en die 2de foto! Wat een schatje! Ik vind dat ze echt een bijzonder gezichtje heeft! heel mooi! enne Finn is toch echt jaloers op al die kindjes met zo'n mooie haartjes!
Ik begin volgende week weer met de groente hap, dan heeft ie 2 weken alleen fruit gehad en dan ga ik het langzaam opbouwen, zodat hij groente en fruit krijgt. De verse worteltjes heb ik al ingevroren staan. Was wat over van de week
Ik vind Juul echt een knapperd hoor! Is een mooie baby en wordt vast een heel mooi meiske! Fenne is geen kletsert, maar rollen kan ze als de beste... Ze presteert het net zelfs om 3 keer achter elkaar door te rollen zodat ze bij me was... ik dacht nog tis toeval... maar leg haar weer eindje weg, ze kijkt me aan en rolt zo weer 4 keer door om bij me te komen... daarna was het mopperen want moe hihi
Wow wen das toch echt knap! Dat kan Finn dan echt weer niet hoor! Die blijft rustig waar ie is! Ze komen wel naar mij denkt ie vast!
Zoo ik ben weer terug van het CB! Rosalie weegt nu 8240gram! Dr beentjes en heupjes zijn goed, dr oogjes zijn goed en de ontwikkeling zit boven het gemiddelde! Helemaal perfect dus! O ja en ik mag beginnen met hapjes! Dat was ik 2 weken geleden al maar goed
De foto's kunnen gestuurd worden naar nickyvdpoel@live.nl Dan zorg ik ervoor dat er van elk beebje een foto op komt! Gelieve niet al te grote foto's, zo klein mogelijk omdat je niet heel veel mb krijgt bij het fotoalbum.
Rosalie groeit wel erg goed hoor..jeetje! Ik ben ontzettend benieuwd wat Jaydee weegt, maar dat horen we de 15e
Ja ut schijnt dat kleine kinderen vaak geesten zien he....Daarom zijn denkbeeldige vriendjes vaak ook niet denkbeeldig...alleen kunnen wij ze niet zien Als dat echt zo is dan snap ik ook waarom kinderen soms naar het plafond staren en ineens gaan lachen enzo... Of ze zijn gewoon een beetje gek haha