Op verzoek van Thirza, voor diegene die dat willen.. Hun plaatsnaam door willen geven. Zet ik die ook op de lijst.
Misschien is het ook een idee om ons echte namen op de lijst te zetten..is misschien ook handig voor de mensen die naar de meeting gaan.. Wie dit willen kunnen het doorgeven en dan zet ik het op de lijst
Groningen.....ooooooooh.....ha ha ha. Tja MissN, ben nou eenmaal een echte twentenaar. Alles wat ik lief heb is hier.... En Naatje, voor boeren kun je ook hierheen hoor....ha ha ha.
Ik kom uit het westen...dus ik zit hier veel lekkerder.. Ja Naatje..voor boeren kun je ook naar Hengelo gaan hoor
Ow das wel lekker.. kunnen we nog ff flessen enzo en een bakkie doen.. gezellig...zal zorgen dat ed die middag iig vrij is.. dan zijn we vrij om te gaan wanneer we willen...en adres ga ik nu pben
Ik sta helemaal nog niet op de lijst Nou, hier komen mijn gegevens dan: 16 februari Sofie Nelle Josefiene geboren. 3800 gram en 51 cm. Mijn echte naam is Wieja (ben er een van een tweeling, mijn zus was geboren en toen kwam ik er onverwacht achteraan. Dus mijn ouders hadden weinig tijd om nog een naam te verzinnen. Vandaar deze niet allerdaagse wat stomme naam ) en ik woon in Dirksland
meiden, kan het echt niet bijbenen. ichtus; rot meid, maar ja, als hij na een helmpje er niets aan overhoud meteen doen. debbie en spijkenisse. net meeting babymassage gehad, erg grappig. moet nu eigenlijk strijken, maar nog ff geen zin
nou de koffie staat klaar.. Ik werk in ijsselmuiden.. bijna al mijn collega's wonin in kampen of emmeloord...hihihi