hallo, nog even voordat ik ga slapen. Ik las over de wandelwagenbak of zitje, toevallig heb ik het daar afgelopen dinsdag met de kinderarts over gehad en die benadrukte om het niet te doen, de spieren van de rug zijn nog niet zo goed ontwikkeld dus de rug is er ook niet sterk genoeg voor, geldt overigens voor alle houdingen met zit/staan. Ze zei inderdaad, zoals Dees al zei vanaf een maand of 7. Ik weet niet of ik zo jullie keuze gemakkelijker maak of misschien met kleine stukjes wandelen. Bedoel dit ook niet als commentaar of zo maar omdat ik het las en toevallig het er over gehad, vandaar. Sarah is vandaag wel erg suf, heeft 4 flesjes op, ben benieuwd wat ze vannacht gaat doen maar meer ging er gewoon niet in vandaag. Slaapt heel veel en is neit erg wakker, beetje een suffe baby dus. I kheb iets gevonden waardoor ze misschien toch een beetje in zijligging slaapt, ik heb een rolletje van een handdoek gemaakt en onder de aerosleep gedaan, aan beide zijkanten zodat ze als het ware in een gat ligt. Ik weet niet of het werkt maar vandaag had ik een vriendin op bezoek en die begon erover dat Sarah een plat hoofdje heeft. Grrr, het begint hier bij mij wel de overhand te krijgen, ik leg haar steeds op haar buik en zij en let er zo goed op. Over 1,5 week meting en dan weten we meer. Wel raar dat ze er nu pas mee aankomen, vorige maand was alles oke. Ga nu lekker slapen. Trusten allemaal
oh gelukkig, dan ligt het niet aan mij... heb 5 vriendinnen die nu ook bv geven, maar geen van allen herkennen het haha
helemaal mee eens... vond sommige stukjes nu ook wel leuk, maar over algemeen vervelende show dit... vond de eerdere leuker!
Snap helemaal wat je bedoeld Anouk, ik ben alleen bang dat ik de 7 mnd niet ga redden omdat de bak hier te klein voor is... gelukkig kan het wandelwagen gedeelte van de bugaboo helemaal plat en is er geen sprake van druk op ruggetje of nek... ik probeer zo lang mogelijk Fenne in de bak te houden, maar denk dat dit nog hooguit een maand is... en vervelend dat mensen nu de afplatting ook gaan zien... vroeg jij trouwens aan mij vandaag of niet? Bij Fenne was het ook goed zichtbaar hoor, hoefde je geen expert voor te zijn... maar nu al vele malen minder goed zichtbaar... rolt Sarah nog niet naar buik? Want als ze dit wel doet vind ik het een beetje eng klinken die 2 handdoeken aan weers zijden... maar je zult het vast getest hebben denk ik dan weer hihi...
nee hoor... dit is al super, dank je wel! nu heb ik 'm zelf gemaakt, alleen een beetje verklein ondersteuning van jou haha
hello lieve dinntjes. Vandaag een dagje BRABOLAND was errrug gezelli maar wel regenachtig... DIAANTJE... Jjeetje meid naar is dat, Maurice heeft ook weleens zulke buien en ik wordt daar echt enorm zenuwachtig van en onzeker.... helaas heb ik geen tips voor je maar wel ALTIJD een luisterd oor.... FOTOS errug lieff allemaal scheetjes van beebs... NAATUURLIJK heb ik super veel zin in dinsdag... verder weet ik het allemaal niet meer voor iedereen een dikke knuff
goeie avond meiden, ik ben net thuis van een feest het was erg gezellig maar dylan kon daar zijn slaap niet vatten dus ik ben naar huis moeten gaan , natuurlijk is mijn vent weer daar gebleven en komt met de taxi naar huis bah ik vind het echt niet meer leuk hij wil overal blijven en ik moet maar alleen naar huis gaan soms vind ik het echt niet eerlijk maar ja als ik er wat van zeg dat zegt hij toch weer tsja... wat moet ik anders...ja uhmmm mee naar huis komen? of ben ik nu gek aan het worden? ook mijn ex was daar, was erg raar maar ook wel weer gezellig tis een leuke jongen om te zien maar ja een kl*te karakter en ja daar kun je niks mee . ik ga nog ff kijken of ik wat terug kan lezen voor dat ik naar bed ga
@maja fijn meid dat het weer wat beter gaat met lune. @Missn hopenlijk heb je nu een rustigere nacht. @Anouk hoe voel je je nu meid? @Dees leuke foto van luuk hij is om op te vreten @Naatje mooie banners maak jij zeg @Mystery lueke foto meide echt een stoere vent @Supermummy wat een mooi meissie @de rest sorry vergeten
Jeetje Kikkert... ook al troubles.. das inderdaad stom zeg dat hij niet mee naar huis gaat.. ik zou dt ook echt niet trekken... samen uit samen thuis... zeker als het om dylan gaat zeg maar.. En altijd leuk die exen hahaha
ik vind het gewoon heel moeilijk dat hij zijn "oude" leventje wilt behouden hij is heel lief voor dylan en speelt ook met hem maar als het erop aan komt ben ik altijd de gene die voor dylan zorgt, ik ben gewoon super moe, ik het geen energie en heb weer veel last van de rug en bekken. ik ben heel blij met dylan maar mama zijn is best een zware taak vooral als je 3 keer of vaker per nacht eruit moet om dat je kindje aan het huilen is
haha het is een lang verhaal ik zal het f snel kort uitleggen. eerst had ik een (tiener)relatie met mijn huidige man, toen ging het uit en kreeg ik wat met zijn best vriend(die ex wat ik vandaag tegen kwam) die ging toen vreemd en die heb ik de deur gewezen, een tijdje later kreeg ik weer opnieuw een relatie met mijn huidige man en das nog steeds aan maar de ouders en broers en zussen van mijn ex zijn bevriend met mijn schoonouders vandaar dat ik hem nog geregelt tegen kom
ja al vaker, maar ik denk zal dat hij voor sommige dingen misschien nog wat jong is (hij is 22) misschien komt het verstand met de jaren, al denk ik dat bij de meeste mannen niet. we gaan trouwens waarschijnlijk iemand inhuren om te kijken of dylan geen last heeft van "geesten" op zijn kamer waardoor hij zovaak wakker word. die vrouw/man maakt dan je hele huis schoon (om het zo maar ff te noemen) en het kost maar 25euro dus das geen geld en baat het niet dan schaat het niet