hahaha iedereen wil bij iedereen langs... kom gewoon allemaal naar linschoten... dat ligt in het midden van het land.. dus kan best van het weekend ben ik in otterlo... ook daar kunnen jullie heen komen hahahah
Gezellig MissN Ik moet maar snel mijn rijbewijs halen, ben ik tenminste wat mobieler! Dat suffe openbaarvervoer gaat veel te traag en moet je veel te vaak overstappen! Nu ga ik echt naar bedje toe! Ik zak steeds verder onderuit!
Hahah Wen..het word ook wel erg lastig hoor..het gaat nue cht razendsnel... Ga zo eerst maar eens een sigaretje roken..
Ik wil ook met iemand afspreken! Maar iedereen woont zo ver weg Moet naar Dees ook ongeveer anderhalf uur rijden volgens de routeplanner. Dus vlak daarvoor voed ik Sofie nog en dan ga ik maar rijden. Vind dat wel een beetje eng, want ik ben geen held op onbekende wegen Vertrouw dan helemaal maar op de tomtom. Hopelijk weet die me op het juiste adres te brengen
@MissN als je nog voor de Meeting je haar gedaan wil hebben kan je altijd de week ervoor komen hoor met je mannetje , ik heb die week van de meeting vrij!
dit is echt niet te doen, alles bijgelzen maar ga nu ff douchen dus ben zo weer weg. Meiske je zal wel bij boney en mij in de buurt wonen, ik in spijkenisse