oh en daar straks heb ik me rot gelachen: Marc was thuis voor de lunch en Finn zat bij opa op schoot. Marc speelde met het hondje. Dus die sjeesde de kamer door en Finn volgde hem overal met z'n koppie, ook keek ie steeds om z'n schouder als de hond achter de stoel verdween! haha
@meiske: ach ze doen het toch op hun eigen tempo dat zie je wel! komt goed! ik neem alleen de max cosi mee, maar ik rij met Boney mee, dus kan niet te veel meeslepen
heel ander koppie dan Elize! Maar zeker ook net zo'n mooi zoon als dat je dochter is! (alleen een beetje lachen kerel )
doet de link van het filmpje het echt niet? http://nl.tinypic.com/player.php?v=etbkhz&s=4 bij mij doet ie het
] JOma hier! als je kleurhoogte 6 een verf is zou ik het niet uitblonderen! ik zou dan doormiddel van heel veel c.s het lichter kleuren! en dan wordt je langzamerhand weer blond! is de kleurhoogte 6 je natuurkleur dan zou je wel kunnen blonderen, maar doe het met 3% blondeer of 6 % niet hoger omdat hij dan mooier blond wordt! en wel lang laten zitten! nou hoop dat je hier wat mee kan! anders vraag je het maar weer
haha! heeft ze nog wat terug gezegd? Of alleen maar uitgelachen? Missn: leuk is dat he! Als ik Finn gewoon in z'n wipper of op z'n speelkleed laat dan kan ie wel een uur keihard kletsen! lac me altijd rot!
Ik heb een fotoboek aangemaakt voor ons eigen website..misschien is het leuk als iedereen een foto stuurt naar mijn mailadrs..en ik die er dan opzet? Ik hoor wel wat jullie van het idee vinden en dan zal ik mijn mail even geven
Finn is begonnen met te kletsen toen ie 3 maanden was, had het ergens op geschreven. En is net als met lachen: sinds ie het kan doet ie het de hele dag! M'n schoonvader kon zich niet eens herinneren, wanneer ie voor het laatst gehuild had... (nou ja dat doet ie echt wel hoor, maar altijd heel kort, en niet zo vaak gelukkig)
Heb het nu meer naar de bruine kant.. door het vervalen van het rood.. de kleur zit er dus nog wel in.. anders doe ik gewoon cs erin en dan met welke 3,6,9 of 12
ooh! Ze kijkt je helemaal aan he! leuk! Finn ligt ook vaak zo, hij kan wel rollen, maar vind het leuker als ik een handje help! haha missn: waar moet ik de foto heen sturen vind het wel leuk!