ging net boven kijken had ze ook alles eruit gegooid lag zelf op de grond aardig wat dus moet behoorlijke golven zijn geweest, ze heeft er geen last van blijkt want ze lag nog gewoon te slapen!
@dees heb 2 fotos in mijn album gezetten komt er alleen nog eentje met bryan eronder maar hij wil overdag niet zo hard in zijn bedje dus die probeer ik morgen te maken
Aaaah, wat lief dat Norah zo gek is met haar zusje! MissN, lekker hoor anderhalf kilo eraf. Dees, lekker dat Luuk nu slaapt.Kunnen jullie ook even bijtanken. Hier is het ook rustig, ze heeft een half uurtje gehuild, maar is zelf in slaap gevallen. Wij hebben dus rustig kunnen eten en douchen. Nu even opruimen en dan nog even gouden kooi kijken. Om 20.00 is het weer tijd voor een flesje en we doen haar later in de avond in bad. Mannetje wilde er graag bij zijn, dus ik heb gewacht....
Heej, hij is leuk geworden Vivian. Ze kan nog veel meer borduren hoor, alles van die Disney Brother kaarten
Suus, lekker dat Tess ook even slaapt. Ik zie dat jullie allemaal schema's hebben. Nou, Luuk doet daar echt niet aan, er is geen pijl op te trekken wanneer hij komt.