@Kikkert, mannen.... Ik vind ook dat hij gewoon met jou mee naar huis zou moeten gaan hoor! Maar maak dat maar eens duidelijk he, dat hebben ze vaak niet door. Mijn mannetje doet het tegenwoordig gelukkig niet meer, maar dat is hier ook wel eens voorgekomen. Hij nog lekker gezellig zitten en ik met de kinderen naar huis! Kan je hem vannacht niet wakker maken als Dylan huilt? Doe ik ook gewoon hoor, ik ga er de eerste paar keer uit voor mijn zoontje(want Sofie hoor je niet 's nachts), maar na die paar keer is mijn strippenkaart vol, zeg ik dan tegen hem. Dus dan kan hij er een paar keer uit Moet hem wel wakker maken hoor, want hij ligt echt in coma.
ja dat gaat nog steeds goed, ze zijn alleen niet echt meer vrienden omdat ze beiden een ander leven zijn gaan leiden. hij woont nog thuis enz...
Nou Kikkert, hopelijk worden alle "geesten" verjaagd en zal Dylan weer lekker kunnen slapen. Ik heb er wel eens iets van op tv gezien en daar hielp het wel
ja helemaal met MEiske eens Kikkert.. ik zouhem er gewoon utischoppen...vannacht... en een geestenverdrijver uper idee.. ben benieuwd wanneer gaat dat plaatsvinden...
het probleem is dat je een bom naast mijn man af kunt laten en als ik hem dan toch wakker krijg dat is hij mega gestresst en dan kom ik helemaal niet meer in slaap dus vandaar dat ik er altijd uit ga. sporadies komt het wel eens voor dat ik zo diep slaap dat ik niet zo snel wakker word en dan gaat hij wel eens eruit maar dat komt echt zelden voor
Zo. ga ook mijn bedje opzoeken. Eerst nog even mannetje wakker maken, want die ligt te slapen op de bank. Kan hem natuurlijk ook laten liggen
ik ga maandag bellen naar een kennisje die het nummer heeft van die persoon en dan ga ik hem/haar bellen voor een afspraak. ik moet je wel zeggen dat ik het wel eng vind omdat ik heel erg in die dingen geloof
slaap lekker meiske... ja KIKKERT ik snap dat het eng is, maar ook wel weer boeiend en als daarmee dylan gaat slapen snachts heerlijk toch... hoelaat komt je mannetje nou thuis denk je?
zo ik ga ook maar mijn bedje opzoeken, eerst dylan nog uit de maxi cosi halen want daar slaapt hij nu al 40min in en hem nog de pyjama aandoen en dan lekker slapen. slaap lekker en misschien tot morgen ow ja morgen komt SCHOONLOEDER op bezoek en ik heb er nu al geen zin in. vanmiddag zei ik tegen dylan morgen komt de truttebel tilly (schoonmoeder) en lachen dat hij deed hij was echt aan het schateren
oh arrgg niet dat ik je natuurlijk nog bozer wil maken .. maar ik zou dat dus echt niet trekken... ik bedoel begrijp me niet verkeerd.. maurice mag hier alles hoor.. maar als we samen een feestje hebben gaan we ook zeker samen naar huis...
ik heb hem gevraagt hoe laat hij van plan was naar huis te komen, ja zegt hij dat weet ik nog niet dat zie ik nog wel grrr....K BEN BOOS
ik begrijp wat je bedoelt dwazie, hoe moet dat nou overkomen ook op andere mensen? maar ja niet dat ik me daar wat van aan trek maar ik ben altijd degene die als eerste naar huis gaat of moet. komt ook raar over als je altijd alleen moet gaan. so en nu ga ik echt doei meis slaap lekker
nee daar moet jij je zeker niets van aantrekken... laat hem dat maar aantrekken wat andere mensen denken en nu echt gaan slapen dag meis
@dwazie ik wou nog ff snel zeggen je bent echt een lieve meid hoor om mee te kletsen EN DE REST NATUURLIJK OOK HOOR