Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik las hier pas over het liggen van jullie beebs. Tessa ligt alleen maar op haar zij. Ik vind het eng op haar rug. Zijn er beebs die alleen maar op hun rug liggen? Of word dat gedaan als ze wat ouder zijn?

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo!

We zijn vanaf 12 uur weer thuis! Met Finn is alles goed! We waren zeg maar "te vroeg". Medisch gezien was er nog niks aan de hand toen hij de ehbo binnenkwam! Z'n glucose spiegel was goed enzo..
    Ik wilde hem dus donderdagnacht om 3 uur z'n voeding geven. En met luier verschonen merkte ik al dat ie niet echt reageerde. En drinken ging ook moeizaam, terwijl hij normaal heel gulzig z'n fles in 10 minuten leegdrinkt. Na 40 minuten proberen om hem wakker te houden heb ik
    Marc wakker gemaakt en hem gevraagd of ie Finn ook zo slap en duf vond. Ja dus! Hij is blijven proberen om de voeding erin te krijgen terwijl ik ging bellen naar het ziekenhuis. En daardoor is zijn glucose spiegel op peil gebleven, en was er dus in principe "niks" aan de hand. Omdat we zo dichtbij het ziekenhuis wonen mochten we zelf komen. Ze zijn zeker een half uur bezig geweest om een infuus in te brengen! :( Hij is dus moeilijk te prikken. Bij echte acute noodsituaties zal ik de volgende keer dus meteen om een sonde vragen ipv een infuus. We hebben dus op tijd gehandeld. Als ik hem nou had neergelegd en had gedacht: laat het kind maar slapen dan was het dus wel misgegaan! We zijn alleen ter controle een nachtje gebleven, maar eigelijk was het niet nodig geweest.

Ik ben trouwens best boos op het personeel in het ziekenhuis: ze hebben ons niet gehoord of gezien. Het enige dat ik om de 4 uur vroeg was een flesje. (omdat dat in een ruimte stond waar ik niet in mocht) Ze deden dan iedere keer zo van: daar komt ze weer! Terwijl ze weten wat Finn heeft en het enige dat belangrijk voor hem is, is die fles! Ik heb dus 3 x een UUR op dat flesje moeten wachten! Finn huilde zich helemaal kapot! Het enige dat ze hoeven te doen is die fles in de magnetron te zetten, de rest deed ik zelf! Das toch een kleine moeite!?
    Zelf zaten ze dan lekker te keuvelen in hun hok... Ze vonden het maar raar als ik dan weer kwam vragen waar het bleef. Ik heb het ook gezegd hoor! Maar kreeg weinig reactie terug...

Het kwam dus van de voeding die het cb had aangeraden!

Verder: NIKA en SUPERMUMMY gefeliciteerd met jullie dochters!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @boney: Finn ligt ook alleen op z'n zij. Als ik hem op de rug legt valt ie zelf op z'n zij

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hih ben d'r! Bedankt voor het plaatsen van de berichtjes enzo!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo ga finn in bad doen! Hij is woensdagavond voor het laatst geweest! :p

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Angela ligt alleen maar op haar rug.. de ene keer leg ik haar hoofdje links en de andere keer rechts, maar ze is al vrij sterk ik naar nekspieren, dus ze draait zichzelf laat maar zeggen..

Geen probleem hoor.. ze slaapt heerlijk..

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maar als ze dan gaan spugen? vind dat echt een beetje eng.
    Tessa heeft nogal eens de neiging om te slikken als ze spuugt. Ze slikt het dan zeg maar weer door, maar dat gaat ook wel eens mis.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Even een genante vraag... :oops:

Ruiken jullie ook zo van onderen? Ik kom net van onder de douche en wilde weer eens kijken met een spiegel van onderen hoe het er uitzag met m'n hechtingen enzo. Maar ik vind het echt stinken. En ik kwam net van onder de douche en heb lekker de douchekop er op gehad dus het was schoon.
    Wat ik vloei ruikt ook al zo vreemd...
    Wilde het al eerder vragen hier. Het is nu een paar dagen zo.
    Vind het echt smerig hoor...

:oops: :oops:

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ja, ik ruik ook niet bepaald fris...

Ik heb ook nog een cavia-vraag. Wat voor kleur heeft hechtdraad? Ik heb ook voor het eerst een blik geworpen op mijn caaf en ik zie daar een wit draadje hangen. Het lijkt wat op flosdraad... Ik had alleen wat inwendige oplosbare hechtingen, voor zover ik weet.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mrijn, hier is het ook wit.
    De uitwendige zijn er na een week uitgegaan en het zat helaas niet aan elkaar. Daaronder zie je duidelijk een heel rijtje inwendige zitten. En das wit.
    haha nog wel wat leuks. Peter had gisteren na het flossen het draadje in de wc gedropt. Ik ging plassen en ik zie opeens een heel stuk wit draad liggen... haha. Schrok me rot.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ff Paul kijken...
    Tot later.

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ja doet Angela ook, maar dan hoest ze een keer...en draait ze vanzelf het hoofdje de andere kant op.. probeer het anders een keer overdag als je erbij bent.. dan kun je het in de gaten houden.. of leg haar half op de zij half op de rug en leg er een rolletje achter ofzo...

13. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Wat doen jullie als je beebje heel veel last heeft darmkrampjes en bijna niet wil drinken van de pijn...?

Ik ben al met VSM bezig, maar ze heeft er echt extreem last van en blijft enorm spugen..

De hele dag is het goed gegaan en 's avonds is het mis.. Nu ook weer..

Ze krijst echt aan 1 stuk door.. en trekt enorm haar beentje op en strekt ze weer.. heb het idee dat ze ook niet kan poepen.. gisteravond heeft ze voor het laatst ontlasting gehad. We houden haar beentjes vaak al opgetrokken tegen haar lichaampje aan dan gaat het heel even goed en daarna begint het weer... echt zielig..

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben voeden en dan lekker slapen.
    Morgen hebben we 1e echte uitje met Tessa. We gaan dan naar m'n ouders. Half uurtje rijden.
    Die zijn 35 jaar getrouwd morgen. Ff een bakkie doen dus.
    Truste.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm ja plastic gaat stinken als het smelt bah.uhm minder van het speentje :(

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja als ik het zo hoor ben ik zeker blij dat Gwen daar geen last van heb zeg..ppff lijkt me moeilijk hoor :rolleyes:

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou als ze een goed gezond zijn is als ze spugen de eerste reactie is dat ze hun hoofdje omgooien dus draaien naar de zijkant! Gwen doet dat ook echt ;) dus dat doet jou meissie ook wel hoor!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou fijn meid dat alles goed is! en wat een rot personeel in het ziekenhuis :evil: wat een domme lui! en is hij daar niet wezen badderen???

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja klopt meid wat een vreemde vieze lucht is dat he? ik had het ook zo ! vondt echt ranzig ook als ik net was wezen douche zelfs , moet zeggen dat het bij mij nu pas een beetje minder wordt maar nog niet helemaal normaal ruikt!hoop dat het wel weg gaat :rolleyes:

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bij mij zijn of waren ( volgens mij zijn ze nog niet weg :rolleyes: ) donkere draden!

Deel Deze Pagina