Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ahwwwwwwww, haiiiii grote Fenne :D

Meiskes, goeiemorgen.

Ik heb niet terug gelezen, ben net uit bed. Luuk kwam om 6 uur al. Hij was om 5 uur wakker en we hebben het kunnen rekken. Dat komt omdat hij gisterenavond om 20.30 naar boven is gegaan (om half 8 gedronken) en hij sliep zooooo lekker dat ik hem heb laten liggen. Ik zit nu aan het ontbijt en daarna douchen met Luuk en dan naar Dwaasje. Alles staat al klaar dus na het douchen en voeden kunnen we meteen weg. Ik eet daar vanavond mee dus ben pas laat thuis. Morgenochtend weer werken dus ik ben er morgenmiddag (als ik niet bij de oppas blijf hangen) weer.

Heeeeeeeeeeele dikke kus en ik denk aan jullie.

Ooh, even snel. Wil iedereen even op de lijst kijken of je bestelling klopt? Ik neem daar het aantal schotels van over namelijk dus als er iets niet op klopt gaat de bestelling ook fout. En heeft er iemand een partytent om mee te nemen?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    dank u...

weet niet wie het zei... volgens mij supermummy... maar ik kan ook echt niet genoeg foto's van Fenne hebben hahaha

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm ik hoor Rosalie mekkeren...Ga dr geloof ik weer ff naar bed brengen!

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees, ontzettend veel plezier! Werkse morgen en tot morgenmiddag! Dikke Dikke knuff!

Nee, wij hebben helaas geen partytent :(

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
  6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Aah wat lief dat je dat zegt! (zeg ik glunderend, zo trots als een pauw :D )

Fijn dat Jaydee weer het klokje rond heeft geslapen...!
    Hier schijnt de zon trouwens nog, maar die zal straks wel weer weggeblazen worden door een stormpje... :(

Ik ga zo naar woonboulevard een nieuwe boxspring bestellen... wat zullen wij lekker slapen! Nu Fenne nog... :rolleyes:

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    heel veel plezier vandaag Dees! :)

8. 40plusmama

Dank je.

Ik werk ondertussen de laatste hap brood weg.

Over de lijst, Een aantal daar staat nog niks bij, die nemen zelf vlees mee offuh (Beertje, Naatje, Ariel). Mrijn kwam zo even aanwaaien begreep ik he?

Nou, Luuk blijft aardig pitten (klok, klok, liter melk op gedronken :) )

Ichtussss, wij daten na de meeting denk ik? Ik heb op 25 juli mijn laatste werkdag en dan 3 weken vrij, dussssss.

Nu echt weg, doeiiiii schatten :)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh ja...lief dat jullie gisteren allemaal nog vroegen of ik echt niet naar de meeting kom... niks staat nog vast hoor, misschien kom ik ook nog wel ff aanwaaien... maar ik ga in ieder geval naar die verjaardag...

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dees, diegene waarbij nog niks achter de naam staat, weet ik nog niet van of ze zelf eten meenemen of bestellen..
    Ariel, weet nog niet of ze komt, ligt aan Naatje!

En aan Naatje heb ik gevraagd iof ze zelf vlees meenement of niet..

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    gisteren gekocht bij de HEMA

Mozart for babies... relaxing, stimulating, nurturing... 4,95

moet zeggen dat ik het wel lekker vind op de achtergrond, en Fenne lijkt het ook fijn te vinden...

ze zeggen ook dat klassieke muziek erg goed is voor babies toch? dacht ik tenminste wel eens gelezen te hebben...

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen meiden! zo hier al net naar de winkel geweest en wat lekkers gehaald voor bij de koffie straks!

@Wen super mooie foto, met een mooie meid!

Wens jullie een gezellige dag!

ik ga zo over een kwartiertje -half uurtje weg...

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    klein artikeltje:

Muziek voor je baby
    Wist je dat baby’s rustig worden van muziek? Uiteraard moet je dan geen heftige house of ACDC opzetten, maar een klassieke cd doet wonderen.
    De rustgevende muziek doet de baby denken aan de geluiden die hij al in de baarmoeder hoorde.
    Artsen in Canada bevelen dan ook klassieke muziek aan aan moeders met lastige kinderen.

Uit onderzoek is ook gebleken dat baby’s en kinderen beter presteren als ze tijdens het uitvoeren van een taak naar klassieke muziek luisteren. Dit wordt het Mozarteffect genoemd. Volgens sommige wetenschappers zou klassieke muziek een gunstige invloed hebben op de ontwikkeling van het kind. Kinderen die veel naar klassieke muziek luisteren zouden beter worden in bijvoorbeeld rekenen.

Het proberen waard dus!

14. 40plusmama

Ja klopt Wen (ik kan het niet laten om tussendoor te gluren haha). Luuk heeft heeeeeel veel met klassieke muziek. Het is goed voor de ontwikkeling

Hij is wakker dus ik ben douchen

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wen..ik ga ht ook maar eens proberen dan..

Joma, heeeeeeel veeeeeel plezier!
    En wonen jullie zo dicht bij elkaar?

Woont er ook iemand in Noord-Holland?

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx nog geen half uurtje rijden zegmaar!moet ook hier binnendoor rijden provinciale wegen...

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Lekker zeg...waar woont Dwaasje, kom ik ook ff Joma..kun je gelijk mijn haar knippen..hihi

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ik kan ook wel een knipbeurt gebruiken Joma... vlak voor de bevalling voor het laatst geweest, dus nu alleen maar een staartje steeds... erg he? :oops:

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ojee hihihi krijg ik het nog druk :rolleyes:
    WEN wel aanjezelf en je haar denken hoor! ;)

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou ik ga de volksverhuizing ik de auto laden en dan ervan door!

doei doei meiden!kus...

Deel Deze Pagina