Fijne avond Suuske Wen, het spuit er hier niet uit, alleen als ik mijn borst verleg zeg maar dus wanneer er wat druk op komt. Luuk ligt ook nog in de wagenbak omdat hij daar af en toe in slaapt maar ik zit ook te twijfelen of ik de boel om zal bouwen en dan de wagenbak in de buurt hou zodat hij toch af en toe erin kan liggen slapen.
Leuke foto's van Luuk en van Bryan trouwens... wat een stoere mannen worden het al! Suus, je bent een echte film liefhebber he? Veel kijkplezier! Welke kijk je? Dees, ik ken ook nog niemand bij wie het er zo uit spuit als bij mij... iedereen reageert verbaasd... maar bij mij schiet het echt een eind weg, Fenne heeft soms dr hele gezichtje en haren nat hmmm kan je niet helpen, hoop gewoon dat Luukje snel weer lekker drinkt aan beide borsten! enne... wagenbak en wandelwagen hebben hier zelfde frame, dus als ik ombouw dan is dat ook voor altijd zegmaar... kan niet steeds wisselen. voor de liefhebbers: op Ned 1 nu Hans Teeuwen, begint net!
Bij mij hebben ze ook hetzelfde frame maar ik bedoel dat ik de bak in de buurt wil houden om hem in te laten slapen af en toe (met bak in de box ofzo of als hij maar even bij de oppas is). Dus niet in elkaar bouwen. Kweenie wat we doen, ombouwen misschien en dan van de week als pa er is, kan hij mee kijken.
Ik gebruik nog steeds de bak van de bugaboo. Sofie vindt het nog helemaal niet vervelend om er in te liggen. Ook als ze wakker is vindt ze het prima. Ik hang dan wel een speeltje aan die dingen die door de kap heen zitten, zodat ze toch wat te doen heeft.
Dees: Oh nee... ik bedoel niet het onderstel he? Bij de Bugaboo is het zo dat je de bak zelf in elkaar moet knutselen door stof om een frame te spannen. Nu moeten we die stof van de bak er af halen en de losse stof van de wandelwagen over dit frame spannen... dus de bak is dan uit elkaar gehaald en kunnen we niet meer gebruiken...
Spuitboobies Ik twijfel nog met de wagen. Tot een maandje of 7 in de wagenbak adviseren ze maar hij heeft het nu al wat krapjes
Waarom gebruik je de babybjorn niet samen met de wagenbak. Ik bedoel dus dat je Fenne in de babybjorn doet als ze wakker is en zodra ze moe wordt in de bak. Ik doe het zo regelmatig met Juultje. Tis vooral leuk als mensen in de bak gaan kijken en merken dat er niets in ligt. Ik merk aan Juul dat de wandelwagen nog een beetje vermoeiend en niet heel comfortabel is terwijl die wel heel plat kan. In de babybjorn kijkt ze haar ogen uit. Dees en Mystery: wat een heerlijke mannen hebben jullie toch!
Ik weet het niet met die Hans Teeuwen hoor... Af en toe rol ik echt van de bank van het lachen, maar het volgende moment vind ik hem echt eng, naar, ziek en vervelend... Maar goed, dat zal hij ook wel van mij vinden
http://img397.imageshack.us/img397/7816/fennegb7.jpg heb em alleen verkleind, wil morgen wel even kijken of ik iets kan veranderen, als je dat wil.....
goedenavond meiden! hier een drukke werkdag gehad! En nu pas woensdag weer. Gwen is vandaag bij me ma geweest en mars is heel het weekend werken ,dus ben nu nog bij me ma met Gwen en blijven gezellig slapen hier! Gwen ligt al anderhalf uur in coma hier! Hoe is het verders hier? Al zin in de 26e? ikke wel Oja heb ook zin in Dinsdag hoor Dwaas en Dees
had vandaag de loopstoel meegenomen naar me ma! Dus me ma is aan het foto maken geslagen hier een paar!
@maja wat fijn dat het beterder gaat met Lune! en heeft ze heel de dag zo goed gedronken? @Missn hoop dat het vannacht beterder gaat met Jaydee! @Wen Hoop dat Fenne het iedere nacht een uurtje later maakt @Anouk hoe is het met je meissie? al wat beterder en de koorts gezakt? @Ichtus lukt het allemaal met het plan? @Dees uhm.... niet te nieuwsgierig worden meid en ook al zin in dinsdag? @Meiske zo was voor jou ook vroeg vanmorgen ! hoop dat je morgen langer kan blijven liggen! @Dwazie hoop dat je een gezellige dag heb gehad meid! en al zin in dinsdag? @Suus en gelukt met je huishouden! @Mrijn en heb je tuinman zijn werk goed gedaan? @Naatje lukt het een beetje? je weet wel @Diaantje dikke knuffel! en al met mannetje gepraat? @Boney werkse nog ff! en hoop dat tessa morgen langer slaapt ik zou er niet wakker maken voor een late voeding, misschien de voeding ervoor wat verlaten? @Mystery je banner is echt stoer geworden hoor! nogmaals complimenten voor NAATJE @Supermummy zag weer een geweldige foto van je poppetje leuk hoor! zo hoop dat ik niemand ben vergeten anders knuff en sorry @