Vanaf maatje 17, die was al wat aan de krappe kant dus heb ik voor Rosalie maat 18 gehaald. Waren maar 6 euro
Ik ga teruglezen. Luukje is op schoot in slaap gevallen met liedjes zingen en wiegen. Vaak lukt het zo wel om in slaap te komen. Hij ligt nu in de wagen. Ik begreep wel dat Wen niet komt de 26ste? Jammer, ik hoopte dat het zou lukken
zo hier uitgedweild alles weggestreken! Gwen heeft bijna 3 uur in der bedje geslapen! was denk moe van gister.. toen wakker geworden heb ik haar gebadderd daarna de groentehapje gegeven met nog 90cc flesvoeding! en nu is ze weer druk met de mond ze doet je na als je trillend /blazend je toch uitsteekt !pplllllllll je kent het wel hihihi nou ze doet heel de dag niet anders meer @Dees had je gisteravond nog gebeld , ik ben mijn bankpas kwijt! is me nog nooit overkomen!maar ja denk gewoon achtergelaten bij de belgische pin aparaat! het Ging al zo belgisch eerst bedrag kiezen en dan pas pin, en denk ook dat eerst het ged komt en dan de pas , en hier is het als je het geld hebt ben je klaar maar daar komt je pas nog naderhand! nou dom ,dom!maar ja heb hem gisteravond gelijk geblokkeerd en krijg een nieuwe pas duurt 7 dagen! gelukkig hebben we beide rekeningen en/of dus heb nu mars zijn pas van mijn rekening ...kan ik tenminste nog pinnen en internetbankieren!
Chips Joma, da's minder zeg! Ariel, ik ga duimen dat de puckababy werkt! Enne, leuke laarsjes hoor, maar dan zou ik idd maat 18 nemen, want in de zomer die laarsjes is een beetje sneu. Dees, bah bah....maar ik lees dat hij nu slaapt, gelukkig maar. Dikke knuf van ons. Wennnnn, dat meen je niet! Je moet komen hoor de 26e....probeer toch wat te regelen.....
Oja, helft van het strijkgoed af en nu even pauze. Alleen tikt het strijkijzer telkens, zou het proberen mijn aandacht te trekken? Ik ga straks even een lijstje maken voor de vakantie. Ik en lijstjes....pfffff....doodvermoeiend.
Hihi dat is inderdaad een beetje zielig! Ik heb dr ook nog een spijkerrokje en een shirtje en een pet bijgekocht bij H&M! Zo ff foto van maken!
Hij was al snel weer wakker ook helaas. Joma, jeetje zeg! Is er niks af gehaald? Je moet hier inderdaad nog klikken of je een bon wilt en daarna komt je pas vanzelf terug. Ik zal de bank even bellen of er een pas gevonden is of hoeft dat niet meer nu? Kga Luuk zo voeden, misschien helpt dat.
er is nog niks afgehouden ook dat bedrag dat ik gepint hebt duurt denk ik ff want het is natuurlijk in het buitenland en weet niet hoelang dat duurt als je zou willen bellen graag al heb ik al een nieuwe pas aangevraagd maar dan weet ik in ieder geval of het daar gebeurd is!