Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maken jullie ook zoveel fotos?
    Ik maak circa 50 fotos per dag :oops:

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hier een van de 50 van vandaag :p

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oeh, niks voor mij dat onverwachte maar daar moet ik me maar overheen leren zetten. Ik schiet meteen in de stress nu. Snel alles vegen, snelle dweil er doorheen, excuus sms voor de rommel sturen, aankleden, opruimen, whaaaaaah.

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dees en Joma, veel plezier met de fietsen kopen :D
    Supermummy, ik maak niet zo heel veel foto's meer. Naarmate je meer kinderen krijgt wordt dat minder. Ons derde kindje (is nu 3)heeft nog niet eens een babyboek :oops: En Sofie ook nog niet! Maar wel weer een leuke foto van je meisie :D
    En Kikkert, veel succes vanmiddag met je schoonmoeder.
    Gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder getroffen. We hebben ongeveer dezelfde ideeen over kinderen en dat scheelt een stuk. Ik hoef haar maar te bellen om even op te passen en ze staat al op de stoep!
    Ik heb net ook een paar foto's van Sofie gemaakt en zal ze ook weer even showen :D Duurt nog wel even, want ik moet ze eerst op de comp zetten en daar ben ik nog steeds niet zo handig in.

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sofie met hoedje(gisteren gekocht)

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even lachen naar mama

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ICHTUS.... YOU'VE GOT MAIL

wat een leuke fototjes... kanppe kids.

fotos.. bij een tweede is dat al een stukken minder...

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zo he.... ik ben echt helemaal alleen hier vandaag...
    boring....

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, net even een tosti gegeten. Joma en Mars kunnen ieder moment hier zijn.

Luuk ligt te pruttelen (oftewel, luier vol te spuiten) in de box. Dus zo eerst even een schone broek geven.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    :cry: :cry: is er dan niemand die mij mijn update van gisteren wil geven :cry: ;)

Nou hier een luier dagje heb echt nergens zin in mega hoofdpijn alsof ik kei veel gezopen heb gisteren en nee heb maar 1 wijntje gehad :)
    Dadelijk bezoek en dan ga ik lekker verder met luieren hoor ohnee ga eerst nog wat was ophangen en volgend machine aanzetten

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @deesje en joma veel plezier meiden

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    @Wen, in de wandelwagenbak slaapt ze wel oop haar zij dus we zijn erover aan het denken om haar voorlopig daar in te laten slapen, zou jij dat doen?

@all, het lijtkt erop dat Sarah nu ook ineens op 4 flesjes zit, we twijfelen erover om haar in de laatste fles 240 cc te geven ipv 210, wat zouden jullie doen of is dat te veel? Ze kreeg eerst 2 flesjes van 210 met 7 schepjes en 3 flesjes van 200 met 6 schepjes, ze zou nun dan uitkomen op 4 flesjes van 210, vraag me af of ze daar genoeg aan heeft.

En leuke foto´s van mooie kindjes weer, ik moet zeggen dat ik nu niet meer zo veel foto´s maak, gaat hier een beejte op en af.

Kikkert, succes met je schoonfamilie.......

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Anoek.... 4 flesssen en een fruithap zou genoeg moeten zijn.. maar dat verschild naturlijk per kind.
    Doe vooral wat jij denkt dat goed is... dat is namelijk meestal het beste...

VIVIAN een update van gisteren .. nou meis.. ik was er zelf ook niet.. en volgens mij zijn er niet echt spannende dingen gebeurd... op wat troubles met mannetjes na..maar misschien vergeet ik nu iets heel groots...

kusjes

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    dwazie, dank je maar ik ben een twijfel mens, kan ik niks aan doen haha, soms wel lastig.

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    geeefts toch niets ANOEK is vooral lastig voor jezelf meis

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bah bah mijn schoonloeder is nog steeds hier, zit ik net dylan aan het lachen te maken zodat hij gaat giegelen moet zij het ook weer proberen of hij het ook bij haar doet. bah bah ik wil dat ze naar huis gaan............verder verslag vlogt nog ik moet weert terug gaan (aardig) doen

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahah klinkt gezellig kikkert.... hou nog even vol...

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    kom op kikkert, nog even en dan is ze weer weg.

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Kikkert...ik hoop dat je schoonloeder inmiddels weg is...en zo niet..nog even doorzetten meis!

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    zooooo stil hier...

pfft wat hebben wij hier een luie dag zeg...heerlijk
    eerst wou ik nog naar papa maar die heeft al visite vandaag dat we maar besloten hebben om een weekendje over te slaan

Deel Deze Pagina