Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Zo ben ik ook weer! Heb even de keuken bij mijn moeder thuis gesopt! Die glimt weer mooi :)
    En Aaron laat dikke scheten nu :D En een lol dat hij heeft :D (goorlap)

Wat een leuke foto's van de mini meeting! Ben benieuwd hoe jullie er straks uitzien!
    Wie komt er binnenkort eens bij mij op bezoek! Lijkt me ook wel leuk :p

Zo nu ff plassen en die smerige luier van Aaron verschonen! En dan verder met behang schrapen in de hal, of opruimen of vast met het eten beginnen... Pfff genoeg te doen, maar ben een beetje lui vandaag! :D Misschien blijf ik ook wel lekker forummen, ligt eraan hoe druk het hier is nu :)

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Doe even met MissN mee....
    Wacht nog steeds op het adres van Dees....tomtietomtom.....

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    IK WIL OOK NAAR DE MEETING! maar erik wil echt niet :(:(:( Doen jullie het de volgende keer please wat dichterbij? En makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer? :)

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ben ff kolven......

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    kolfse naatje!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    werkse kikkert.. en t gaat wel weer hoor....over de eerste schrik heen..

ik ga ook ff verder hier.. tot vanavond misschien.. ga proberen om het hier gezellig te maken vanaaf met zijn tweetjes...

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ow MissN, dacht dat ik al op de lijst stond, maar nu zie ik dat dat niet meer zo is :)

Ik woon in Leeuwarden en mijn echt naam is gewoon Thirza

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    nou nu ga ik echt wat nuttigs doen hier in huis, heb het gevoel dat het een puinhoop is!
    Tot later iedereen! En ben benieuwd naar de rest van de foto's van de mini, meeting! ;)

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    voor! volgende keer op de veluwe.....hahaha

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Aankomend weekend ben ik op de Veluwe

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, nee.....Oosten van het land, daar wonen immers de meeste forumdinnetjes....mwuah!

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ladies, ik heb alles uitgedraaid en ga mezelf nu echt maar eens nuttig maken.

Doei doei.

13. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Thirza woont vlak bij je in Leeuwarden.. zover is dat toch ook niet?

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Oh.. naam.. Mijn naam is Diane en ik woon in Tolkamer.. aan de rijn rijn rijn.. en daar is het zo fijn fijn fijn...

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Zo.. de visite is weg.. ze kwam mijn kinderwagen even in de ligstand maken.. ik d8 dat lukt haar toch nooit.. nou 10 minuten is ze bezig geweest.. en het is GELUKT! heerlijk.. nu kan ik gewoon de maxicosi in de auto laten..ideaal dat gezeul met dat ding...
    Dayenne en Angela hebben lekker met z'n 2en in de box gelegen.. foto zal ik ook ff plaatsen zo

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    gezwellig hier.....

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meiden,

die mevr voor die geesten te verdrijven is hier geweest.
    het was echt een ervaring, en ik moet zeggen ik voel me al stukken vrolijker.
    nou hier komt het verhaal:
    ze kwam al binnen en toen voelde ze al div. geesten in de woonkamer, ze heeft me ook laten voelen in de lucht zeg maar en ik voelde meteen een soort tinteling onder mijn hand. daarna heeft ze gekeken of dylan een geest bij zich droeg maar dat was gelukkig niet zo en daarna heeft ze mij nagekeken en ik droeg wel een geest bij me die heb ik ook vaker gevoelt want ik had vaker uit het niets kippenvel en had het gevoel dat ik bekeken werd...nou die geest is dus weg!

daarna ging ze naar het kamertje van dylan en die mevr voelde zich in een keer raar en had het koud. op dylan zijn kamer waren div. geesten. ook hing er heel veel negative energie het duurde even voordat zijn kamertje helemaal schoon was. ook hebben we echo foto's op de kamer van dylan hangen die trokken heel erg haar aandacht er was iets met de foto's zei ze en ze dacht dat ik in het verleden een miskraam heb gehad zonder het te weten maar dat wist ze niet 100% zeker. ook was er een man in een bruinpak aanwezig en das waarschijnlijk mijn overgrootopa geweest...pfff het is echt een hele ervaring.

maar ik denk wel dat het nu al help want zei kon mij precies vertellen dat ik een heel bezig bijtje ben wat niet haar rust neemt (en dat klopt). ook voelde ik veel spanningen en ben ik moe maar dat kwam waarschijnlijk door die geest was bij mij was. ook kon ze me meteen aanwijzen waar ik pijn had in mijn rug. dus ik ben al overtuigt.

ik moet zeggen dat ik me al een stuk prettiger voel als ik de kamer van dylan op loop, want voor dat die vrouw er was geweest voelde ik me altijd een beetje raar en of bang als ik bij dylan op de kamer was.

nou ja dat was het verhaal een beetje gaotisch maar ja...hopenlijk begrijpen jullie een beetje wat ik getypt heb

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland

Angela en Dayenne in de box

19. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Jee Kikkert.. wat goed nieuws zeg.. hopelijk is het nu echt over.. en die geesten mogen wegblijven zeg.. ze moeten jullie maar eens met rust laten nu.

Maar het waren dus negatieve geesten als ik het zo begrijp? ze zeggen toch ook altijd dat je iemand bij je draagt die je engel is? of is dat nu ook weg?

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    wow kikkert, lijkt me een heftige ervaring of niet....
    Ben benieuwd of ie vanavond beter slaapt :rolleyes:

Hoeveel kost zoiets nou? als ik vragen mag :oops:

Deel Deze Pagina