Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bey bey en niet teveel lullen meer vandaag

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Joma..mijn mannetje is alleen deze week de hele week vrij...
    Dus misschien heb je deze week nog tijd..?

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee jammer deze week heb ik het druk!! :(

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Meiske..ik woon in N-H..dus ook niet heel ver rijden hoor..je mag gerust langs komen heb sowieso tot de 28e vrij..

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zoooo ik heb ook een deel teruggelezne .. sjonge ben al een uur bezig en nog niet klaar....

@suus.. omrijden? snorrie.. dacht dat het van noord naar zuid gewoon langsrijden was..hahaha.. tuurslijk delen we de poen...euh.. de kosten dan he..kump goed hoar!

@Mrijn.. Leuke loopfiets zeg voor juuls first birthdag..helemaal jij....en dat autosttoeltje is geweldig.. hier ook alles neutraal en ueh.. WEN.. je kunt tegenwoordig ook aparte hoezen krijgen... dus voor een evt 2e hoef je het niet te laten hoor...hahaha...

@Minimeetings....euhm euhm...Fotos echt prachtig.. Dees en Dwaas..jullie kapsel is fenomenabel....(als je dat zo schrijft?) en Joma dus ook..hihihi....Prachtige kids foto.. Luuk die mag wensen.. hij wenst vast dat het altijd zo moet blijven met die 2 firstladies naast m....Lucky Man....

@Thirza..euh.. leeuwarden.. dat moet toch vanuit hier ook wel te doen zijn? hoe lang zou het rijden zijn naar zwolle? Maja woont toch ook in die regio was het niet groningen?

@Lis...waar is u nou? alles goe...(dacht r ineens aan..)

@dwaas.. a vant weekend op de prachtige veluwe.. altijd leuk.. waar ergens? veluwe is GROOT!

@zaltbommel.. ligt da? ja gelderland, maar ook gelderland is GROOT!

@Sizzzz. wij ook snel miniminimeeting he.. heb dr zin an....wat eet u graag tussen de middag? ist handig als ik het campingbedje neerzet? (is niet zo'n hippe en heb dus alleen heel dun matrasje.. dus mocht je dat prettig vinden dan evt eigen matrasje meenemen.. (Doen wij ook altijd) kiek maar...

@ veeeel mooie foto's..

@debora.. Ik heb me krom gelachen om Finn..(filmpje) Wat een kletskous en Wereldchamp..gekke bekkentrekken...PRACHTIG.....lag heeleemaaal dubbel....

@Oh ja.. wie is de chef.. wat een bescheten mens die petra...hoezo gezond.. ONGEZOND zul je bedoelen.. lekker al die bacterien naar binnen werken.. YAM...... en dan ook nog zeggen dat ik jaloers zou zijn omdat zij zo gezond is? nou dan maar ongezond..IEUW.....

euh euh.. geheugen wordt minder en minder....

volgens mij vergeet ik een heleboel, maar sorry ladies.. jullie beppen te veel en te snel.... das niet bij t houden in een uurtje..hihihihi....

KNUFFF

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    en je mag al je kids meenemen hoor.. :D

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Meiske, zullen wij een date plannen met Joma? Ik won zo ongeveer bij je om de hoek, volgens mij.

Ik wil graag heel veel high- en lowlights in mijn haar, wat zou jij me aanraden met mijn donkerbruine haar Joyce?

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga ff douchen meiden...niet teveel kleppen alsjeblieft... :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat je nu heb is dat je natuurkleur??

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma 8 september is mij goed dan zijn we gesloten :) waar spreken we af bij jou of missn?

11. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ja, maar wel geverfd (kan dat?). Ik denk dart mijn eigen kleur iets matter is, maar wel net zo donker. Ik heb er nu wat highlights inzitten, maar dat zijn gewoon van die te warme geel-achtige plukken die hebben gebleekt, maar niet hebben ingekleurd.

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bij mij mag hoor!! moet alleen MissN vervoer hebben geloof ik///

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    joma pb me ff je adres kan ik f kijken hoever dat is

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja dan zou ik goudblonde met een beetje kopere plukjes erbij doen in dat donkere haar! dan krijg je wat meer diepte :rolleyes:

15. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    owwww otterlo.. is een half uurtje rijden vanaf hier

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he ff gekeken naar oude kerk ad ijssel zijn ook 2 uur dus maakt voor mij niet uit of ik naar joma of naar missn moet rijden :)

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik moet ff kijken of ik de 8e vervoer heb...haha ik ben ook zo'n schijterd he..

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ik vind dat het afspraken maken soepel verloopt meiden... :rolleyes:

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    MissN het is echt wel te doen hoor misschien een klein uurtje rijden! en lekker op je gemakkie en voor jezelf doe het en dan kan je trots op jezelf zijn ;)

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    we kijken ff wat missn zegt oke joma? ivm vervoer
    en sizzel ik zou het gezellig vinden als je meegaat meid :) en ach ja dat stukje om kan altijd er nog wel bij he hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

Deel Deze Pagina