Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @debie.. je hebt trouwens pb.. belangrijk...
    en dees mag het niet weten...hihihi

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goooooooodmorning!

hoestie hier?

druk weekend gehad hier. paps was gisteren jarig en heibel op het werk.. er moeten afdelingen dicht, er worden mensen ontslagen e.d... bah.. verschrikkelijk.. wie weet zijn wij het wel. Er is nog niets duidelijk in ieder geval.
    vanmiddag spoedoverleg op het werk met alle werknemers. Dan krijgen we van de raad van bestuur te horen hoe en wat.. toch wel spannend.. hoop dat ik mijn baantje gewoon mag houden...
    Ons hele team is vanmiddag iig aanwezig..

oh.. Nora is wakker.. ga ze ff pakken..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. heb de fiets inmiddels gevonden..
    is niet waar we naar op zoek zijn...maar wel ene mooie fiets hoor.. ben je volgens mij zo kwijt!

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    iki ga ff aankleden en douchen en dan ff door het huis rennen denk k...

ga vandaag met de kids.. ijs maken.. heb een mona boekje met receptjes.. erg leuk ook voor toetjes.. dus ik ga s crea doen...

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier verder nog tips om je kleintje beter te laten slapen zonder dat er met handjes gemaaid word? Weet ut ff niet meer :(

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pfff.. meid ik kan je niet verder helpen.. knuff

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm heel het bedrijf in de stress zeker :(
    Nog gefeliciteerd met je paps!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pfff. ja. nogal.. en nu gebeurd er precies wat de raad van bestuur wil.. mensen die zelf al een andere baan willen gaan zoeken, afdelingen die elkaar verwijten maken van "jullie kunnen wel een persoon missen in de ochtenddienst.." Nou het wordt er allemaal niet veiliger op als we nog meer uren moeten inleveren.. en dat in de psychiatrie...

en thanks! Verjaardag wordt volgende week pas gevierd.. maar gisteren toch de hele dag daar geweest.. kon ie lekker met Nora poemelen..hahaha

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm in de psychiatrie is het helemaal niet handig zeg! Pfff ga ff proberen om de wallen onder me ogen weg te halen.... :(
    Theezakjes en ijsklontjes.... zoiets was het geloof ik!
    Daarna ga ik ff me H&M pakket bij het postkantoor halen en me babydoos eindelijk maar is ophalen bij Prenatal :(
    Dusse ben dr over 1,5 uur weer ofzo :)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    O nog ff snel...Ik had zo vaag gedroomd vannacht (jaja in de uurtjes dat ik wel heb geslapen heb ik zelfs gedroomd :) )Ik had gedroomd dat Rosalie ineens 3 tandjes had en dat ze me super hard in me tepel had gebeten whahaha

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenmorgen hier ff snel , hier lekker met Gwen tot 9 uur op bed gelegen heerlijk zeg! had om 7 uur fles gegeven en toen bij me gelegd!

hier zo druk aan de sop hier in huis! en blijf lekker heel de dag thuis, vanavond moet ik weer eigen klantjes knippen!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Meiden die moeten werken! werkse!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben ff soppen!

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wanneer Fenne onrustig met haar armpjes doet dan geef ik haar een knuffeldoek in haar handen (hier een hydrofiele doek)...daar gaat ze dan heel druk mee lopen frutten terwijl ze haar oogjes dicht heeft... ze gooit 'm dan ook over haar gezichtje enzo, zal wel lekker donker zijn... wanneer ze echt slaapt dan haal ik de doek weg...

misschien iets om te proberen?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ichtus: jeetje halve familie aan de waterpokken... hoop dat je wel naar de meeting kunt en Marijn het niet krijgt, of daarvoor!

Sizzel: succes met je meeting op het werk vandaag... hoop dat jouw baan niet te vervallen komt zeg!
    En gefeli met je vader!

Ariel: 3 tandjes en gebeten worden... Auww! :)
    Shopze!

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve mensen....

wederom moeten lachen om ons ochtendritueel... wat een mafkezen zijn wij toch...maar zorgt er in ieder geval voor dat ik met een glimlach mijn dag begin...

SIZZEL ... jeetje meid wat erg... ooral die onzekerheid... hoop inderdaad dat je je baantje kan houden lieverd...en natuurlijk heel erg van harte proficiat met je PAPA

ARIEL sterkte meid.. en ROSALIE snel weer goed gaan slapen hoor...

ICHTUS oh jeee nog meer waterpukkels... ach ja kan hij kan het maar gehad hebben toch dan is hij er maar vanaf...als hij er zelf maar niet zon last van heeft

DEBIE welkom terug van je vakantie...heerlijk hoor ben ook zo aan vakantie toe...

DEES werkse!

JOMA sopse...

En de rest ben ik even kwijt sorry...

Ik ga ook werken van 13.00 tot 21.30 argg geen zin in maar dan daarna naar bed en dan komt JOMA EN DEES hoera

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    zeg Dwaas... hoe gaat het eigenlijk met jullie bedrijf? Daar waren jullie toch zo druk mee... alles goed?

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja het is nu iets rustiger maar het gaat goed hoor....wat lief van je dat je daarnaar vraagt....

Deel Deze Pagina