Ontzettend leuke foto's weer van alle beebjes en mama's @Wen, Sofie vond de tub niet echt geweldig. Ik had er ook iets teveel water in gedaan. Ze wilde er eerst niet in gaan zitten en bleef haar beentjes stijf houden. Toen ze uiteindelijk toch zat keek ze me echt zo aan van moet dit nou? Nog even geprobeerd en haar er toen toch maar uitgehaald. Het water in het badje gegoten en daar heeft ze toen nog lekker in gespetterd en had ze gelijk weer praatjes @Armbandjes, Sofie krijgt een armbandje als ze 1 jaar wordt van mijn moeder. Soort van traditie @Kikkert, hopelijk kan Dylan vanavond beter slapen! En fijn dat die vrouw zo snel kon komen. Vind het altijd wel een gek idee dat er overal geesten kunnen zijn. Geloof er ook wel in hoor, alleen houd ik me er niet zoveel mee bezig. Ga nu even een poepluier verschonen van mijn zoontje, die helaas nog niet zinnelijk is. Had weer een poging gedaan vanmiddag, maar toen had hij lekker in de woonkamer staan piesen Poging gestaakt dus!
http://nl.tinypic.com/player.php?v=etbkhz&s=4 finn verteld mij dat ie last heeft van z'n tandjes: dan kletst ie heel gek!
Dees: je haar is prachtig! Mrijn: lekkere Etos dan... ik ga hier graag naar de Etos, beter als de Kruidvat... MissN: das inderdaad een koopje voor zo'n speelkleed! Heb je die vierkante of de langwerpige? Meiske: jammer dat ze de tub niet zo vond... ik doe ook minder dan de helft water er in, zo kan ze dan alleen zitten (met mij erbij natuurlijk ) Hoe oud is je zoontje nu, 3 toch? Hoe oud zijn kinderen eigenlijk gemiddeld zindelijk? kheb geen idee...