Nou Danny had laatst nl een keer de comfort 2 gehaald en dat gegeven, maar ik dacht.. dan zal ze wel honger krijgen, maar niet dus.. maar kan dat kwaad?
koekje drinken en koffie eten hahaha, bryan vraagt of zijn schoonloeder uuuh moeder of ze even knuffel aan angela wilt geven
Haha ja hoor dat wil ik wel.. doe ik wel morgenvroeg want ze slaapt nu.. ze is aan het dromen over jou Bryan.. haha
nee staat op de verpakking vanaf 6 maanden en achterop bij de gebruiksaanwijzing staat niet gebruiken bij kinderen onder de 4 maanden en ik heb ook al 1 gehaald als de andere leeg is begin ik eraan!
Dames.. even namens Mystery.. ze heeft erg veel last van haar internet verbinding.. hij valt steeds uit en daarom kan ze niet op het forum komen, want dan is ze net aan het lezen en dan knalt hij eruit. Dus ze leeft nog. haha heb haar even een snelle update gegeven wat er hier allemaal gaande is.. Dwaas.. ze duimt heel hard voor je mee.. Ichtus.. heel erg veel sterkte gewenst het komt allemaal goed.. uhm en toen wist ik het ff niet meer... Oh ja.. Fenne een hele dikke knuffel van Mys.. misschien gaat het nu over.. en toen wist ik het echt ff niet meer hoor. .misschien komt het zo nog
bryan heeft nu net zijn laatste flesje op dus gaat hij ook weer over angela dromen over zijn eerste ontmoeting vraagje heb bryan net de fles gegeven en die ging niet zoals hij wou had de 1,2,3 speen omdat het papflesje was en nu doe ik de 3 boven dat klopt toch he, nu was zijn hoofdje van achter gewoon nat van de zweet mijn arm dus ook zou dat kwaad kunnen?
zo heb net ook maar ff de gewichten en lengtes onder mijn banner gezet! moet donderdag weer naar het cb ben zo benieuwd! wat ze gegroeid is!
Heeft hij wel gewoon gedronken dan? Ik gebruik nu zelf de fles van Bfree voor de pap en de difrax fles speen M
Ik hoef pas in augustus weer.. ben als laatste in Juni geweerst ergens.. Ik wil wel gaan wegen, maar dat is altijd op een donderdag en dan heb ik meestal wat.. a.s donderdag gaan we naar Vennebos.. dan volgende week maar ff gaan.. wil wel graag weten wat ze nu weegt en wat ze gegroeid is
zo hier is het rustig dylan heeft bijna 2uur gehuilt of beter gezegt geschreeuwt en we weten niet wat aan de hand was