Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Werkse Bottenvrouwtje

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hallo lieve meisjes

ik ben er ook weer eens :)

het is allemaal wat rommelig hier , dus heb nog niet zo veel tijd gehad ....
    nog belanrijke dinge gebeurd want het zijn MAAR 25 paginas die moette worden bijgelezen

iemand een snelle update ?

@ maja hoe issie met de kleine meid

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    naatje... niet om je achter de kont te zitten hoor, maar heb jij mijn mail met banner 'probleem' wel ontvangen?

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Diaantje, ik hoop dat een keer kan praten met je mannetje. Ik heb er hier ook zo een zitten die niet echt een prater is. Gelukkig gaat het tegenwoordig beter en zegt hij zelfs af en toe sorry als hij weer eens boos om eigenlijk niks is geweest :D .
    Dees, mijn oudste dronk op een gegeven moment alleen nog maar uit mijn linker borst. De rechter hoefde hij gewoon niet! Kan me alleen niet meer herinneren hoe oud hij toen was.
    Nou, mijn winkelmiddagje is eigenlijk een beetje verregend :( Was nog maar in twee winkels geweest toen het flink begon te gieten. En ik had geen plu, geen jas en geen regenhoes voor over de wagen. Dus maar weer naar huis. Ik heb nog wel een broek voor mijn zoontje, een zonnehoedje en een broekje voor Sofie gekocht. Ook nog twee lantaarntjes en een nieuwe lectuurmand voor in ons nieuwe huis gekocht.
    Dus de buit valt niet tegen, maar had nog wel verder willen kijken. Volgende keer dan maar!
    Ik ga straks lekker bij mijn ouders eten. Dat doen we eigenlijk elke zaterdag. En dan eten we altijd nasi. Lekker makkelijk :D en erg gezellig!

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hallo meiden,
    Hoe is het hier?

Maja, fijn dat het ietsje beter gaat met Lune! Nu hoop ik voor je dat je man niet een buikgriep te pakken heeft :)

Wen, hoera gelukkig dat het hoofdje van Fenne toch niet te veel afwijkt!

Mrijn veel plezier op de verjaardag van je zusje :)

Dees, raar dat Luukje maar aan een kant wilt drinken, Wat je aan je voorkeursboob kan doen weet ik ook niet.

Diaantje, wat rot dat je vriend niet kan en of wil praten. Hoop toch dat het lukt. dikke knuffel.

Boney, werkze enne wat voor een werk doe je? Ben toch wel benieuwd wat de leukste baan ter wereld is!

Meiske lekker gewinkeld !alleen jammer van de regen! Veel plezier bij je ouders!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dees,

Fenne heeft ook een aantal dagen moeilijk gedronken uit 1 borst, steeds met de beentjes trappelen en loslaten, zelfs aan de tepel trekken door haar hoofdje heel hard naar achteren te gooien maar de tepel niet los te laten... :rolleyes:
    Ik heb geen idee wat er aan de hand was. Dit was wel in de periode dat ik begon te merken dat de bv iets terug liep (regeldagen) misschien kwam toeschietreflex later dan ze gewend was en werd dus boos... de andere borst was geen probleem, maar daar is tsr ook iets steviger, dus hoeft ze minder zelf te doen...
    Ik verwacht dat vanzelf wel over gaat... ;)

Even ander vraagje hier op aan sluitend... merken jullie ook dat jullie beeb ineens een andere drinkhouding wil? Fenne wil minder met haar hoofdje op mijn arm liggen overdag, ze houdt haar hoofdje dan zelf overeind, beetje meer echtop. Als ze dan klaar is met drinken dan kijkt ze me aan met een blik van: klaar, haal me maar weg! :)
    Wanneer ze erg moe is legt ze hoofdje nog wel neer en valt dan meestal ook in slaap aan de borst...
    herkenbaar?

7. 40plusmama

Mystery, het gaat ietsje beter met Lune, althans, met het drinken. Ze lijkt nog wel pijn te hebben (tandjes?). En je moet de 10de niet vergeten volgens mij :)

Meiske, balen van de regen joh. Eetse vanavond, lekker nasi.

Supermummy, leuke foto weer :)

Wen, het gekke is dat mijn tsr vrijwel meteen is. De lk zei ook al dat die erg snel komt bij mij. Teruglopen doet het ook niet want ze zaten hardstikke vol. Hij doet het juist alleen 's morgens. Dat niet plat meer willen liggen heeft Luuk ook vaak. Als hij klaar is dan wil hij vaak ook meteen rechtop. Wat hij tegenwoordig ook doet is loslaten en ineens enorm gaan kletsen (hard ook) om vervolgens met een glimlach weer te pakken. Alsof hij even wil vertellen dat het weer lekkere melk is en we het zo gezellig hebben samen :)

8. 40plusmama

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ow fijn om te horen dat t beter gaat met lune

de 10de ja is regeld

en uhmmm
    mooie fotos

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik kom ook even showen

11. 40plusmama

Lekker bekkie :)

Kga voederen ;)

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nog een

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hello ladies,

Bryan weer mooi op de kiek. Lekker ding hoor Mystery!

Dees, vreemd joh. Ik heb uiteraard geen flauw idee, aangezien ik fv geef. Maar heerlijk manneke, die Luuk!

Diaan, wat vervelend dat jouw mannetje zo'n slechte prater is. Hier zijn de rollen omgedraaid. Als er iets is dan moet Jan het uit me trekken, ik heb ook nooit leren praten. Ik heb geleerd dat je emoties voor jezelf moet houden en door moet, niet bij stilstaan en zeker niet een ander mee lastig vallen.
    Jan komt vaak met hele verhalen en veel vragen, waar ik alleen maar bevestigend of ontkennend op reageer. Erg frustrerend vindt hij, maar het zit er zo ingebakken dat ik deze slechte eigenschap moeilijk kan veranderen.
    Maar hij is er inmiddels aan gewend en ik probeer het nog steeds te veranderen. Maar een grote prater over emoties word ik nooit.
    Meid, probeer hem in ieder geval te laten luisteren naar jouw kant van het verhaal. Bijv. dat je 10 min. mag praten, zonder dat hij iets zegt of weg loopt. Daarna is zijn beurt. Klinkt kinderachtig, maar schijnt goed te werken. Dan ben je het in ieder geval kwijt, wat hij er dan ook mee doet.

Fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Lune, alleen echt balen dat Jeroen het nu schijnt te krijgen. Ik hoop dat jij schadevrij blijft Maja.

Meiske, toch nog even, ondanks de regen, lekker geld kunnen uitgeven....da's wel lekker.

Supermummy, mooie foto weer hoor. Dacht al dat je het vandaag vergeten was....hi hi hi.

Hier een gezellig middagje achter de rug. Daarna nog even 2 uurtjes op de bank liggen pitten, ik was echt bekaf. Waarvan? Geen idee....
    Nog even een paar boodschapjes gedaan voor het bezoek morgen, lekkere rijst met kip gegeten en zometeen op de bank met een filmpje.

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ja, heb ik ontvangen, zal er zo even naar kijken, ben je niet vergeten hoor, maar zat natuurlijk even zonder internet, toen moest ik je-weet-wel voor de 10e maken...

Beertje en Miss, jullie banners komen er ook nog aan ;)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hier ook vrijwel direct tsr, maar bij 1 borst komen er dan echt straaltjes uit die wel tot 30 cm verder spuiten en bij de andere borst is dit net wat minder krachtig. Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij juist te veel is wat er 's ochtends uit komt? Is het niet zo dat als hij los laat het er echt uit spuit? Want dat heb ik ook wel eens, dan begint ze heel hard te huilen en laat dus los en moet ik snel een spuugdoekje grijpen om de stroom tegen te houden :)

Wel lief dat kletsen! Fenne kletst nog niet echt, ze is nu meer bezig met bellen blazen enzo... maar dat gaat ook met een hoop kabaal hihi...

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ok... nogmaals bedoelde het niet om je op te haasten, wilde alleen even weten of je ontvangen had... vind het al super lief dat je er even naar wilt kijken, dus natuurlijk wanneer het jou uit komt! ;)

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wie heeft er hier trouwens de Bugaboo? En wie gebruikt hier al de wandelwagen van ipv de bak? Ben zo aan het nadenken wanneer het moment is om over te stappen... Fenne ligt nog heerlijk in de bak wanneer ze beetje moe is en slaapt er nog prima in, maar wanneer we gaan wandelen en ze is wakker dan vindt ze het maar saai en probeert te gaan zitten enzo... moeilijk moeilijk...

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dames, ik ga afsluiten en plof op de bank met een filmpje. Allemaal een fijne avond en nacht en tot morgen.

Liefs van ons

Deel Deze Pagina