Ik heb dit met Mike ook vaak, waar het aan ligt geen idee, heeft het ook niet elke keer met drinken... Laatste tijd is het ook zo dat ie 5 minuten goed drinkt, en dan gezellig om zich heen gaat kijken, naar mij lachen, en dan weer even slokje neemt, om vervolgens om zich heen te kijken.... Schijnt bij de leeftijd te horen.. Je kan em ook proberen in een andere houding te nemen; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=98203 Ik berg de boel gewoon weer op hoor als ie zo loopt te kloten, hij komt vanzelf wel weer als ie honger heeft.
en nu ga ik aankleden.. hahaha... dan weg, maar kom vanmiddag nog wel ff spieken bij mijn ouders.. KNUFF
@ Maja.. Ahhh die Lune toch.. misschien was ze daardoor wel zo ziek.. door de tandjes.., maar wel goed dat ze weer goed gedronken heeft en Jeroen.. jeetje.. niet Maja aansteken hoor Nou meiske.. doe t kalmpjes aan he.. dikke knuff @ MissN.. weer een slechte nacht gehad dus.. jeetje.. dat is niet erg fijn. Kun je de bakerdoek niet meer gebruiken dan? Ik heb er nooit geen last mee gehad met Angela.. die slaapt in de slaapzak en dat vind ze prima..dus kan je helaas geen raad geven meis..knuff voor jou @ Wen.. wat goed dat het steeds een uurtje later wordt.. heerlijk toch.. uiteindelijk krijg je het wel voor elkaar hoor.. Hier kwam Angela steeds een uurtje vroeger als ze naar bed moest.. ook heerlijk haha @ Anoek.. ach die Sarah.. gelukkig gaat het nu misschien iets beter.. lekker slapen dan gaat het vanzelf weg sterkte @ Wat fijn dat je moeder ff thuis is.. en BBQ ze @ Meiske.. shop ze en veel plezier op de camping vandaag.. dan ben je je slaap helemaal vergeten @ Dwaasje.. Have fun today meisss.. geniet er van het is mooi weer @ Suus.. ook lekker op pad vandaag. Ook jij een hele fijne dag gewenst @ Ariel.. fijn om weer thuis te zijn he.. haha en een lekkere volle poepluier mmmmmmm die bewaarde ze natuurlijk voor dat ze ECHT naar huis ging.. haha en mama lekker volpoepen.. het leukste wat er is haha @ Mrijn.. fijn hoor een tuinman.. die moeten we hier ook maar eens zien te vinden, want als het aan Danny ligt zijn we over 5 jaar nog niet klaar.. en we hebben maar een hele kleine tuin..pff er moet nog een stukkie bestraat worden en aan de zijkant van het huis moet nog bestraat worden en een schutting gezet worden.. dus zoveel is dat niet meer.. pfff Veel plezier op de verjaardag van je Zussie @ Deesje.. je bent ook weer erg eigenwijs vandaag he.. LAAT DAT NOU EENS! Haha Dames ik ga Angela de fles geven.. die is overstuur.. WHAAAAAAAA ze ligt andersom in de box dit is de eerste keer dat ik dat zie.. hahaha leukkkkkkk
Diaantjee...nu ze zo draait mag ze niet meer in de bakerdoek..helaas.. Heb net nog even een uurtje kunnen slapen, samen met Jaydee. Ik hoop dat ik vanmiddag ook nog even wat slaap kan pakken. Ik ben bijna de hele nacht wakker geweest..
Pff sorry hoor moet ff mijn gal kwijt.. Danny is nu al 3 dagen niet te genieten.. hij zegt bijna niks en loopt alleen maar te drentelen en is alleen maar boven in zijn studio.. of op de laptop als ik eens met hem wil praten. Als we buiten zitten wordt er in 2 uur tijd geen woord gezegd.. ja alleen ja of nee, meer niet. Hij is nu hier een paar huizen verderop een nieuwe meterkast aan het maken, maar die man zit de hele tijd te zeiken.. maar hij doet het voor die vrouw.. die heeft al een aantal keren een hartaanval gehad en heeft een moeilijke tijd achter de rug. Ze stond hier voor 2 weken terug huilend aan de achterdeur dat haar meterkast aan het knetteren was en dus bang was dat haar huis in de brand zou vliegen.. wat ook logisch is.. Danny was toen hier met het eten bezig.. heeft het eten uitgedraaid en is met naar haar huis toegerend.. eenmaal daar heeft hij de schakelaar uitgezet en dat soort dingen meer.. Die man loopt nu alleen maar te zeiken dat hij dit moet en dat moet.. en als hij dan thuis komt reageert hij het op mij af. Bel ik hem net op.. want de vrachtwagen met het oud papier kwam hier langs.. staat zijn auto in de weg.. geen sleutel niks. De auto staat langs de weg waar hij wel mag staan, maar die vrachtwagen heeft daar altijd problemen.. en mijn auto stond aan de andere kant van de weg in een parkeervak.. rijd hij gewoon tegen mijn spiegel aan.. gelukkig niks te zien, maar dan ben ik boos.. dus ik DAnny gebeld en vriendelijk gevraagd of hij voortaan de auto ergens anders wil neerzetten.. zegt ie.. tja.. dan zet jij jouw auto maar ergens anders neer... Nouuuuuuuu ik nog kwaaier.. maar gewoon rustig reageren he.. zeg ik.. hij rijdt tegen mijn spiegel aan.. tja zegt ie.. kan ik niks aan doen... grrrrr hij zegt.. als ik hem weg zet dan zet iemand anders hem daar wel neer.. ik zo ja, maar je weet dat die vrachtwagen komt.. zet hem dan ff weg.. ja zegt ie.. denk je nou werkelijk dat ik alles in de gaten hou.. pfff laat maar.. dus ik vraag.. hoelaat ben je thuis.. NOU IK BEN HIER NOG WEL FF BEZIG! op een harde toon.. dus ik zo, ja moet nog boodschappen doen..nou zegt ie.. wat let je.. dus ik moet alles maar alleen doen zoals gewoonlijk.. ben het echt zoooooooo zat.. zit hier gewoon met tranen achter de pc.. ik weet het niet meer hoor.. hij zegt me niks meer geeft me geen kus meer.. of ik moet er om vragen.. als ik vraag wat er aan de hand is zegt ie NIX.. en als ik door blijf gaan loopt hij boos naar boven.. ik zei.. heeft het met mij te maken.. nee dat niet... maar hij laat niet los wat er dan wel is.. ik kan er toch niks aan doen dat die vent zo loopt te zeiken.. hij kijkt niet eens naar Angela om.. daar kan ik helemaal boos om worden.. Sorry hoor.. maar ik ben echt over de zeik. bah
Hoi Hoi! Nou, del late voeding heeft niet geholpen... Ze kwam gewoon om half 6 vanmorgen. Ik vraag me af hoe dat dat kan. Anders gaat ze zo 8u in bed en slaapt ze ook tot uurtje of 6 of soms nog langer. Ik snap er niks van. Maar goed, dan weten we dat we dat ook niet meer moeten doen die late voeding. Ten 1e vond ik het zielig voor haar dat wakker maken. Ziet er wel heel erg te schattig uit maar niet leuk. En ten 2e heeft het dus niet geholpen... Vanavond weer werken. 16u beginnen tot 23u. Morgen ook. Peter is nu om de grote boodschappen en ik ga vast het eten koken voor vanavond zodat ik dat mee kan nemen naar m'n werk. Twas hier heerlijk weer vanmorgen, maar nu ziet het er somber uit. Wel warm nog. Morgen komen m'n schoonouders uit Drenthe op bezoek. Die komen morgen vroeg en gaan weer weg als ik moet gaan werken. Gezellig. Ze hebben Tessa al even niet gezien. Dees: ik heb geen idee waardoor het komt, maar misschien wat naatje ook zegt, door de leeftijd? Vind het wel raar dat hij dan de andere wel pakt. En als je eerst de linker geeft, als hij stopt de rechter en daarna weer de linker? Paktie hem dan wel? Tessa laat ook vaak los tegenwoordig. Ziet er zo grappig uit... Dan duwt ze eerst opeens haar hele gezicht in m'n borst om dan vervolgens haar hoofd met een ruk naar achteren te doen en me met grote ogen aan te kijken en dan weer te happen... Hahaha lach me kapot om haar dan. Ow, ze heeft me nodig. Bye
Ik heb Angela maar weer op bed gelegd, want die was ook niet te genieten.. heb al sinds gisteravond geen sigaretten meer.. bah.. en ik kan nu ook niet weg, want dan is Angela alleen.. en dat wil ik niet
Diaantje, wat rot voor je meis.. En die kerels zijn over het algemeen nou niet echt makkelijke praters he.. Misschien is het een idee om bijv. vanavond of een andere keer wanneer jullie beide een beetje relaxt zijn er over te beginnen? Dat je je zo rot voelt? En proberen niet direct verwijten te gaan maken (heel moeilijk is dat!) want dan klapt hij ws dicht en loopt misschien weer weg. Lastig meid, hoop dat je wat beter voelt als je het hier eruit gooit Dikke knuffel voor jou! En voor je kleine meid
Dank jullie wel.. Praten heeft hier geen zin, want dat heeft hij vanuit thuis nooit geleerd.. hij zal altijd weglopen.. of hij heeft wel weerwoorden.. hij zal nooit eens iets aannemen, tenzij ik wegloop.. klinkt heel raar hoor, maar dan pak ik de auto en neem angela mee en ga weg.. ik weet dat dat niet goed is, maar dat gebeurd nou eenmaal.. hij neem nooit wat van mij aan, want het is toch nooit zo.. tja daarom hebben wij heel vaak ruzie hier.. hij zal nooit eens iets zeggen wat hem dwars zit.. en als ik ergens over begin zegt hij.. ja maar dat doe jij ook.. ja maar jij hebt ook dat gedaan.. noem maar op.. dat heeft toch geen zin
Daarom kan je ook beter zeggen dat je je verdrietig en rot voelt. En niet door zijn schuld maar je kan misschien wel zeggen dat je je zorgen maakt of zoiets. Zodat hij niet kan zeggen 'dat doe jij ook'. Maar goed, het is heel moeilijk zoiets, helemaal als hij niet heeft leren praten. Misschien kan jij het hem leren Succes meis.
Diaan, ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Machteloos. Ik heb zo'n ex gehad die letterlijk ook wegliep voor dingen. Ik bleef lettelijk stamvoetend en kokend achter. Ik kan je niet aan een oplossing helpen, maar misschien schrikt hij wel als je er vandoor gaat en praat hij wel als je terug komt. Doen wat Maja zegt kan ook helpen. Zeg eerlijk tegen hem wat je voelt. Dat je verdrietig bent en teleurgesteld. En ik weet niet hoe dat bij jou is, maar hier doen mijn tranen altijd wonderen... Succes meis
Ik zit aan de bammetjes. Over een uurtje werken! En ik heb me toch zin? Niet dus. Maar dat veranderd wel weer als ik er eenmaal ben, want het is wel de leukste baan die er is! (En das egwaar...)
Jeetje Diaantje, wat klote nou. Olaf doet het ook steeds, dat van: ja maar jij........ Ik heb hem er al een aantel keren op aangesproken. Ook heb ik op het punt gestaan weg te gaan. Voordeel in mijn geval is dat Olaf wel wil praten. Hij komt alleen niet uit zichzelf als er iets is, ik moet het eruit trekken. Sterkte meid en een hele dikke knuffel. Naatje, Mike doet het dus ook, hm. Ik leg hem dan aan de andere kant aan en dan drinkt hij dus wel. De voeding daarna gaat het goed. Het is eigenlijk altijd met de eerste voeding. Net even hondenvoer, kattenbakvulling en kippenvoer gehaald en meteen even kaas en boter en scheerspulen voor mij. Olaf gaat nu aan de slag in zijn kamer (hij ziet de meeting dichterbij komen en ik zit op zijn hielen dus hij krijgt het benauwd) en Luuk en ik zijn samen in de woonkamer. Hij speelt op de grond en ik zit even te internetten.