Met de meeting is Luuk precies 6 maanden trouwens. We doen eerst een bakkie en wachten tot Luuk wakker is en dan naar boven.
Ooh en uiterste betaaldatum is een week voor de meeting. Laten we het op 20 juli houden. Wie dan nog niet heeft betaald moet zelf voor vlees en drinken zorgen. Kan dat er op de site bij MissN?
Ichtus..hoe oud zijn Jur en Lisa? Dwazie..hoe oud is Nick? Dit moet ik even weten i.v.m de cadeautjes
goeiemorgen Wat een lawaai hier zeg kan iemand me ff update geven ben niet hier geweest gisteren en jullie heben zoveel gekletst
Godsamme wat een herrie, die blonde tukker weer zeker... Wat een zoete foto's weer van Gwen. Als ik Juul zo rechtop op de bank zet, valt ze echt nog met haar koppie naar voren hoor.Op schoot vindt ze het wel helemaal leuk om rechtop te zitten. Kikkert: ik zou een zeer ernstig gesprekje met je man aanknopen. Hij is wel jong, maar toch geen puber meer! Ik vind het echt niet kunnen dat het vanzelfsprekend is dat jij naar huis gaat met Dylan, als dat nou af en toe in goed overleg gaat... Wat dat betreft ben ik blij dat wij oud en saai zijn hoor Wij gaan gewoon nergens meer naar toe na 18u 's avonds... MissN: laat niemand jullie vertellen dat jullie het slecht doen met Jaydee! Dees: Bleeehhhh, lekker opruimwerkje voor de zondag. Dat verzamelen en niet weg kunnen gooien ken ik van Koos. ALs ik hem zijn gang laat gaan, eindigen we in zo'n tv-programma met een volgestouwd huis. Ik vertrek ook regelmatig met een rol vuilniszakken naar boven om de boel uit te mesten en hij wordt dan altijd wat bleek rond de neus Hij heeft 64m2 schuur waar hij in mag verzamelen wat hij wil en de rest blijft gewoon netjes! Over de wandelwagen... Zou de babybjorn dan niet slecht zijn voor het ruggetje? Daar zitten ze natuurlijk heel erg rechtop. Koos heeft vandaag weer papadag. Lekker hoor, dan staat hij om 6u op voor de eerste fles en mag ik lekker blijven liggen. Hij heeft net met Juul gedouched en mama gaat lekker paardrijden. Ik heb echt geen klagen wat dat betreft (maar dat doe ik af en toe wel hoor,daar ben ik vrouw voor).
De Babybjorn daar hebben ze steun in. Ze mogen er uiteraard geen uren in. Ah, Koos is dus ook zo'n verzamelaar. Olaf zou ook zo in zo'n programma kunnen als ik hem laat gaan. Ooh Luuk is wakker, aktie!
zijn jullie mannen ook zon slaapkoppen die vna mij ligt nog steeds in bed was gisteren ook best ff kwaad op hem ik ieders keer vroeg opstaan en hij lekker uitslapen, ja maar jij hebt ook doordeweeks wel eens vrij, ja zeg ook 1 dag en dan moet ik poetsen en evengoed voor bryan zorgen is dat zo moeilijk te begrijpen
Wat een herrie zeg! Morgen zal ik jullie eens wakker maken Dat is dan om 6 uur al, want het gaat een ritme worden dat Sofie echt om 6 uur al is uitgeslapen Gelukkig mocht ik vanochtend lekker terug mijn bedje in en heb ik mijn mannetje het bed uitgeschopt Hij mocht tenslotte gisteren uitslapen. Voor vandaag een rustig dagje gepland. Zo nog even een wasje buiten hangen. Mannetje gaat vanmiddag naar een wijnproeverij. En is hopelijk op tijd thuis voor het avondeten (anders hebben wij een stukje vlees meer )Ik lust geen wijn, dus hij gaat gezellig met mijn zwager mee. @Missn jammer toch dat iemand met een paar verkeerde opmerkingen de hele avond kan verpesten! Groot gelijk dat jullie weg zijn gegaan! @Joma weer hele lieve foto's! @Dees opruimse! En wat was de rest ook alweer Knuff aan iedereen!
zo ik ben ook wakker mijn mannetje was rond 3uur thuis. ik heb net heel ff met hem erover gepraat maar nu zegt hij gewoon, had dat dan gezegt (gisteren) dan was ik gewoon mee naar huis gekomen.....uhmmm wat ik moet ik daar nou weer mee. och ja nu is het tijd om me gek te maken omdat schoonloeder vanmiddg komt. bah ik zie er echt heel heel heel erg tegen op we hebben haar ook al bijna 2 maand niet gezien HEERLIJK ze wil dylan altijd kussen en ook op de mond en ik wil dat niet dat zij dat doet hebben we al vaker aangeven maar ze luistert niet, maar als het zometeen weer gebeurt dan denk ik dat ik plof.....ooo nee de stoom begint langzaam al uit mijn oren te komen (hahaha ik begin te koken ) nou ja ik kom jullie straks wel een verslagje brengen fijne dag lieve meiden IK VIND HET ECHT HEEEEL JAMMER DAT IK NIET MEE KAN NAAR DE MEETING
Ownee..je kon niet mee, omdat je moest werken Sorry.. Volgende keer beter.. En schoonloeder komt? Ik wacht het verslagje af..
Goedemorgen dames! Heb hier echt een vreselijke nacht gehad! Rosalie lag wel om 21.45 in dr bed en dat was ook meteen het enige pluspunt. Ze was heel erg onrustig en wurmde zich iedere keer weer uit de bakerdoek Dus ik ben er om 01.00, 03.00, 05.00,06.30, 07.30 en 11.00 uitgeweest! Ben verrot! Hopen dat het komende nacht wat beter gaat!
Heel herkenbaar! Ook trekken aan de borst met de tepel nog vast (AUWWW) weet ook niet waar het door komt. Mijn BV is ook ff wat minder geweest en nu doet ze het gelukkig bijna niet meer. En deze dame hier denkt ook al dat ze een hele grote meid is