Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik heb het wel gedaan, maar ik vond het niet prettig zitten.. dus heb hem er maar gauw weer uitgedaan..Het lijkt mij toch niet uitmaken of het nou in het maandverband of in een tampon terecht komt.. het is toch beide hetzelfde lijkt mij?

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Niet als je kindje overprikkelt is, dan kun je de prikkels het beste zoveel mogelijk reduceren.
    Ze moet eerst maar eens wennen aan alle indrukken die hier op haar afkomen en dat kun je dan langzaam uitbouwen.
    Ik deed het in het begin ook en merkte dat Tess daarna telkens erg onrustig was.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maar wees blij dat Gwen er geen problemen mee heeft. Lijkt me heerlijk zo'n rustig meisje.
    Hier heeft ze een behoorlijk temperamentje....goh, van wie toch....ha ha ha.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Supermummy en partner; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sara. Geniet van deze bijzondere tijd!

5. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Voor alle mama's van harte gefeliciteerd, zijn alle kindjes nu geboren?
    Hier gaat alles prima, geniet volop van mij kleine mannetje, vandaar ook weinig online.
    De dagen vliegen om en we hebben nog steeds vrij veel kraamvisites..
    Is dat bij jullie ook zo?
    Liefs bd

6. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    gefeliciteerd met jullie dochter supermummy!
    wat fijn dat nu iedereen bevallenis zeg.
    wat die tampons betreft ik moet 6 wkn wachten volgens mijn kraamhulp.
    maar als ik jullie zo lees doe ik dat niet hoor.
    ik hou namelijk niet vanmaandverband.
    en ook moest ik 6 wkn wachten om in bad te gaan?
    wie doet dat ook of is al in bad geweest?

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Pfff jeetje wat een onzin zeg..ik ben al wezen zwemmen.. en dan erbij.. als je je doucht dan spuit je toch ook met de douchekop je cavia schoon.. dus wat maakt dat nou uit.. Die kraamverzorgster van mij zei lekker doen wat jij denkt dat goed is.. t kan alleen wat branden zei ze... maar nu m'n hechtingen eruit zijn heb ik al gezwommen.
    Nee hoor lekker doen lijkt mij..

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ze zeggen de eerste 6 weken niet in bad i.v.m. bacterien. Maar ik denk ook dat het geen kwaad kan hoor.
    Tampons heb ik niet gebruikt, leek me niet zo prettig (alles nog zo gezwollen). Maar ik vloei nu ook niet meer, eindelijk geen maandverbandjes meer.

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik vloei nu al een week niet meer heerlijk.. ben alleen nog ff aan het denken wel voorbehoedsmiddel ik nu ga nemen, want ik ben niet zo van de pil.. die vergeet ik nog wel eens.. en heb geen zin om er iedere dag aan te denken.

Trouwens was het bij jullie ook zo snel raak na het stoppen van de pil? ze zeggen toch altijd dat je eerst moet ontpillen ofzo.. bij mij was het in dezelfde week gewoon raak.. vreemd toch?

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben eerder gestopt met de pil, maar een condoom gebruikt. Want dat scheen het beste te zijn. Na 5 maanden hebben we het voor het eerst geprobeerd en direct met succes.

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Poe..we gaan vanavond voor het eerst zonder Jaydee weg...spannend zeg..oma gaat oppassen en wij gaan even de stad in....

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi allemaal

Heerlijk dagje hier. Buurjongetje is 9 geworden en ze zijn toch maar even wat gaan drinken. Was gezellig. Tessa heeft het naar dr zin vandaag.

Suus, ik ben het met je eens dat kinderen overprikkeld kunnen zijn. Maar dat is echt bij elk kindje anders. Tessa heeft er niet zo'n last van. Maar jou Tess blijkbaar wel. Gewoon doen wat je moeder hart je ingeeft. Ik wil ook het liefst niet dat ze bij anderen zit. Maar doe het bewust toch wel eens, ook voor mijn gevoel, maar ook voor haar. Maar dan vind ik het na 5 min. wel weer genoeg... :oops: Hierrrrr met m'n kind.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is het niet een idee om voor nu ff alleen maar verder te kletsen in het andere topic? Een soort van afscheid met z'n allen?

Maar ik neem aan dat ze wachten met sluiten tot alle mama's zich hebben gemeld?

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    snik weer iets om af te sluiten

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiden, ik heb het ff geprobeerd!
    1 volle pagina van hier te kopieren naar Word en dan alleen de tekst.
    Maar dat is echt geen doen. 1 pagina van hier is 10 :confused: pagina's in word! Dus 10 A4tjes!
    Het zijn bijna 4000 pag. Dat worden dus een kleine 40.000 pagina's!
    En buiten dat, het word heel onoverzichtelijk. De quotes zijn niet meer zo duidelijk zichtbaar enzo...
    Ik denk niet dat dat haalbaar is tenzij er een andere manier is?

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ff hangen

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    He bah...weet er iemand een andere manier..?

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi hoi
    ff snel want moet zo weer weg naar een verjaardag

kom ff melden namens debora dat met finn alles goed gaat en ze weer lekker thuis zijn, ze komt vanaovnd nog even langs als het lukt

heb trouwens vraagje aan jullie wanneer moet ik overstappen op de nr2 speen ( ik gebruik avent)

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Suppermummy en partner gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter sara

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik gebruik al een paar weken speen 2 van avent...op advies van joma hihi

Deel Deze Pagina