Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou dan doe ik ook maar het licht uit...
    *knip*

slaap lekker jullie lieverds

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    *knip*
    Licht weer even aan. Schemerlampje dan, wil jullie natuurlijk niet wakker maken...

Ik kom nog even het hek dicht doen. Dat had dwaasje nog voor me open gelaten.

Truste lieve meiden. Morgen zal ik hier ook niet zo veel zijn. Schoonouders komen morgenochtend en moet zelf weer om 16u gaan werken.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    *knip*

Licht weer uit.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    *klik*

Hek dicht.

Sleutel onder de mat voor degene die morgen het hek weer open doet...

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    *sleutel onder de mat weg gevist en doet het hek weer open. Lamp hoeft niet aan, want het is licht genoeg....Even kijken wie ik wakker ga maken....*

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen lovely ladies,

hier dacht vanmorgen (7 uur) een klein meisje dat het genoeg geweest was en ging niet huilen, neeeeee, ging schreeuwen.
    Nou, ze ligt nu nog te frutten in de box en krijgt zo haar flesje.

Kikkert, en? Hoelaat was hij thuis? Ik vind dat ook niet kunnen, 22 jaar of niet....samen een kind is samen een verantwoordelijkheid. Bah, dikke knuf voor jou en laat hem maar extra hard hollen vandaag, heb je verdiend!

@afgeplatte hoofdjes, je hoort het toch erg veel de laatste tijd. Ik hoop echt dat ze weer mooi rond worden allemaal.

MissN, hoe is het nu? Zijn de klachten al wat minder?

Maja, hoe is het met Lune en Jeroen vandaag? Nog last van de buikgriep?

Joma, mooie foto's hoor meis. Kan er geen genoeg van krijgen, dus blijf maar lekker posten.

Dees, is Luuk al wat happeriger aan beide borsten?

Anouk, lekker toch dat Sarah even een slaapdagje had. Ook voor jullie weleens fijn!

Wen, hoe gaat het met de melkfabriek? Ja, ik kan idd genieten van een goede film. Gisteren hadden we "all about the benjamins" gekeken, maar was niet veel aan. Hans Teeuwen opgenomen voor vanavond. Was het buiten dat het af en toe echt TE grof is nog wel een leuke show?

Voor iedereen die ik vergeet......een heeeeele dikke knuffel!

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier is er trouwens eentje die de hele dag buikspieroefeningen doet en ik ben het niet. Ze probeert uit alle mogelijke houdingen te gaan zitten en is helemaal frustri omdat het niet lukt. Wat zal ze straks een platte buik hebben.....ha ha ha.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    * Even een deksel en pollepel pakken en kijken wie ik wakker ga maken*

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    * Hier de reservesleutel gepakt want suus had de deur dichtgedaan* :)
    hihihi

goedemorgen meiden!

@Dwazie fijn dat het gezellig was!

@Kikkert bah mannen! hoop dat tie nog redelijke tijd thuis was! en dat van die geesten ben benieuwd meid, vindt altijd een enge gedachten..

@Suus hier ook 1 die heel de dag buikspieroefeningen doet, en al weken trouwens, ze had een buikkie maar die is nu van al dat bewegen toch plat....

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mogguuhhhhhh......

Ik heb geen zin om terug te lezen..sorry dus een hele dikke knuff voor jullie allemaal!
    Zijn er nog belangrijke of schokkende dingen gebeurd?

Hoe is het met Lune?

Hier vannacht een heerlijke nacht gehad..Jaydee snapt nu dat ze ook op der buikkie kan slapen en heeft dus weer heerlijk door geslapen vannacht, we hebben haar net maar eens wakker gemaakt.

Gister lekker wezen BBQ'en..nou wat was het gezellig zeg. Mijn oom die heeft het idee dat hij beter is als een ander. En over mij achter me rug om vertellen, dat mijn moeder voor Jaydee zorgt. Nou dat is dus echt niet waar. Ik doe alles zelf, samen met mijn mannetje dan, mijn moeder opakt haar wel eens zoals iedere oma doet. Dus mijn fam (papa,mama, mannetje) waren helemaal over de zeik en wij hebben dus ook binnen gegeten terwijl iedereen buiten zat. We waren om 9 uur weer thuis en hebben thuis nog maar wat gegeten.

We weten nog niet wat we vandaag gaan doen, maar dat verzinnen we nog wel even,...

SUUS, je hebt me wakker gemaakt!
    Ik weet niet of het beter gaat, want ik heb dat dingetje vannacht pas gebruikt. Dus ik moet het nog maar even afwachten.

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

Als de bak plat kan is het toch prima lijkt me. Volgens mij gaat het erom dat de rug ondersteund wordt en zo kan Fenne ook lekker rond kijken, gezellig.

Wat betreft de handdoekjes, ik heb een aerosleep en de handdoekjkes liggen er onder. Wat trouwens ook niet werkt hoor, ze lag vanochtend weer gewoon op haar rug. Dus maar proberen om haar overdag zo veel mogelijk niet op haar rug te laten.
    Sarah rolt wel naar de buik en crosst echt haar hele bedje door dus ben bang dat er niet veel zal gaan helpen.
    Dus alle tips zijn welkom maar wel super dat Fenne haar hoofdje minder plat aan het worden is

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    en Sarah was pas om 8.15 wakker, jee, dat kennen we echt niet van haar, zou het een nieuw ritme zijn? Of voetl ze zich toch nog nieet echt lekker?
    Dus vandaag proberen om 4 flesjes te geven, ging gisteren ook goed, misschien ook tijd voor fruithapje?
    Het erge is dat ik natuurlijk al om 6.30 wakker was en maar luisteren... wat ben ik toch ook een muts zeg

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En bedankt he Suus, nou ben ik wakker.... :( :)

Lune heeft bij mijn ouders geslapen vannacht, heb nog niks gehoord dus hoop dat alles goed is gegaan. Jeroen is weer wat beter, die heeft gisteren de hele dag zo ziek als een hond op bed gelegen.. Ik begon gisteravond ook ineens misselijk en slap te worden met vlagen maar heeft tot nu toe nog niet doorgezet, zou het dan toch aan mij voorbij gaan? Ik hoop het echt, wil er niet over zeuren maar ik ben echt panisch voor misselijk zijn/overgeven. Heb vannacht ook apart geslapen en Jeroen mag niet bij me in de buurt komen omdat ik nu nog bang ben dat hij me aansteekt. Alsof het zin heeft, maar toch..

Kleine kinderwagenbak.. Tja, hier ook. Erg irritant. Volgens mij mogen ze nog niet in de wandelwagen maar dat weet ik ook niet zeker. En als het niet al te lang is kan het vast geen kwaad..
    Anoek, wat lekker dat Sarah zo laat wakker was, volhouden meiske!
    Dan kan mama ook wat langer slapen, dan went ze eraan ;)
    MissN, leuk van je oom zeg :( Waar bemoeit ie zich mee? tss..
    Lees zo nog even verder, eerst wat eten. Ben gammel.
    Vandaag hopelijk met de tuin bezig als Jeroen zich goed genoeg voelt..

kus voor jullie

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ja inderdaad waar bemoeit hij zich mee.. :S
    Hier ligt Jaydee al niet meer in de kinderwagenbak..mocht van het CB..we krijgen Jaydee er niet meer in, het is dan echt krijsen. Ze raakt helemaal overstuur als ze daarin moet. Ze wil niet liggen..gewoon lekker alles zien..en wij hebben de Quinny Buzz..en het cb heeft de kinderwagen gezien en zei dat het bij de quinny geen probleem was!

Dus Jaydee zit al lekker in de kinderwagen.

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Gna gna gna, last van het lawaai dames? Kon het niet laten....

MissN, nouja zeg, zelfs ik kan me er nu nog kwaad over maken. Wat een l*l zeg! Wat denkt hij wel niet....Jullie doen het zooooooooo goed en dan zo'n leugen. Oeh bah, is maar goed dat die vent niet voor mijn auto loopt.

Anouk, ik had ook zo'n ingebouwde klok hoor. Tess kwam standaard om 6.00 en toen ze naar 4 voedingen ging om 8.00. Lag de eerste dagen ook vanaf 6.30 wakker tot zij wakker werd. Went ook wel weer. En heerlijk dat ze lekker kan uitslapen, kunnen jullie ook even bijtanken.

Joma, die reservesleutel zou je inleveren. Je sloop telkens 's nachts het huis in en je zou voortaan op tijd thuis komen. Leg de sleutel maar op het aanrecht en voortaan netjes op tijd naar bed.

Maja, oe oe ik hoop dat jullie het virus ontsnapt zijn. En weer in de tuin bezig ja? Goh, had ik nooooooit verwacht....ha ha ha.

Anderen: weaky weaky....schone slaapsters!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja hoop dat het jouw overslaat dat ziek zijn!

@Anouk zo das lekker zeg dat Sarah zo laat kwam! hopenlijk blijvend!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Fijn dat je nog niets gehoord hebt Maja..geen bericht is goed bericht..

Ik kan ook niet tegen buikpijn of overgeven..dus ik begrijp je helemaal Maja...

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    net nog ff foto ,s gemaakt!

weer ff showen hoor :oops: :)

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess ligt nog in de maxicosi, maar we hebben de kinderwagengedeelte al wel van zolder gehaald. Deze kan namelijk in verschillende standen en ook plat, dus dan kan het wel. Alleen de reden waarom wij het nog niet gebruiken is omdat Tess het erg fijn vindt om ons nog te zien en om nu telkens VOOR de kinderwagen te lopen en achteruit te lopen.....njeeeee.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

Deel Deze Pagina