Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @missn
    Jur is 5 en lisa 2
    Lisa gaat wel mee.. jur niet..

@dees.. hmm hier geen lui wezen vandaag. ik ben degene die geschopt wordt.. hij is met de keuken bezig.. vaat in en uitruimen enzz...hij gaat ook zo de was ophangen...MOOOOI.. ik ga ff een bezem hier door de kamer halen....

@ik was dus aan het lezen. bijna klaar nog 1 pagina. maar moet dus vegen.. ik voel me netjes ondergeschikt aan mijn man zo als het hem behaagt en zal doen wat er van mij verlangt wordt.
    *loopt naar de schuur, pakt de bezem om te vegen*

tot zo

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb geen Bugaboo maar Rosalie die zit wel al in de wandelwagen. Ze slaapt niet zo veel meer dus was ze iedere keer heel zielig dr buikspieroefeningen aan het doen :) En als ze dan wel in slaap valt dan leg ik em altijd helemaal plat.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook wel is hoor dat Rosalie zeg maar gedouched word met melk :) Ik vind het er lollig uit zien, zij word er driftig van :)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Even afwachtne of ze de auto van dr schoonzus kon lenen geloof ik...

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Allemaal zo herkenbaar! :confused:

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Die kleine heeft honger! Ik ga zo ff naar de stad en daarna bij een vriendin klussen, dus ik ben er laat in de middag pas weer!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ga je ff kleine naar bed brengen, douchen en aankleden, is er hier weer enorm veel gekletst!

Dees: bv gaat weer helemaal de goede kant op heb ik het idee... misschien even klein dipje geweest, gelukkig maar! Doet Luuk vandaag weer moeilijk aan die ene borst?

Ariel: wat naar zo'n nacht...! Ben je druk vandaag? Anders zou ik lekker alle slaapjes meepakken die Rosalie doet!

kikkert: Gelukkig even gepraat met je man... volgende keer dus poeslief vragen of ie mee naar huis gaat en als ie tegenstribbeld met je meest lieve gezicht zeggen dat hij zelf heeft gezegd dat ie gewoon mee zou gaan als jij het vraagt... dan kan ie niet boos worden en zal ie wel mee gaan hihi...

Meiske & Mrijn: lekker he van die mannen die 's ochtends op staan! Mijn vriend doet het ook steeds vaker... gisteravond zei hij ook: morgenvroeg is weer mijn beurt hoor, blijf jij maar lekker liggen... lieve schat! Alleen vanmorgen kwam ze pas om 08:30 en das meteen borst tijd, dus ben ook opgestaan...

wat heb ik nou nog meer gelezen... ik weet dat Vivian er ook al even was... uhm en MissN... stom van me, ben het kwijt.. knuff!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh ja en ook een flits van Ichtus... ;)

poetsze vandaag...! hihi

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    ZO..ik ben alweer druk geweest..wasje gevouwen..moeten er nog 2 in de droger..en daarna ff strijken..hele huis gezogen..badkamer gepoetst..kleine heeft van half 9 tot 12 geslapen..maken er net wakker...slaapkoppie..

Nu gaan we eerst even naar Alkmaar en daarna ga ik de wassen even strijken...

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    in nuth zuidlimburg maar ik moet werken das het probleem en ik krijg geen vrij

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo geveegd...klaar

heb nergens zin in.. mijn verstandskies doet vervelend..en we gaan zo eten.. vanmiddag wordt buurjochie gedoopt dus daar gaan we heen.. daarna daar thuis nog ff bakkie doen en weer naar huis...

Verder niks beleefd en ga ik niks doen..

SAAAAAAAAAAAAAAi maar wel een keer lekker..

tot later all...

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedmorgen lieve dames...

heb eerst alles terug gelezen...
    en ik heb me werkelijk stuk gelachen(samen met maurice) om jullie ochtend ritueel licht aan licht uit.. sleutels reserve sleutels whiahaha stellete gekken...

eh ik heb eigenlijk niet zo veel onthouden beesef ikme nu...

oj Nick van mij is 7.... arggg ik heb koppijn ik ga even wat anders doen....

kusjes en tot vanmiddag

13. supermummy

supermummy Niet meer actief

:D
    goeiemorgen, ik ga effe bijlezen

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ben aan het wachten op mijn schoonloeder.....IK HEB ER ECHT GEEN ZIN IN

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    sterkte vandaag Kikkert.... hopelijk valt het mee

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, de kamer is klaar. Nu eerst wat eten, wachten tot Luuk wakker is en dan 2 mamafietsen halen. We nemen er voor Joma ook 1 mee :)

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh, het wordt anders, Joma komt hierheen nu en we halen ze gezamelijk :)

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo heeee gezellig.... en fietst ze dan terug hahaha

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    grapie natuurlijk... have a lot of fun!

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Kikkert,Bah Kikkert wat een vent hij verdient inderdaad een schop onder zijn hol!
    En ook nog schoonloeder op bezoek, nou gezellig weekend heb je!
    Dikke knuffel ! ;)

Deel Deze Pagina