ik denk niets anders hoor dwaas.. je hebt gewoon superhard gewerkt! en ik duim nog steeds voor je pappa!
hahah.. ik zit namelijk al de hele dag op het forum terwijl ik op mijn werk zit.. dus ik kan me voorstellen dat men wat anders denkt... Lief van je als iedereen nou duimt dan komt het vast goed.... Wat ik ook zo vreselijk lief vind is dat ik dagelijks echt smsjes krijg van mensen die op vakantie zijn of zijn geweest en een of andere kerk in zijn gegaan om een kaarsje te branden en te bidden voor mijn papa..daar krijg ik maar zeker ook mijn vader zo n warm gevoel van... echt waar!
Thnx all weer.. ben er gewoon down van bah.. had ik niet van mezelf verwacht hoor... Dwaas.. hoop dat het goed nieuws is allemaal.. dikke knuf voorj ou meis.. @wen...de mm hebben ze niet gemeten, maar t is een heel oor.. als je ze tgen elkaar aan zou willen drukken dan kwamen de oren achter elkaar te staan...zo bedoelde ze dat met een oorlengte verschil....
Juul kan idd ook ineens 2 uur achter elkaar liggen slapen. Ze pakken wel wat ze nodig hebben, denk ik. Ik vind het alleen maar makkelijker worden als ze zoveel wakker zijn, wel zo handig met uitjes enzo. Twordt nog makkelijker als ze over 6mnd nog maar 1x per dag slapen. Tuurlijk wil je je salaris hebben! Laat je niet teveel gebruiken he? Ik lees alleen maar dat jij extra komt werken als ze bellen, eerder begint, tot later werkt... Ze zouden je een gouden veer in je r**t moeten stoppen! Maar, 900 euro is ook goed.
Natuurlijk voel je je down lieve ICHTUS das heel logisch hoor.. je zult zien dat je je morgen veel beter voelt.. knuffel voor nu... Mrijn weet niet hoe ik op je moet reageren maar doe het maar met een knuffel ook hahaha
goeie avond meiden, ik ben nu eindelijk klaar voor vandaag. op het werk was het erg druk omdat we nieuwe vracht hadden gekregen, daarna naar huis eten koken, hond uitlaten en dylan knuffelen en verzorgen en die ligt nu in bed. morgen komt een vrouw bij ons thuis voor geesten te verdrijven, omdat dylan soms 3 a 4 keer per nacht wakker word denken we dat er misschien toch meer aan de hand is dan dat wij kunnen zien. och ja en baat het niet dan schaat het niet. gisteren is mijn schoonmoeder op bezoek geweest, het waren 3 hele lange uurtjes, maar ik heb mijn best gedaan om aandig te doen ook heeft ze dylan vast mogen hebben en ik moet zeggen voor de eerste keer sinds zijn geboorte had ik er niet zo veel moeite mee als voorheen. och ja met een beetje geluk zien we ze nu weer 1 of 2 maand niet . ik ga nu weer snel naar dylan want die is helemaal in de stress. tot zo knuffie
nou Mrijn liever 900 euro, of een gouden veer, maar dan niet daar aub! hihi! Ja de hele dag wakker is wel fijn hoor, kan alles met hem doen en hij zeurt nooit.. Heerlijk is dat! Dwaas: das toch in iedergeval positief dat ie geen longembolie heeft. Knuff voor jou! Sizzel: zou idd ook op zoek gaan naar iets anders als je toch al een nieuwe uitdaging wilde. Maar voorlopig zit je nog effe goed, fijn! Ichtus: kom op meid, dat komt gewoon goed! Enne je hebt mail!
succes morgen Kikkert, hopelijk helpt het! Ik ga even aandacht aan marc geven! Die verwaarloos ik soms, want ik zit zoveel hier! doeg trusten
nou dylan wilt niet slapen dus die hebben we weer uit bed gehaalt. papa zit nu ff met hem te knuffelen en dan gaat hij weer terug het bed in. ik ga nu nog snel ff wat opruimen @debora dank je
ichtus meissie toch.. wou dat ik iets voor je kon doen.. en dan Marijn ook nog de waterpokken.. bah.. het zit je ook niet mee meid.. knuffie.. (al helpt ie waarschijnlijk nu ff niet..)
ik was net op het net aan het snuffelen.. kom ik 2 hele leuke vacatures tegen... één bij kind- en jeugdzorg en de ander op een crisis/opnameafdeling bij verstandelijk gehandicapten (hoog niveau).. heb naar allebei een informerende mail gestuurd.. wat vragen opgeschreven.. ben benieuwd.. Kind en Jeugdzorg vragen ze namelijk vaak sph en spw... ben benieuwd wat ze zeggen..
spannend sizz.. hoop dat t wat wordt.... ik zal vanavond s ff kijken of ik een foto kan maken van bovenaf (van zijn hoofdje).. kunnen jullie ook s kijken naar t verschil bij de oortjes.. tis idd wel erg hoor.... voel me al iets beter.. ga zo nog ff huis uit bakkie doen..Ed is roosters maken.. zou morgen middag vrij zijn, maar wil nu toch gaan werken of ik dat erg vond.. WAT DENK JEZELF! met 3 zieke kids en het nieuws van vanmiddag kan ik m wel thuis gebruiken.. was juist zo blij met een vrije middag van hem, maar ik heb m gezegd dat ie t zelf maar moest weten maar dat ik m liever thuis heb.. wedden dat ie gaat werken! nou ja.. ik ga ff koffie leuten.. kom straks nog wel weer terug.. zal dan ook ff de mails doorpluizen.. morgen ben ik weer mezelf hoor...BELOOFD! JULLIE ZIJN SUPERSCHATTEN!
Spannend Sizzel! Ik hoop dat je snel een leuke nieuwe uitdaging vindt en zelf ontslag kan nemen voor ze je eruit gooien. Aan de andere kant zijn die sociale plannen vaak ook zo gek niet... Kikkert: ben benieuwd naar de ervaringen/gevoelens van die mevrouw. ik weet niet of ik erin geloof. Er is vast meer dan we kunnen zien en begrijpen, maar helaas zijn er ook een hoop charlatans die daar misbruik van maken... Maar, Dylan gaat ons het bewijs leveren. Als hij morgen ineens hartstikke goed slaapt, ben ik overtuigd hoor! Ben je al thuis Dwaas? Of moest je nou tot half 10? Ik hoop zo dat je met goed nieuws komt! Juul heeft zich niet meer bewogen sinds ik haar om half 6 in bedje heb gelegd... Kleine stoere meid om zich zo groot te houden bij de oppas en dan thuis 'out' te gaan
nee MRIJN ik ben nog aan het werk... maar het gaat goed hoor met papa.. was even schrikken vanmiddag in het AVL maar niets tot weinig aan de hand.. woensdag moet hij weer terug en dan horen we meer....dus weer spannend arrg
Hmm, kan me vooral die onzekerheid en spanning nog zo goed herinneren... Je leeft echt van uitslag naar uitslag en van onderzoek naar onderzoek? Vreselijk slopend!
Mrijn, die sociale plannen zijn zeker zo gek nog niet.. hahahaha.. maar ja... wilde toch al iets anders.. dan is dit een goede stimulans.. ben het gezeur gewoon beu! Lekker dat Juul zo goed slaapt nu! Nora doet precies hetzelfde! Ichtus.. denk ff aan jezelf meid! Je kunt niet de hele wereld alleen aan meissie! kussie ennuh.. ja..we kunnen het vaak zeggen.. MANNEN! grrrr... soms.... meiden.. ik duik zo mijn bedje in! ben doodmoe.. heb vannacht bijna niet geslapen.. (en Nora is niet wakker geweest! hahaha.. lag aan mij)
Hoi lieve meiden, Weer een hoop gekletst zag ik. Alleen heb ik vanavond niet meer de puf om het allemaal te lezen. Sofie heeft vanaf 5 uur gegilt en gekrijst en slaapt nu net. Knettergek werd ik ervan! Oh ja, en in de tussentijd dat gehuil negeren en de drie andere kinderen in bad en naar bed brengen. Nou, echt geen pretje. Las nog wel van Marijn die waarschijnlijk een helmpje moet. Balen zeg, maar later zal hij je er dankbaar voor zijn! En Dwazie, het blijft spannend he, elke keer de uitslagen van je vader! Probeer positief te blijven denken meid! En Ichtus, volgens mij was mijn mail niet gelukt, zal het morgen even opnieuw proberen. Ga nu nog even bankhangen, heerlijk even van de rust genieten. En sorry voor mijn egoberichtje
Nou ja wat je zegt inderdaad vreslijk slopend.. maar ikheb mezelf maar voor gehouden dat ik hoop dat ik nog heel veel jaar mag afwachten.. dit betekend inderdaad dat ik nog heel veel jaar mijn vader bij me hebt. Soms heb ik momenten dat ik (het lijkt wel) besef dat ik mijn vader aan het kwijtraken ben... op zo n moment kan ik echt paniekkeren... en voel ik me zooo KLOTE....Herkenbaar zeker?!