Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ben net even 'gratis' gaan shoppen... had vorige week een nieuwe G-star spijkerbroek gekocht, maar eenmaal thuis gekomen vond ik 'm toch al wat los zitten en kwam ik er achter dat ik eigenlijk al mijn eigen spijkerbroeken wel weer pas... dus ik heb 'm teruggebracht en mocht dus voor 120 euro 'gratis' shoppen haha... nu een jasje voor het najaar van D.E.P.T. (van 120 voor 78 euro) en 2 shirtjes meegenomen, ik ben blij!

Ook een cd voor Fenne gekocht: "Mozart voor baby's"... ze is heel aandachtig aan het luisteren... :D

Net even quiche met prei & ham op en ga zo nog lekker 2 danoontjes naar binnen lepelen... mjammie!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Wen dat ben ik met je eens, ik zou het ook doen, en ik denk dat je kindje later dankbaar is. Hij/zij merkt er niks van, je zult het je nooit herinneren. Maar als je kind er later mee gepest wordt dan denk je: had ik maar...

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb verschrikkelijke hoofdpijn, blegh.

Goed nieuws voor Vivian en Wen, jippie zeg!

Dwaasje, weet je al meer?

Leuke kleertjes voorbij zien komen.

En nogmaals een dikke knuffel voor Ichtus, lief dinnetje.

Luuk geeft aan de dames een kusje en aan de heren een handje. Het gaat al beter zegtie :)

Verder ben ik de rest vergeten, sorry meiden.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oooh leuk! Dept vind ik ook vaak leuk, heb ik nog voor gewerkt :) Altijd leuk, "gratis" shoppen.
    Mozart voor baby's: Finn reageert ook sterk op klassieke muziek. gek is dat

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Gelukkig Luuk, houden zo, kerel!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ook ik zou voor het helmpje gaan als het nodig was k ken dus meisje waar ze het niet ij gedaan hebben en je ziet het echt hoor ook met haar bril
    @das fijn om te horen luuk

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wen je hebt pb

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Zooo, hele dag meegescaned, maar geen tijd gehad om te krabbelen.

Wat heb ik ook alweer gelezen...

Wen: wat sneu dat Fenne zo'n last had van de osteo. Juul heeft dit de eerste 4 keer ook erg gehad,maar juist de laatste keer helemaal niet. Ik ben nu zelf ook 2x behandeld door de osteo en ik kan me wel voorstellen dat het naar en beangstigend is voor een kleintje. Het doet geen zeer, maar er wordt een hoop spanning los gemaakt en dat voel je echt heel erg!

Hmm, welke babys hadden hun moeder ook alweer wallen bezorg? Rosalie en Tess toch? Ga jullie schamen baby's!

Dwaas: Ook positieve fibes vanuit het brabantse hoor!

Lekker blijven kletsen over Finn hoor, Deb. He is luvlie! Heb je je baas trouwens al eens gevraagd wanneer hij je denkt te betalen?

Ichtus: kleine Marijn aan de helm joh... Wat rot! Nou ja, als je dan maar een mooie uitzoekt!

Juul is de hele dag bij de gastmama geweest. Was prima gegaan, ze heeft lekker met Sanne gekraaid en gekletst en (helaas) maar 1 uurtje geslapen. Suus: dat vroeg jij toch of andere baby's ook steeds langer wakker bleven? Juul kan nu zonder morren 3 uur achter elkaar wakker zijn! Van mij mag ze op zich, maar thuis leg ik haar in de regel na max 2 uur (incl voeden) toch in bed.
    Toen ik Juul om vandaag 16u kwam halen was ze al vanaf 2u wakker. Ze was daarvoor van 10 tot 13u wakker geweest. Ik heb haar om 17u de fles gegeven en halverwege lag ze al in diepe slaap. Ik geef haar om 22u nog wel een extra lekkere fles.

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    argg nog steeds niets gehoord van mijn papa...argggg killing

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @Mrijn: das fijn dat Juultje het naar d'r zin heeft gehad! Wel jammer dat ze niet echt geslapen heeft...
    Finn kan trouwens de hele dag wakker zijn! Soms met 1 uurtje slapen tussendoor, en zoals vandaag heeft ie dan weer 3 uur geslapen... Geen pijl op te trekken!

Ik ga zo na de fles van finn m'n rekening checken en als het er niet op staat ga ik morgen bellen! dit is echt niet normaal toch? Krijg bruto geloof ik over 900 euro, geen mega salaris,maar die wil ik wel hebben!

Zo nu even finn fles geven en Marc gaat me helpen met iets.... En daar hoort Ichtus dan wat over vandaag of morgen! :)

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mmmm even energie stralen naar de papa van dwaas, dat ie zin krijgt om te bellen...

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    en nu tijd voor... de FLES! jaja

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Ok nou net even snel iets gehoord van mama...

ze dachten dat papa longembolie had.. omdat hij iets kortademig is.. en zijn bloedbezinking iets te hoog was maar na onderzoek was dit niet het geval.

Verdere info schrijf ik en hoor ik als ik klaar ben met werken...

kusjes

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ichtus..niet schuldig voelen hoor lieverd! Kop op. Hij zal je alleen maar dankbaar zijn!

Dees, hoofdpijn? Bah.. :(

Dwaasje, nog niets gehoord?

Joma, knipse

Debora, wat een schatje is Finn zeg :)

De rest, allemaal een dikke knuff

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Oke dwaasje..ik ben erg benieuwd wat het dan wel is! Maar dit is iniedergeval al een beetje goed nieuws. Enne..vandaag is het toch nationale goed nieuws dag? :)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo dames!
    De kleine slaapt, dus ik ga het ook ff proberen! Ik hoop dat ze doorslaapt! En anders zien jullie me straks weer :)

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja ik ben ook benieuwd hoor.... maar ik hoor het strask hoop ik.. maar ga er van uit dat als er iets ergs aan de hand is zou hij niet naar huis mogen...denk ik dan maar

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Precies dwaasje!

Hier gaat Jaydee nu ook lekker naar der bedje..tot morgen vroeg..heerlijk!

Ariel, ik duim voor je!

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    eerste even een dikke knuff voor ichtus en dwaasje!

Ichtus.. meissie.. tis echt niet jouw schuld hoor.. kom op! En voor Marijn is het alleen maar goed!

Dwaasje.. dikke knuff voor jouw meissie! Gelukkig was het geen embolie!

hier weer terug van spoedoverleg..
    tot nu toe houden we ons baantje..
    maar ze hebben erbij gezegd dat dat over een maand alweer anders kan zijn..
    we wachten dus af... Blijft spannend zo..
    we moeten wel niet zoveel bezuinigen..echt belachelijk hoor.. een paar miljoen! maar ja..
    Ik ben allang blij dat ik nu mijn baantje hou.. elke dag is er eentje..
    ga nu wel zoeken naar iets anders.. was er sowieso al een beetje op uitgekeken eigenlijk.. wil een nieuwe uitdaging! Denk dat dit het goede moment is!

thanx dat jullie allemaal geduimd hebben!

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    WAUW SIZZEL gelukkig hou je inderdaad vooralsnog je baantje... vooral als je afhankelijk bent van je inkomsten moet je er niet aan denken om nu zonder te komen zitten... WEL heel goed van je dat je alvast uit gaat kijken naar iets anders!

Zo nog maar anderhalf uur werken...en dan zit het er weer op... ondanks dat jullie wellicht anders denken hahah heb ik een hoop werk verrricht vandaag....

knuffels voor jullie allemaal

Deel Deze Pagina