meiden sorry dat ik niet vaak persoonlijk op jullie reageer, maar ik heb het gewoon druk met dylan, werk, huishouden, de hond en dan moet je ook nog je man onderhouden maar vanaf 26juli zal ik hier weer vaker te zien zijn want dan heb ik 1MAAND VRIJ
@All , wij hebben i-net via Mystery.. dus ook wij hebben ontzettend geklooi.. Hier ook alles oke en tandje van deem is door. Sorry sorry sorry maar ik kan echt niet terug lezen zo
Kom nog ff het licht uit doen. Jeetje wat hebben jullie weer lekker gekletst... Moet gewoon 20 pag. bijlezen. Ga ik nu niet doen, morgen ochtend weer. Truste... *knip*
07:00 AM: En daar zit ik alweer met mijn kopje koffie, boterhammetjes, Mozart op de achtergrond en een kleine smurf die alles op en rond het speelkleed aan het mishandelen is... een nieuwe dag in de wereld van een moeder: goedemorgen! Ik ga even terug lezen... was gisteren plotsklaps weg zonder me af te melden, maar ben om half 9 naar bed gegaan, gewoon omdat ik er zin in had... Fenne werd om 11 uur nog even wakker voor de borst, maar heeft daarna tot 06:15 geslapen, wederom een vooruitgang! Sizzel: fijn dat je baan nu nog niet verloren is gegaan... ik hoop dat nog even duurt! Maar wanneer je weg moet dan krijg je neem ik aan toch ook een hoop geld mee? Of heb je geen vast contract? Ik hoop in ieder geval dat je snel een nieuwe uitdaging kunt vinden! Ichtus: ok, een oortje is denk ik bijna zo'n 2 cm als ik naar Fenne dr oortjes kijk... goh, das inderdaad best een verschil en lijkt me inderdaad dat je dat blijft zien als je er niets aan doet Het kan wel heel snel verbeteren hoor... bij Fenne was het 8 weken geleden 11 mm verschil en nu nog maar 3 mm, dus het komt echt heel snel helemaal goed bij Marijn met een helmpje! knuff! Kikkert: spannend dat vandaag je eigen Ghost Whisperer komt! Je hebt helemaal gelijk, baad het niet dan schaad het niet... ben benieuwd! Slapen vd beebs: ik houd eigenlijk alleen nog rekening met het ochtendslaapje van Fenne, de rest van de dag ga ik gewoon met haar weg... ik zorg wel dat dit direct na een slaapje en een voeding is, maar ik houd hierbij geen rekening met het volgende slaapje... ze heeft nog geen vast slaapritme 's middags en gelukkig slaapt ze echt overal, ook tijdens winkelen of in de auto en zelfs bij andere mensen als ik haar in de wagen leg... nu ik jullie zo hoor besef ik me dat ik hier heel blij mee mag zijn! Maar jullie hebben de nachten doorslapen he?! 07:30 AM: << die Mozart werkt wel rustgevend zeg, Fenne gaat alweer slapen in de box>> Meiske: hoe is het vannacht met Sofie gegaan? Huilt ze eigenlijk nog vaak zo lang? Lijkt me erg lastig... knuff! Vivian: wat heeft Bryan mooie ogen zeg! Lekker bekkie hoor! en waarom heb ik altijd gedacht dat jij blond was? das vreemd Amma: wat leuk om weer even iets van jou te horen... denk niet dat je dit leest, maar wilde het toch even zeggen! En ook zie ik weer de knappe meid van supermummy voorbij komen... leuk leuk! Dees & Dwaas: veel plezier in kapselon 'Joma' ! We willen wel foto's zien he?! Diaantje: lekker shopdagje gehad dus gisteren leuk! En Fenne gaat nu nog een keer of 3 naar de osteo om de afplatting te behandelen, dit doen we met steeds 6 weken er tussen... 07:45 AM: << dit wordt er een lang verhaal!>> Mystery: Fenne vond de knuffel erg fijn, dank je wel! Beertje: Deem ook al eerste tandje ja? Jullie hebben een snelle jelle he?! Wel heel leuk... oh zie nu dat Boney het licht uit heeft gedaan gisteren maar de deur niet op slot heeft gedaan... ik ga even snel checken of er niets gestolen is vannacht... pffew, alles is er nog... volgende keer beter opletten Boney!
Goedemorgen dames! Hier gelukkig wel weer een iets betere nacht gehad...Alleen nog steeds niet optimaal Hopen dat de Puckababy vandaag binnen komt En dat dat een uitkomst bied! Ik ga ff terug lezen!
Ik geloof niet dat het een Nederlands gebruik is hoor, maar Julia komt om 6u weer voor de eerste fles en daarna kan ik nik nog max een uurtje dommelen... Als ik straks weer ga werken is het helemaal leuk want dan mag ik om 5u opstaan...
Mogguh iedereen.. Jaydee lag gister om 19.00 in der bedje en kwam vanochtend weer om 07.00. Dus ze heeft nog lekker een uurtje bij ons in bed gelegen. En heeft net de fles gehad. Is het bij jullie ook zo'n slecht weer? Ik had lekker naar de markt gewild, maar volgens mij zit dat er niet echt in..helaas Dus vandaag zal wel een dagje thuis hangen worden, maar goed! Joma, Dwaasje en Dees...heel veel plezier! Beertje, feli met het eerste tandje van Deem! Wen, heerlijk dat Fenne weer iets langer heeft geslapen. En Mozart rustgevend? Moet ik ook maar eens gaan proberen dan. Ariel, fijn dat het vannacht iets beter is gegaan. Wen, kan het niet vaak genoe zeggen, maar ik vind die Fenne toch zo'n ontzettend mooie meid.