nou je hoeft niet persee iemand bij je te dragen, ik droeg iemand bij me die wat waarschijlijk alle enegrie weg trok. maar het kon ook zijn dat vroeger in de slaap kamer vaan dylan iets gebeurt is, of iemand heeft daar misscien ooit glaasje gedraait of drugsverslaafde of zo.
Ja idd.. nou hier had ik dat dus ook met de box van Angela.. die heb ik dus naar de andere kant van de kamer gezet, omdat tegen de andere muur waar ze eerst stond de vorige bewoonster is overleden. Angela was helemaal de kluts kwijt en heel veel overstuur enzo...
Wow kikkert wat een verhaal! Ik heb altijd een beetje dubbele gevoelens bij dat soort dingen, net als bij derek ogivil... Maar vind het wel super bijzonder! Hoop echt dat het goed geholpen heeft in jullie huis! Leuke foto Diaantje!
Zo zo... 13 pagina's in paar uurtjes? Netjes meiden! Ik ben even naar de woonboulevard geweest en heb een nieuwe boxspring gekocht... kan niet wachten tot hij bezorgd wordt! Ze hadden er 1 op voorraad en die komen ze vrijdag al bezorgen, joepie! Mensen van Ebay pas op! Ariel heeft jullie gevonden... dat wordt overwerken vanavond! hihi die scooter... te gek! Meiske: ik gebruik de tub sinds 2 weken pas weer... ik had hem 2 keer gebruikt toen Fenne net geboren was, maar vond het eigenlijk niks... maar nu vind ik 'm super en zij geniet er ook echt van... Hoe vond Sofie het vanochtend? Oh wat grappig zeg dat jij oververwacht als 2de uit mama's buik kwam zetten... dat kon toen nog he... nu weten we tegenwoordig bijna alles wat er in de buik gebeurd... sorry Suus... ik deed juist heel zachtjes toen ik langs jouw kamertje liep, je lag zo lekker te slapen... oh en slaaptips voor Tess kan ik je niet geven, maar 10 min miepen klinkt mij niet als lang in de oren... als ze niet moe zou zijn dan denk ik dat ze ook na 10 min niet zou gaan slapen. Fenne moppert ook altijd wel even overdag... dan is het beetje kreunen en in de oogjes wrijven enzo en dan weet ik alweer hoe laat het is. Ah gos Thirza... helemaal goed van je dat je meteen ontslag hebt genomen als je er zo ongelukkig van wordt! hihi wat zeg je dat leuk... we gaan worteltjes voeren... Fijn dat hij zo goed reageert op de hapjes, lijkt me zo leuk om te doen & zien! en ik ben nu wel benieuwd wat je onderschrift dan was... Ichtus: fijn dat je je al wat rustiger voelt... tis ook allemaal niet niks, moet je even laten bezinken zoiets... hier ook nog steeds niet helemaal zeker dat Fenne er geen hoeft hoor, is nog even afwachten tot de 23ste. Armbandjes voor baby's? Ik wist niet eens dat dat bestond... poepig die foto van Gwen en Elise! ah Dwaas en Luukje... wat een leuke foto's zeg! En leuk om jouw gezicht te zien Dwaas, je ziet er zo lief uit! : gefeli met je broer!Boney hahaha die foto van Dees en Joma... gewoon te grappig! Luuk en Elise passen trouwens goed bij elkaar... mooi stel! Wat gezellig daar! Leuke man heb je Dwaas... zeker weten! ja volgende keer meeting in het oosten... ik ben voor! Kikkert: joh, wat een verhaal! Ben zo benieuwd of Dylan nu ook beter gaat slapen... Diaan: ah gos Angela met dr enorme bos blonde haren, echt leuk! en wie is Dayenne? joepie... ik ben bij!
Jeej Kikkert, klinkt altijd best wel eng...mijn broertje heeft dit ook geahd toen hij een jar of3 as. Er zat bij hem altijd een man op zijn voeteneind. Die man is overleden in die kamer. Toen is er ook iemand geweest en hij heeft nergens meer last van gehad. Diaantje...Angela lijkt inderdaad veel op jou hoor.. Je staat op de lijst
jeetje kikkert wat een verhaal....nou hopelijk slaapt dylan nu beter.... Thnxx Wen... ik zet nog even een foto van dees haar nieuwe haren.. kusjes
Ik heb de rainforest baby gym ook gekocht.. Hij stond hier op de site aangeboden..ik wil hem al heel lang maar vor 79,95 wel veel geld.. Nu heb ik hem voor 30 euro incl. verzendkosten. Als het goed is stuurt ze hem morgen op..jippie..ben helemaal blij..
leuk haar dees! ik vind het ook zo leuk om jullie gezichten eens te zien! krijg je toch een beetje een beeld van iedereen! dus kom maar op! meer foto's!
Ben benieuwd of het werkt Kikkert! Heeft hij al een slaapje gedaan sinds ze weg is? Hoe is het met jouw nieuwe coupe, Dwaas? Of is Joma nog moed aan het verzamelen? Wat een suffe, grijze dag zeg! Ben net heel even naar de Etos gereden om luiers (wat een k*twinkel! nu al voor de 2e x dat er welgeteld 1 pak pampers in de schappen staat. Zo durf ik ze ook in de aanbieding te doen) en verder blijven we maar lekker binnen. Ik ga proberen om Juul haar bedtijd een beetje op te rekken. Ze gaat nu om 18u en ik zou graag zien dat ze om 19.00 naar bed gaat. Op die manier kan ik de fles van 22u wat makkelijker laten vallen over een paar weken. Ik kan echt helemaal zenuwachtig worden bij het idee dat ze over een paar maanden nog maar op 3 flessen mag.