Mag van mij hoor Meiske..vind ik wel erg gezellig..ik ben dol op kinderen..enne..je mag natuurlijk ook altijd eerder een bakkie komen doen he Wat een super leuke foto's zeg! Het was vast erg gezellig!
jeee weer een minimeeting... ik heb familie wonen in purmerend.. als ik daar heen ga missn laat ik je het wel weten sizzel ga je nou weer weg snik snik... ik wou nog iets zeggen maar nu ben ik het vergeten
Nou heb even op ns gekeken... maar purmerend is met het openbaarvervoer 3 uur reizen Dus missn Ik ben niet van de partij! Hebben mensen misschien zin om hier heen te komen? Leeuwarden is heel gezellig hoor NOu dames ik ga nu wel echt slapen, ik val om! Tot morgen iedereen!
Nou, Missn geloof me, mijn zoontje van drie wil je echt niet een dagje in huis hebben hoor Als ie zijn dag niet heeft breekt hij heel de boel af. Gelukkig heb ik een strafkleedje waar hij dan op moet gaan zitten. Dat helpt (af en toe )
kan natuurlijk ook.. hihi.. alleen van mijn haar blijf je af... daar heeft nog nooit een kapper iets goeds mee weten te doen.. (behalve dan puntjes knippen..)
Ga even wat drinken pakken, want ik ben uitgedroogd. Zit al de hele avond achter de comp. Mannetje is nog werken, zal zo wel thuis komen hoop ik. Maakt lange dagen op het moment. Maar gelukkig hebben we eind volgende week vakantie
thanx.... de foto staat op de site van een vriendin van ons. die fotograaf is.. ben ook echt heel erg blij met de foto's!
Joma..ik wil ook best naar jou komen, maar dan moet mannetje waarschijnlijk wel mee.. Als dat goed is natuurlijk..kan hij een beetje op de kids passen