geweldig die 3 koppies zo samen! wat een scheetjes! En Luuk mag een wens doen, met 2 mooie dames om hem heen
heb trouwens echt gelachen net: Finn trekt steeds een hydrofiele luier over z'n hoofd en ik trek die dan wel eens van z'n hoofd weg: kiekeboe! en dat vind ie leuk. Maar Marc kwam heel stil de kamer binnen en hij trok de luier weg... Finn schrok zich rot! Die dacht mijn gezicht te zien! En een paar seconden later, lachen joh! hahaha was papa maar!
Ik vroeg me vandaag nog af of jij alweer aan het bijvoeden was. Ik ben wel bang geweest voor krampjes, maar gelukkig reageert Juul nergens op. Juultje heeft een duidelijke voorkeur voor groenten. Fruit vind ze maar zo zo en vooral vers fruit vindt ze vies. Alleen papaja en mango vindt ze erg lekker, maar dat heb zelfs ik (vrouw van een groenteboer) niet elke dag in huis.
Juul heef echt 2 gezichten, vind ik. Op de tweede foto heeft ze een heel fijn bekkie met mooie heldere oogjes, maar op die foto met de erwtjes is het echt een dikke bolle baby en dan kan ze ook nog een heel sloom en bleek koppie hebben met soepoogjes (een kwaaltje van Koos zijn familie). Een kleine toverbal dus.
Ik heb even terug gekeken en heef ze haar neus ook van papa? Ze heeft volgens mij in ieder geval wel zijn blauwe ogen. Mijn missie van vandaag is geslaagd! Ik heb Juul met wat moeite ruim een half uur opgehouden. Ik ben om half 6 nog gaan wandelen in de babybjorn. Ze moest erg lachen om de wind in haar gezicht . Daarna nog even gekeet en precies om half 7 begon ze te piepen. Lekker papflesje gedronken en ze sliep binnen 2 minuten. Mijn paella staat nu te pruttelen en ik heb honger! Kijken jullie ook naar wie is de chef? Ik vond het vorige week erg leuk, maar deze week zijn het een stelletje stakkers!
Jemig, is gewoon eng....Jan dacht dat het een foto van Tess was. Ze lijkt echt enorm veel op Tess. Ook al zo'n lekker ding....
Nee neusje heeft ze waarschijnlijk van mij.. maar voor de rest is het echt Maurice... Zo de meiden zijn weg... was echt super gezellig
Dees, jouw haar zit GAAAAAAAF! Leuke foto's van vandaag! En wat een sketige foto van Nick! Zo van: "ma, wrom nou weer.... "
Ik haalde Tess op van het kdv en de leidster had vandaag ruzie met haar gehad....whaahaa. Ze is al zo wijs he, dat zei de leidster ook al. Ze is gewoon de hele dag bezig geweest met grenzen aftasten. Slapen en drinken ging prima, maar met het spelen wilde ze de volledige aandacht. Elke keer als de leidster bezig was met een ander kindje begon Tess te schreeuwen en als ze weer bij Tess was ging ze lachen en kletsen. Wat een ondeugend ding.... Net lekkere macaroni gegeten en mannetje wil zo op de pc, dus moet het helaas afstaan....
euhm....even eentje zoeken die lijkt natuurlijk....kan niet echt een vinden. Maar zoals ze opkijkt als ze op de rug ligt.....lijkt echt op Tess....
trouwens dat verhaal van MRIJN over twee gezichten lijkt op mijn verhaal ik vind elise ook echt twee gezichten hebben