Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mmm ga toch maar eens de was buiten hangen en dan maar hopen dat het nog ff droog blijft he

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Vivian..ik duim voor goed nieuws meis! knuff

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ICHTUS das toch verschrikkelijk nieuws zeg bah daar krijg ik de rillingen van

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks missn

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he VIVIAN>... ik loop denk ik nogsteeds een beetje achter... waarvoor heeft hij een echo gehad...in ieder geval heeeeeel veel sterkte lieverd... hopelijk krijgen we vandaag allemaal goed nieuws

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Ik heb de uitslag ........
    zijn ventrikels zijn nog tikkeltje verwijd maar het zag er zeker niet verontrustend uit was geen bloeding te zien en de rest van zijn hoofdje en hersenen groeide netjes zoals het hoorde :) mijn eigen arts belt over 2 weken even terug want het leek deze arts wel een goed idee om over paar maanden nog een echo te maken om te kijken of ze niet groter worden en wel stabiel blijven als ze blijven zoals ze nu zijn kan het geen kwaad :)
    das echt weer een opluchting nu maar hopen dat ze over paar maanden stabiel blijven maarja ze zijn hele zwangerschap al ongeveer even groot dus ik verwacht dat het zo blijft ikke blij

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @dwaasje bryan had tijdens de zwangerschap te grote ventrikels daar ben ik ook ieders x voor naar maastricht geweest en daar riepen ze toen dat ik na aantal weken echo van hoofdje moest laten maken maar bij laatste echo vonden ze dat opeens niet meer nodig ik toen blij maar het ging toch aan me vreten en toen hebben we besloten dat we het toch wouden laten onderzoeken en vandaar deze echo

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    SUPER DE PUPPER wat een goed nieuws... maar nu waarschijnlijk een hele domme vraag wat zijn ventrikkels? en waar zorgt het voor...

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ventrikels zijn hoofdholtes en wat ze doen ja das een goede vraag hahahah weet alleen dat ze niet te groot mogen zijn

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh ok,.... nouja is ook niet belangrijk als het maar goed gaat met je mannetje.....

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo alleen nog dweilen beneden! heb net de gangkast opgeruimt dan past het onderstel van de kinderwagen er weer in! wordt zo vol in de gang!

@Ichtus bah vreselijk nieuws zeg! knuff

@Sizzel hoop dat je je job kan behouden!

@vivian goed nieuws meid!

@dwaas ja dat soppen moet wel want ben morgen heel de dag weg en woensdag werken!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja ikke is helemaal blij mijn dag kan niet meer stuk :)

Joma als je nog tijd over hebt hier moet ook nog het een en ander gedaan worden hahahaha

Nou ik ga wat eten en dan ook maar eens soppen

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    super vivian! Toppie!

bah ichtus.. wat een eng bericht.. Ik zal straks een kaarsje voor die kleine opsteken.. hoop dat het helpt...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dag vriendjesss... & vriendiiiinnetjes... (melodietjes zelf er bij denken ;) )

Kom net terug van de osteopaat... ik heb Fenne nog nooit zo overstuur gezien... eerst heel hard krijsen maar na een tijdje werd dit van dat hele zielige snikken, ze bleef me ook maar aankijken met van die rode betraande oogjes: mama, doe dan iets!... mijn hart brak gewoon... toen hij klaar was bleef ze maar snikken bij mij op schoot... ze is thuis meteen als een blok in slaap gevallen, maar ik hoor haar in haar slaap door de babyfoon nog snikken en de behandeling is inmiddels al weer 3 kwartier geleden... :( :(
    heb gewoon zin om haar uit bed te halen en enorm te gaan knuffelen...

maar goed nieuws: blokkade in haar nekje is weg! :D
    nu alleen nog een behandeling of 3 vanwege afplatting, die doen we dan nu om de 6 weken... ik ben dr blij mee!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo gedweild! straks nog ff strijken en het eten klaar zetten!

wij eten asperges met saus , aardappels en kipfilet! wat eten jullie vandaag?

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach zielig :( geef er maar een dikke kroel vanuit hier!!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wen en Vivian..beide goed nieuws..super!

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    en na dit ego bericht even reageren:

Dwaas: maar zo nu en dan is een grote opdracht natuurlijk ook weer goed voor het geld in het laatje! ;)

Vivian: ik ben super blij voor jullie... wat een goed nieuws!

Joma: asperges... jammie! Ik eet alleen... heb nog geen idee wat het gaat worden...

Ichtus: wat vreselijk van het kindje van jouw collega... ik hoop dat ze er niets aan overhoudt!
    En ik vond het eigenlijk gewoon schandalig van Daisy dat ze niet even langskwam omdat ze toch zo dicht in de buurt was... ;) Maar als je eens in het Arnhemse bent, laat maar weten... kunnen elkaar altijd treffen voor een bakkie... :D

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jeetje wat vreselijk zeg!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482