Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    lekker dat Koos je zo helpt ;) ik heb hier ook geen klagen met marcel :) flesje Avent speen nr 2 , maar ze snapt de techniek wel hoor Gwen drinkt ook wel soms sloom maar puur omdat ze een beetje ligt te sabbelen en te spelen met haar speen van het flesje, maar moet je gewoon laten gaan is mij verteld dat mag best hoor want als ze echt honger hebt weet ze wel hoe het moet en drinkt ze wel goed door! ;)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    inprincipe moet je kindje ook aan de geluiden wennen dus denkt niet dat dat kwaad kan tijdens tv kijken dat ze erbij is!

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat jullie goed konden slapen vannacht! en meid rustig aan ! en een gezellige dag!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk zelf juist dat het averechts blijf werken als je alles hetzelfde houdt met Zo min mogelijk op de arm bij anderen en zo min mogelijk uitstapjes enz want dan went ze er nooit aan, dat lijkt mij logisch :oops: dat doe ik in ieder geval , hier slaapt ze echt overal en vanaf het begin gelijk in iedereens armen geweest ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik maak voor Gwen een flesje van 120 ml en 4 schepjes en dat is dan ongeveer 135 ml en ze krijgt ongeveer 6 voedingen en komt om de 4 uur en snachts dan langer! en de ene keer drinkt ze 100ml leeg en de andere keer helemaal de 135 ml maar ik zeg ze drinkt zelf wel wat ze nodig hebt als ze vol zit zit ze vol en dan hoef van mij niet alles leeg,! ;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat wakker in het bedje leggen doe ik met gwen ook dat is het beste en dan leren ze zelf in slaap te komen ipv in slaap wiegen en slapend in haar bedje leggen,daar kan je ze mee verzieken zegmaar...

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik wil het deze keer ook anders doen en Kaylee zoveel mogelijk wakker in bed leggen zodat ze zelf leert om in slaap te vallen. Het probleem is dat ze of aan de borst in slaap valt of heel onrustig in bed ligt en gaat huilen omdat er een boertje of krampjes dwars zit. Dus tot nu toe werkt het nog neit zo goed, maar ze is dan natuurlijk ook nog wel erg jong.

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej meiden..

Evn een gek vraagje..me ongi is om de hoek komen kijken...mag ik wel tampons gebruiken of is dat beter van niet?

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb dat de vorige keer wel gewoon weer gedaan. Wel super plus want dat waren de enige die een bleven zitten. :(

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Oke..ik ga even kijken want beter zit dan...

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Is het trouwens niet snel dat ik alweer ongi ben?

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Yeah BUDDY NIEUWS SUPERMUMMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sara geboren om 4.32 uur en weegt 3400 gram ,alles goed!!!!

einde buddynieuws

als er meer nieuws is laat ik het weten! heb wat teruggestuurd namens ons allemaal en gezegd dat ze de laatste was hier!

13. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    MissN, bij FV kan je alweer zo snel ongi worden hoor, gemiddeld na 6 weken geloof ik.

Supermummy, gefeliciteerd met jullie dochter Sara!

Jeetje nu zijn we allemaal bevallen.....

Ik ga Kaylee wakker maken want mijn borsten beginnen te lekken en ze slaapt alweer 4 uur.

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Supermummy gefeliciteerd..!

Nu kan ons andere topic gesloten worden...:(

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    supermummy was echt de allerlaatste...
    toch moeilijk om het topic te sluiten..

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ontzettend moeilijk Sizzel..:(

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nika gefeliciteerd met jullie dochtertje Isabel.. en wat een mooi gewicht.. Angela woog 4345 gram.. haha scheelt maar 5 gram.. Dus ook een flinke dame!?

En supermummy.. jullie van harte met jullie dochterje Sara.. geniet er van meis.. eindelijk...

Trouwens ik wist niet of ik het al verteld had, maar gister bij de HA was alles goed gelukkig.. ze heeft nog een te nauw slokdarmpje en dat gesloek van haar kan dat slokdarmpje nog niet aan, dus gooit ze er alles uit. Vannacht en tot nu toe gaat het prima gelukkig.. Heel af en toe gooit ze er iets uit maar een mondje.

Haha had ik weer vandaag hoor.. moest ff de spenen uitkoken, dus dacht ik doe haar tut er ook ff in. Heb ik dat in de gaten, dus ik loop naar boven en begin daar het bed te verschonen.. heel niet meer aan die spenen gedacht, dus een kwartier later ofzo kom ik beneden.. en stinken pfff ik d8 ik ruik brand.. dus ik loop naar de keuken staat de hele keuken onder blauwe rook.. pfff wat een stank zeg.. is het water natuurlijk verdampt en liggen die spenen op de bodem, dus haar roze speentje met paardjes is helemaal gesmolten ahhh echt zielig.. gelukkig had ik er nog 1 liggen, maar zonder ring.. ow ow ow echt dom dom dom...

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Fijn dat alles ok was bij de ha. Laat je haar nu steeds kleinere hoeveelheden drinken dat het beter gaat?

Over dat droog laten koken... Mijn zusje heeft dat een keer gedaan bij ons (ze heeft hier gewoond) en wat een stank geeft dat zeg! Ik heb een magnetronsterilisator gekocht van Avent en dat is echt een uitkomst! Ik had er 1 van de Hema, maar voor een beetje meer geld is die van Avent echt veel beter!

19. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja ik laat haar kleinere hoeveelheden drinken, maar nu had ik het probleem.. de speen van difrax (die ze gewend is) die zat dus bij in het pannetje en het roze van de speen zat daar ook op, dus die 2 heb ik ook maar weggegooid.. en toen heb ik er ff een andere speen opgedaan.. van de hema met 1 gaatje maar toen kotste ze alles uit.. daar liep het ook al uit voordat ik haar de fles in de mond had, dus dat was ook geen optie.. pff lastig.. gelukkig had ik nog 2 nieuwe flessen.. dan wel niet van Difrax maar van Nuby en dat werkt het zelfde als met die flesjes van Difrax.. daar gaat ook de lucht aan de onderkant uit. Nou eens kijken of dat werkt.. dat speentje gaat ook alleen open als zij er aan lurkt.. dus ik ben benieuwd. Ze heeft weer last van krampjes nu.. dus ik ga ff kijken..

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @supermummy van harte

meiden ff een vraagje, ik vloei sind 2 dagen weer meer terwijl ik al 2 weken de pil slik...het zou juist volgens de dokter minder moeten worden. is dit niet raar? mag je trouwens tampons gebruiken als je nog vloeit?

Deel Deze Pagina