@missn Jur is 5 en lisa 2 Lisa gaat wel mee.. jur niet.. @dees.. hmm hier geen lui wezen vandaag. ik ben degene die geschopt wordt.. hij is met de keuken bezig.. vaat in en uitruimen enzz...hij gaat ook zo de was ophangen...MOOOOI.. ik ga ff een bezem hier door de kamer halen.... @ik was dus aan het lezen. bijna klaar nog 1 pagina. maar moet dus vegen.. ik voel me netjes ondergeschikt aan mijn man zo als het hem behaagt en zal doen wat er van mij verlangt wordt. *loopt naar de schuur, pakt de bezem om te vegen* tot zo
Ik heb geen Bugaboo maar Rosalie die zit wel al in de wandelwagen. Ze slaapt niet zo veel meer dus was ze iedere keer heel zielig dr buikspieroefeningen aan het doen En als ze dan wel in slaap valt dan leg ik em altijd helemaal plat.
Hier ook wel is hoor dat Rosalie zeg maar gedouched word met melk Ik vind het er lollig uit zien, zij word er driftig van
Die kleine heeft honger! Ik ga zo ff naar de stad en daarna bij een vriendin klussen, dus ik ben er laat in de middag pas weer!
Ga je ff kleine naar bed brengen, douchen en aankleden, is er hier weer enorm veel gekletst! Dees: bv gaat weer helemaal de goede kant op heb ik het idee... misschien even klein dipje geweest, gelukkig maar! Doet Luuk vandaag weer moeilijk aan die ene borst? Ariel: wat naar zo'n nacht...! Ben je druk vandaag? Anders zou ik lekker alle slaapjes meepakken die Rosalie doet! kikkert: Gelukkig even gepraat met je man... volgende keer dus poeslief vragen of ie mee naar huis gaat en als ie tegenstribbeld met je meest lieve gezicht zeggen dat hij zelf heeft gezegd dat ie gewoon mee zou gaan als jij het vraagt... dan kan ie niet boos worden en zal ie wel mee gaan hihi... Meiske & Mrijn: lekker he van die mannen die 's ochtends op staan! Mijn vriend doet het ook steeds vaker... gisteravond zei hij ook: morgenvroeg is weer mijn beurt hoor, blijf jij maar lekker liggen... lieve schat! Alleen vanmorgen kwam ze pas om 08:30 en das meteen borst tijd, dus ben ook opgestaan... wat heb ik nou nog meer gelezen... ik weet dat Vivian er ook al even was... uhm en MissN... stom van me, ben het kwijt.. knuff!
ZO..ik ben alweer druk geweest..wasje gevouwen..moeten er nog 2 in de droger..en daarna ff strijken..hele huis gezogen..badkamer gepoetst..kleine heeft van half 9 tot 12 geslapen..maken er net wakker...slaapkoppie.. Nu gaan we eerst even naar Alkmaar en daarna ga ik de wassen even strijken...
zo geveegd...klaar heb nergens zin in.. mijn verstandskies doet vervelend..en we gaan zo eten.. vanmiddag wordt buurjochie gedoopt dus daar gaan we heen.. daarna daar thuis nog ff bakkie doen en weer naar huis... Verder niks beleefd en ga ik niks doen.. SAAAAAAAAAAAAAAi maar wel een keer lekker.. tot later all...
goedmorgen lieve dames... heb eerst alles terug gelezen... en ik heb me werkelijk stuk gelachen(samen met maurice) om jullie ochtend ritueel licht aan licht uit.. sleutels reserve sleutels whiahaha stellete gekken... eh ik heb eigenlijk niet zo veel onthouden beesef ikme nu... oj Nick van mij is 7.... arggg ik heb koppijn ik ga even wat anders doen.... kusjes en tot vanmiddag
Zo, de kamer is klaar. Nu eerst wat eten, wachten tot Luuk wakker is en dan 2 mamafietsen halen. We nemen er voor Joma ook 1 mee
Kikkert,Bah Kikkert wat een vent hij verdient inderdaad een schop onder zijn hol! En ook nog schoonloeder op bezoek, nou gezellig weekend heb je! Dikke knuffel !