er was niets aan de hand. Het kan komen omdat het slokdarmpje nog te nauw is en ze zo snel drinkt dat die het niet aankan en alles eruit gooit. Ze was iig totaal niet uitgedroogd en zo zag het er ook niet naar uit. De laatste voeding heeft zel binnen gehouden en t was flink oorlog in haar buikje zei de HA

Mocht het maandag nog zijn dan moest ik even het CB bellen ivm Johannusbroodpitmeel ofzo.. hoe heet dat spul..

19. 40plusmama

Dat helpt hier ook wel dat spul Diaantje. Nutriton heet het, johannesboombroodpitmeel dacht ik.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja daarom zie je hem niet bij je hyves staan omdat hij op helemaal ontzichtbaar staat :) :) :)

Deel Deze Pagina