Hey meiden, Nou ben dus wel ziek geworden Maar niet zoals Jeroen en Lune overgeven en dus heel misselijk maar kreeg gisteren ineens koorts en heb me knap lamlendig gevoeld en ook enigzins misselijk. Ben nu nog niet beter, nog steeds lam en misselijk. Als ik wat eet of drink word ik direct weer beroerd dus dat laat ik nog maar even. Koorts is wel zo goed als weg. Lune zit ook nog niet echt lekker in haar velletje, ik vermoed nog steeds tandjes maar ik voel en zie alleen nog niks. Erg frustrerend want ze heeft wel ergens last van. Ze is vandaag voor het eerst de hele dag naar de creche, Jeroen heeft haar vanochtend gebracht en haalt haar na zijn werk weer op. Ik heb duidelijke instructies meegegeven dat als ze zien dat Lune niet lekker is ze mij moeten bellen, dan halen mijn ouders haar weer op. Als ik niet ziek was geweest had ik haar eerder opgehaald maar ben nu niet in staat voor haar te zorgen, kan nauwelijks op m'n benen staan. Ben trouwens wel 2 kilo afgevallen Is het ziek zijn toch nog ergens goed voor.. Wen, ik las van de osteopaat. Lune heeft dat ook eens gehad, zo vreselijk overstuur.. Vreselijk! En ik vond dat zielige snikken nog veeel erger dan dat krijsen.. Bah! Is ze inmiddels weer een beetje gekalmeerd? Pff, word toch weer beroerd, jak! Ga ff liggen. kus voor jullie
Hallo dan, Wen, bedankt hoor....nou heb ik de hele tijd dat melodietje van bassie en adriaan in mijn hoofd! Maar wat sneu dat Fenne zo overstuur is. Je kunt idd beter krijsen hebben, dan dat zielige gesnik, dat breekt mijn hart. Maar wel fijn dat de blokkade weg is, heeft ze geen last meer van haar nekje. Vivian, goed nieus zeg! Een hele opluchting, lijkt me! Ga het maar lekker vieren! Ichtus, oeh he, ik moest echt even slikken bij jouw verhaal. Bah, vreselijk om zo in onzekerheid te zitten. Dikke knuffel van ons allemaal. Sizzel, heel veel succes meid! Ik ga mega hard voor je duimen! Maja, dus toch..... Ik hoop dat je snel weer op de been bent, beterschap! En goed dat jullie Lune vandaag weggebracht hebben, kun je even bijtanken. Goed voor jezelf zorgen he meissie! Knuffel met een mondkapje voor. Nou, hier een HEL van een nacht. Ook Tess heeft het omdraaien in bed ontdekt. Resultaat: * 4.00: wild krijsen, ik kijken, Tess in paniek op de buik, vasthoudend aan een spijl in bed. Getroost en weer goed ingestopt. * 5.30: zie hierboven * 6.00: zie hierboven, daarna maar bij ons in bed en om 7.00 de fles. Hele ritme in de war, maar na deze fles heeft ze braaf tot 10.00 op de rug geslapen. Ook nu slaapt ze weer lekker. Oh, ik zou zoooooo graag willen dat ze ontdekt hoe ze terug kan rollen OF dat ze op de buik ook lekker kan slapen..... Maar tis zoooooo zielig, haar hele bedje is nat van het huilen, echt dikke krokedillentranen, verwilderde blik in de ogen. En ze snikt dan nog wel 10 min. na tegen mijn schouder, mij helemaal vastklemmend. Dat doet me dan wel weer goed, dat ze nu echt de troost bij ons zoekt. Wij hadden gisterenavond dan ook een emo-momentje. We hadden allebei spijt van het feit dat we die 4 dagen vakantie zonder Tess hadden geboekt. Nu het bijna zover is, zien we er enorm tegenop. We hebben werkelijk waar gisteren in bed liggen huilen. Vanmorgen mijn moeder gebeld en we hebben afgesproken dat we toch gaan en mocht het niet lukken met Tess of met ons, dan rijden we direct terug....jammer dan van de vakantie. Mijn moeder vond wel dat we het moesten proberen, daar heeft ze wel gelijk in. Maar we hebben zo'n heerlijk contact nu met ons meissie. Zoveel herkenning en vrolijkheid....pffff, gaat weer een steek door mijn hart.
jeetje suus wat een nacht je zult wel gebroken zijn he, ja geloof graag dat je het nu moeilijk vind om haar achter te laten vind het ook een hele goede beslissing om toch te gaan maar als het niet gaat weer terug te komen hoop dat ales goed gaat meid nou hier net een berichtje gestuurd naar een osteopaat eentje die ook met kinderen en babys werkt stond op zijn site dus hoop dat dit dan gaat helpen bij bryan zijn voorkeurhouding is wel verbeterd door de fysio maar het overstrekken baart ons nog wat zorgen dus hoop dat de osteopaat er eens naar wil kijken. En nu ga ik echt soppen anders is het straks nog een puinzooi tot later meiden
he lieve meiden... Ik ben ondertussen op mijn werk gearriveerd... MAJA heel veel beterschap meid.. SUUS heftig zeg zon nacht... en natuurlijk ben je verdrietig lieverd over je vakantie , maar geloof me het is ook echt heel goed.....liefs kus SIZZEL succes meid.....!denk aan je hoor
Ik heb de Puckababy toch maar besteld! En als het niet werkt dan heeft Joma dr 2 Heb de slaapzak van Ikke Lief geannuleerd eerst dit maar is even proberen....
Ik heb geloof ik even gemist of erover heen gelezen wat er met Sizzel is...kan iemand me even inlichten
wat lief dat jullie allemaal zo meeleven met Fenne! Ze is net wakker geworden en wilde drinken (logisch, want had eigenlijk half 1 al gemogen) en tijdens het drinken is ze weer in slaap gevallen... dat gebeurd normaal alleen 's nachts, maar ze is denk ik bekaf van dat overstuur zijn! jullie hebben trouwens gelijk, krijsen kan ik wel tegen maar dat snikken is vreselijk... is echt verdriet, als ik zelf overstuur ben dan schokt mijn ademhaling op precies dezelfde manier als Fenne nu deed... Suus, vervelend zo'n nacht... voor jullie, maar vooral ook voor Tess... arme ding, je zou ze zo graag even willen uitleggen dat je op je buik ook heel lekker kunt slapen! Maja, he getsie piellekes... toch ziek geworden! Heel veel beterschap, hoop dat je snel weer opgeknapt bent en lekker met Lune kunt knuffelen... Vivian, goed zo... meteen actie ondernomen! Kan me voorstellen dat het overstrekken je zorgen baart. Wat doet hij dan precies? oh enne Suus... ALLEMAAL: dag vriendjes... en vriendinnetjes, dat was het dan al weer! lalalalalala...
@wen hij gooit zijn hoofdje in zijn nek en spant echt al zijn spieren aan tot hij helemaal stijf staat zeg maar is moeilijk om uit te leggen, ook maakt hij de laatste tijd veel bruggetjes dan spant hij al zijn spieren en maakt zijn rug hol ik zag op de site van die osteopaat dat hij overstrekken ook behandeld hoop snel iets te horen hoor
zien zien Ariel! Vivian, ok... dan is overstrekken toch wat ik dacht dat het was... zielig hoor... maar weten ze ook waarom een beebje dat doet? Is dat pijn, of wat is de reden?
Wen, jij *(Y%#&^YU(&%E#! Je wordt bedankt hoor.....grrrrr. Ariel, ik ben ook dol op laarsjes, dus showen maar! Puckababy ja, ga je dat i.p.v. de bakerdoek gebruiken? Vivian, ik hoop dat de osteo helpt! Dwaas, gewoon een knuffel, omdat ik daar zin aan had... Ga even strijken, bleh!
Ik kom me even melden met een huilende Luuk bij me. Hij is ontroostbaar en ik weet niet waarom . De betaling van Meiske is binnen. Kga me bezighouden met een verdrietig ventje, later meer.