Fijn om te horen dat het goed gaat... en iets rustiger is voor jullie ook wel even fijn toch? Want jullie waren een periode echt zo druk!
Ik doe dat niet, maar ik heb wel eens gehoord dat dit werkt ja... bijvoorbeeld hele dag met zo'n doek in je BH rondlopen... tja, als het werkt, waarom niet? Het gaat hier er meer om dat ze iets met die handjes te doen heeft, ze weet anders niet wat ze er mee aan moet... Ik geef Fenne trouwens ook overdag vaak een doek in de box of kinderwagen/maxi cosi... diezelfde krijgt ze 's nachts dan in bedje... dus dan ruikt ie al vertrouwd hihi
@sizz.. jemig meid.. wat een onzekerheid.. hoop dat het meevalt voor je... en feli met je PAPS.... @dwaas. rustig aan he.. had je papa nou gister of vandaag gesprek in het zh? hoest gegaan? (of heb ik het nou verkeerd gelezen...) werkse straks alvast...lange dag zeg... @ariel.. pfff de gouden tip kan ik je helaas niet gevven.. hoop dat je m snel vind.... @joma.. poetsse.... @dees. werkse..je klinkt wat minder down als je dat meld...hoop dat je het dan ook wat beter aan kunt nu.. al zal het niet meevallen.. zie maar.. je mag wel trots zijn op je zelf.. alleen al omdat je toch gaat en doorzet en jezelf niet laat kenne.. super hoor... @deebs.. heb je pb gelezen? ik ga ff met de pbtjes aan de slag... tot later all..
@wen.. ik lees over allemaal gemiste bakkies koffie in arnhem... aaaaaah gos...maar euh.. arnhem is niet zo ver hoor.. we kunnen best een keer gezellig daten...moet je natuurlijk wel zin an hebben he.... @ sizzz.. datepb in je postvak...hahaha...
He WEN.... ja we hebben inderdaad weken achterelkaar gehad dat we echt 24 uur per dag moesten werken gelukkig is dat even voorbij....maar ik juich nooit te vroeg want voor je het weet gaat mijn telefoon weer ICHTUS mijn vader moet vandaag naar het AVL... ben benieuwd Hij belde net dat hij zo naar gedroomd had... ze waren bezig hem te vergiftigen... ach zo zielig... maar nu zegt mijn mama op msn dat hij alweer ee half uurtje rustig slaapt...
zo ook al 2 wassen gedraaid, dingen opgehangen en dingen in de droger gedaan , gesopt beneden zo nog ff stofzuigen en dweilen! ik ben weer weg...
jeetje JOMA wat een poetsvrouw ben je toch.... hou vast die gedachte en dan zie ik je morgen hier hahaa
Dames... ik kreeg net een vreselijk bericht.. Mijn koorpianiste is een maandje geleden bevallen van een prachtige dochter Kayo.. Van de week is Kayo met spoed opgenomen in het zh. een hersenbloeding.... ze is nu buiten levensgevaar, maar evt blijvende schade is nog onbekend... Jemig.. dit bericht breekt mijn hart.....
Dees, ik ga het geld nu overmaken. Ik neem het pakket van 10,75 euro. En sorry meiden, ik heb nog niks teruggelezen. Kas (mijn zoontje van 3) vraagt er veel aandacht vanochtend. Hopelijk is hij vanmiddag wat gemakkelijker in de omgang, dan kan ik op iedereen reageren!
jeetje ICHTUS>>.. wat afschuwelijk... daar hakt erin zeg... heel veel sterkte meid... en hopelijk houd hij er niet zoveel aan over
goeiemorgen meiden ik lees wel hele tijd mee vandaag maar ben aan het wachten op telefoontje van ka over de uitslag van de echo van bryan dus ben er niet helemaal bij met mijn gedachten hoop dat ze snel belt met goed nieuws @sizzel jeetje das idd erg spannend meid hoop dat het niet jou afdelling treft @ichtus bah waterpokken hoop dat het marijn overslaat @dwaasje ik denk aan je vandaag meid en voor de rest allemaal hele dikke knuffel