hij pakt nu z'n voetjes vast om mee te spelen, en dan draaien ze wel eens bijna helemaal naar achteren! Mijn schoonmoeder zegt dan altijd dat ie dat van mij heeft (heb steunzolen, liep vroeger met de voeten een beetje naar buiten gedraaid) Maar dat kan ik echt niet hoor!
Hij krijgt trouwens weer haar! jeeeeej! Alleen op de voorkant nog niet zo, maar de rest begint goed te groeien! goh ben wel veel aan het kletsen over Finn, sorry...
AHHHH lief hoor debora.. MUMMY tsja ik ben inderdaad op het forum aan het hangen hahaha.. maar ik ben ookheel hard aan het werk hoor
Grrrrr er moet een pakketje worden bezorgd. Vrijdag ochtend was ik niet thuis, ze zeiden dat het vandaag tussen 12 en 15 uur bezorgd zou worden. Ben nog steeds aan het wachten, heb al gebeld en die zeiden dat het iets langer kon duren i.v.m veel verkeer. Als ik nou wist dat ze echt nog zouden komen vandaag....
zo hier zometeen ook weer werken! eigen klantjes! en nee niet echt veel zin! komt ook wel een beetje door het sjaggie weer @Dwaas werken jij! ihihihi @Ichtus meid het is niet jouw schuld hoor! als er 1tje goed is voor zijn kinderen ben jij het wel! dus heeft er niks mee te maken! maar dat helmpje moet dus 23 uur per dag op! ook met 30 graden? want dan lijkt mij dat het gaat irriteren enz... ik denk zelf dat ik het niet zou doen! omdat het niet medisch is maar cosmetisch, en ja als er haar op zit zie je het niet meer! maar das ieder voor zich hoor! vindt toch KNAP dat je het doet meid! kNUFFFFFF
sorry hoor dat ik ff ego ben nu... Ja het helmpje moet altijd op.. ook met 30 graden...wel sneu hoor, maar als ik de ervaringen lees van de ouders op de website dan schijnen de kiddies er echt geen last van te hebben....dat scheelt weer een boel hoor.. nu koken afmaken, jur uit bad halen marijn de fles geven...over multi-tasken gesproken..pffff
T kindje van een vriendin van me die had ook zo'n helmpje en had daar inderdaad geen last van! Vond ut dr alleen zo zielig uit zien....
och Ichtus toch... voel je nou alsjeblieft niet schuldig meis... jij kon dit niet weten, vooral omdat je bij Jur wel 'vanzelf' weggetrokken is... Ik had om eerlijk te zijn ook niet gedacht dat ze Marijn al direct door zouden verwijzen voor helmpje meten, maar dat ze eerst bij de fysio zelf zouden meten... hoeveel mm was gehoorgang afwijking nu dan ongeveer? dikke knuffel meid! Joma, ik ben het trouwens niet met je eens dat het zo is dat je met haartjes erover niets er van ziet... wanneer er een dusdanige afwijking is dat helmtherapie aangemeten wordt, dan staat het ene oortje meer naar voren dan de ander... en dat zie je echt goed hoor... ook is dit niet alleen een probleem van het zien, maar ook zal later een (zonne)bril dragen moeilijk zijn of bijvoorbeeld het dragen van een helm of paardrijdcap etc...