owwww dwaas.. wat een scheetje zeg... erg leuk hoor.. En Daisy in Arnhem geweest ja... koffie stond klaar hoor.. was maar een klein stukkie haha.. gefeliciteerd met je hubby
Zo het bezoek is weg we zijn maar gelijk even gezellig met zijn 4en gaan eten bij de shoarmatent @suus ja het was weer heel gezellig @deesje thanks voor de update @wat zijn het toch schatjes gwen en luke @meiske super gezellig dat je ook komt @flessen bryan krijgt 4 flessen van 210 + 7 schepjes en alleen in het weekend fruithapje @diaantje ruzie met danny? dat heb ik ff gemist hoor @en bedankt ik ben geen zuiplap hahaah kan het wel als ik wil hoor zoals vorige week @ariel ik dact al dat alleen mijn kerel zo was maar schijnen er dus meer te zijn die zo makelijk denken @Elise wat is ze toch een schatje zeg @
@diaantje wanneer kom je eens richting het zuiden bryan wil zijn schoonmoeder en toekomstige vrouw wel eens zien haahahah had je trouwens nog gekeken waar we nu precies konden afspreken want zie het echt niet zitten om alleen te rijden
Ja heb ik, maar ik weet niet hoe al die tankstations heten.. uhm.. Tja we kunnen dan beter bij Veldhoven afspreken.. als jij afslag Veldhoven eraf gaat dan sta ik daar te wachten op je.. ik heb jouw nr dus kan ik ff bellen of jij mij.. ik zoek je dan wel op.. heb navi in de auto ook dus dat scheelt.. We zien elkaar toch met de meeting scheet.. en daar spreken we voor de keer erop af ok?
@diaantje das goed prikke we dan gezellig een datum ik zal eens op mijn navi kijken hoe ik dan moet rijden dus gewoon afslag veldhoven pakken vanuit hier dat moet lukken
ik ga er ook vandoor SWEET DREAMS ALLEMAAL en dikke knuffel terug diaantje en voor de rest ook natuurlijk
dan gaa ik ook maar.... ik doe het licht uit... wellicht dat iemand anders straks het hek dicht doet...botje...? knip licht uit
*knipt het licht nog even aan om te kijken of er iemand is* niemand meer hier dan ga ik echt mijn bedje opzoeken ik zie jullie morgen weer doei doei *doet het licht weer uit en aat het hek nog open voor botje of een van de anderen*
Wat lief dat jullie het hek nog ff opengelaten hebben. Kan ik nog ff binnen glippen en truste zeggen. Het was weer maga druk op t werk. Heb 1 kant gekolft, andere had ik echt geen tijd voor. Heb ik dus net gedaan. Ga nu nog ff zappen, wat eten en dan slapen. Truste allemaal.