Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, berichtje nummer 1000! Hoera! Zo missie geslaagd voor vandaag! Nu ga ik echt naar mijn mams toe! Fijne dag iedereen! Doei doei xxx
Gaat ze dan om 18u de nacht in? Als dat zo is, is het niet zo raar dat ze om 6u weer wakker is, toch? Julia gaat ook om 18u de nacht in,krijgt nog een fles om 22u en is meestal om half 6 wakker. Ik geef haar dan om 6u de fles en vaak doet ze daarna nog wel even dutje, maar veel stelt dat niet voor.
Marijn gaat ook om 18.30 de nacht in krijgt ook rond 22u nog een fles en komt dan weer om 8.30/9u ik kan lekker uitslapen.. heeeeerlijk..
Zoooo moest weer veel bijlezen! kletskonten! en had 2 schermen moeten openen, want in mijn hoofd zaten alle reacties en das nu dus weg! zucht... zeef.... Ohw ja thirza: jij was het toch die achter de kassa bij de macro heeft gestaan: dat huilen 's avonds: heel herkenbaar. zo voel ik me dus ook in een winkel... Maar dan al 3 jaar lang
ik ben beneden. marc is thuis voor de lunch! en daarna ben ik naar Den Bosch, want Men at work had een broek 2 x afgeschreven... effe rechtzetten! anders was ie nog niet in de aanbieding he!
Nee joh, ha ha ha. Ze krijgt de laatste fles rond 22.00. Maar ze heeft een week keurig tot 8.00 geslapen. Maar komt nu dus ook weer om 6.00. Ga denk ik toch maar direct de fles geven dan en terug leggen. Want telkens rond die tijd eruit gaat me opbreken.