Zo nu ben ik klaar hoor... en wij gaan zo lekker eten.. wat? nog geen idee! groetjes Joma Dees en Dwaas
leuke foto's allemaal! super! Missn\; voor de lijst: mijn echte naam is uhm... Debora, en ik woon in Zaltbommel!
\ Heerlijk zeg.. wat maakt hij al een geluidjes zeg.. jeetje.. dat doet Angela nog echt niet zolang en zo.. prachtig
dan maar ff zo... ze ligt er nu toch op te ravotten! deze heb ik dus MissN zien jullie meteen Fenne in actie met rollen
Leuke foto's allemaal hoor.. geweldig.. Joma ff vraagje.. ik heb rood in mijn haren gehad zit nu ongeveer weer op de 6.. kan ik mijn haren blonderen met 12%? of zal ik het toch niet doen.. ik wil nl mijn haren weer kort en blond..
heb de link veranderd wen! was mijn schuld, hhihihi Maar zo kletst ie dus echt alleen als ie last heeft van z'n tanden, normaal komt er veel meer uit! veel gilletjes en allerlei "zinnetjes" laatst deed ie echt zo: mammmmmmmaaaa haha dat kan nog niet maar het klonk wel zo! probleem is alleen: als ik de camera of m'n gsm erbij pak dan stopt ie en dan kijkt me aan zo van: was dat?
Leuk kapsel Dwaas En Wen idd mijn zoontje is 3 (in jan. al drie geworden)Maar hij vertikt het om alles op de wc te doen En de leeftijd waarop ze zindelijk zijn is heel verschillend. Mijn dochtertje was net 2, mijn andere zoon was ook 3. Zo, ga even de frituurpan aanzetten. We eten vandaag lekker patatjes Oh ja, wat nemen jullie allemaal mee naar de meeting? Ook een wipstoeltje ofzo?
Ik kan het filmpje van Debora ook niet zien.. Wen wij hebben die andere! Wat een ontzettend leuke foto's allemaal zeg... Volgens mij is het erg gezellig daar...