goedenavond meiden! heb terug gelezen maar 30 pagina,s is echt te veel om terug te lezen! hebben jullie niks beters te doen hihih Hier was het super gezellig vandaag! ik druk aan het werk gegaan hihihi maar vindt leuk om te doen! Gwen om 8 uur fles gegeven en naar bed gegaan! en ze rolt zich vanzelf om sinds vandaag
vraagje geven jullie de kleintjes al om 8 uur laatste fles? bryan krijgt namelijk nog steeds om 9 of 10 de laatste fles
NOu nog steeds niet naar bed... ben te lui om op te staan en zit dus nog steeds met mijn kont op de bank en een beker wiener melange... leuke foto's van iedereen hoor! Ben gek op foto's dus meiden ga gewoon rustig door Vivian, hier de laatste fles al om 6 uur! En om half 7 naar bed...
Er staan nog geen foto's op Vivian..ik moet me er nog even in gaan verdiepen en ga me mannetje dus even om hulp vragen..hihi Joma..wil je mijn haartjes ook knippen..en misschien permanenten?
aha... op die manier... dan hebben onze auto's dat vast niet en gaan we wel voor een normaal autostoeltje... thnx voor uitleg!
Isofix zijn van die beugeltjes die aan het onderstel van mijn auto zijn gelast en waar je de autostoel zo in kan klikken. Je hebt dan geen gordels nodig en het is het meest veilig volgens de testen van de anwb.
Jaydee krijgt om kwart over 7 de laatste fles..ze gaat om 7 uur in badje..en dan komt ze morgen tussen 7 en 8 weer voor de eerste voeding
Ik wil dolgraag krullen...ik doe het zelf al heel vaak maken hoor, maar het kost zo ontzettend veel tijd.. ik wil je ook wel km. vergoeding betalen hoor..hihi
AUTOSTOEL! diezelfde als Wen liet zien wil ik ook! in het echt is hij ook heel gaaf! Vanaf welke leeftijd is de autostoel?
ze had er een bij-oortje zitten, een soort wratje met kraakbeen erin. Dat hebben ze weggehaald. Nu zit er een klein littekentje.