hier kan ook de wandelwagen bijna helemaal plat! en van de week in de kinderwagen bak het werkt niet meer en klein en mevrouw wil zitten dus komt een aardig eind omhoog!
Ik hoorde me toch een kabaal net... Leek wel of iemand met een pollepel op een pan aan het slaan was ofzo... Dus ik ga maar ff bijlezen...
Mannetje en Jaydee zijn heerlijk aan het douchen..ik ben al 2x de badkamer in gestapt om te vragen of ik der weer mee kon nemen. NEE! dat was het antwoord...haha
Ik ga even opruimen en schoonmaken. Straks bezoek, niet zo'n zin aan....maarja, dan wordt het vaak wel gezellig. Tot later!
Heeej joh, stelletje idioten , schrik me kapot ven de herrie. Goeiemorgen dusssss. Kikkert, ook die van jou moet een trap onder zijn hol hebben, of inruilen die hap Joma, leuke foto's weer meid en jaaaa, zin in dinsdag. Anoek, lekker, even bij kunnen slapen. Dwaasje, hier was het lekker weer dus zo dichtbij zat je blijkbaar niet Suus, Luukje was ook om 7 uur wakker maar niet krijsen. Hij ligt nu wat te spelen en mag in principe zo weer eten als hij wil. Uhmmm, even denken. MissN, nou lekker sfeertje dan zeg . Met mijn ex heb ik dat ook gehad, ruzie tussen de ouders op mijn verjaardag en daarna moest het steeds apart. Wat een gedoe was dat zeg. Maar hier gaat het ook niet lekker want mijn ouders willen die van Olaf even niet zien door dat mail gedoe van een tijdje geleden. Maja, ooh meid, ik hoop dat je de dans ontspringt meid. Ik hoop ook dat geen nieuws goed nieuws is van Lune. Zo, Luuk kwam dus om 7 uur, niet uitslapen vandaag. Om 7.45 is hij weer gaan liggen en heb ik op zijn kamer kleertjes uitgezocht. Nu al 3 bakken vol op zolder staan. Blegh, het blijft toch iedere keer emo die dingen uitzoeken. Ze gaan zoooo snel. Hij heeft dus echt veel teveel kleertjes. We hebben enorm veel gekregen en ik ben nu echt kieskeurig geweest. Alles wat ik niet mooi meer vond of wat ik niet leuk vond heb ik in bakken of weg gedaan. En nog is er verschrikkelijk veel over. Leuke dingen van Villa Happ zaten er trouwens bij in maatje 74. Die shirtjes kan hij bijna al aan. Zijn er trouwens meer kindjes die shirtjes een maat groter dragen dan de broekjes? Luuk heeft 62/68 broek en 62/68/74 shirt. Vandaag gaan we de kamer van Olaf onder handen nemen. Ik had al verteld dat het daar een zooi was en in zijn tempo en zijn manier van opruimen zijn we volgend jaar nog bezig dus ik ga helpen. Geen tegensputteren wil ik deze keer heb ik gezegd. Vuilniszak en stofzuiger mee naar boven en geen gezeik. Het is me nu al 9 jaar een doorn in het oog en nu is het klaar. Hij wilde vandaag eigenlijk weg, nou niet dus . Ik mag trouwens een mamafiets gaan halen, jeahhhhh! Hier vlakbij zit een zaak die ze nieuw heeft voor 225,= dus we gaan snel kijken en misschien meteen kopen. Wij hadden trouwens ook al meteen een aanvaring net. Ik was er om 7 uur uit om Luuk te voeden en normaal gaat hij dan de beesten voeren en naar buiten laten. Vandaag dus niet, hij bleef gewoon liggen. Ik had er even geen erg in maar ik kwam beneden en kon alles nog doen. Ik was dus even flink nijdig. Zegtie: ja maar ik ben zo moe. Ja duhuh, wat denk je dat ik ben lullo? Hij hoeft er nooit uit voor Luuk :lees, hij gaat er nooit uit voor hem 's morgens. Mgoe, ik ga er zo dus 1 van de bank schoppen want als ik niks zeg blijft hij gewoon de hele dag zitten. Wat zijn mannen vaak toch luie wezens. Over die kinderwagenbak, de kinderarts zei hier hetzelfde, tot 6/7 maanden in de bak dus ik wacht er nog even mee. Hij vindt het ook nog prima hoor en hij gaat af en toe ook mee in de BabyBjorn. Zo, ik ga schoppen
Kikkert: wat vervelend zeg dat je alleen naar huis bent gegaan gisteren... zou ik ook zeker niet leuk vinden hoor! Hoe gaat het nu? Suus: 7 uur... lekker op tijd die kleine meid van jou! Melkfabriek doet het prima, thnx for asking! Ben alleen nu al dagen vrij, en ben benieuwd of het met kolven ook zo goed gaat volgende week... haha... hier trouwens ook 1 die buikspieroefeningen doet, schattig is dat he? Heb je al eens je hand op haar buikje gelegd wanneer ze dit doet? Echt keihard! MissN: fijn dat Jaydee lekker op haar buikje heeft geslapen... en wat een rotopmerking gisteren zeg... niks van aantrekken, maar das makkelijker gezegd dan gedaan... Anoek: jammer dat je handdoeken oplossing niet gewerkt heeft... tips? Ik zou echt gaan oefenen met de de zij slapen... slaapt ze ook in de box overdag? Wij hebben Fenne eerst een tijd op haar zij gelegd tegen de rand van de box, zo kon ze niet naar rug terug rollen... maar toen was ze wel stuk minder beweeglijk want pas 10 weken. We hebben haar toen ook in de kinderwagenbak op haar zij gelegd met handdoek in haar rug... Daarna dus die hele periode ook 's nachts met zijslaper. Het gevolg is dat ze nu graag op haar zij slaapt en dit ook zelf doet, ook wanneer we haar op rug leggen dan rolt ze zelf terug naar zij om te gaan slapen. Maja: dan zal het vannacht vast helemaal goed gegaan zijn bij je ouders... fijn! En ik straal even wat niet-ziek-worden-energie naar je toe hoor! Joma: wat een schattige foto's van Gwen!