Ik woon in Dirksland. Maar ik ga nu afsluiten hoor meiden. Mannetje is net thuis dus ik ga even gezellig me met hem bemoeien Truste meiden!
hahaha vind je wel we komen er wel uit hoor hoe dan ook het word de 8ste september he ik schrijf hem vast op
Ik kijk wel even meiden..iks chrijf het wel op..en dan kijk ik tegen die tijd wel ff hoe of wat..heb ik geen vervoer en ik durf niet, dan gaat het over..en kom ik wel een andere keer naar Joma met mijn mannetje..
en dan wil ik een superkapsel he joehoe kan niet wachten tot de 16e en dan de 8e super en als de schoonouders van naatje verhuisd zijn kan ik ook met haar afspreken zonder wereldreis te maken hahahaha
Oh wat ben ik blij zo blij dat m'n neus van voor zit en niet van opzij... nee flauw Jaaaaaa ik ben helemaal door het dolle heen... Het lievelingsnichtje van Danny is zwanger.. ze heeft op de verjaardag van Danny 25 mei positief getest en is op 2 februari uitgerekend.. Zij wilde al een hele tijd een kleine, maar haar vriend niet.. en met familidag in juni kon ze het mooi voor zich houden, want toen zei ze tegen Roel.. zullen wij ook voor een kleintje gaan... en hij zei net als altijd.. nee nu nog niet hoor.. haha veel te druk met werk (toen was ze dus al zwanger en dat wist hij, maar ze wilde de mond houden) toen met zeskamp hier.. kwamen ze naar ons toegelopen en toen zei ze ahhh kijk haar nou lief zijn dan.. ahhhh Roel... toe nou.. ja is goed zei Roel.. dus ik schrok ervan... ik zo ROEL wat is dat nou.. ach ja dat geoefen zei hij.. dus ik sprak haar 's avonds op msn.. zeg ik.. was dat nou echt waar.. Nee zei ze ... je weet toch hoe Roel is.. het blijft bij oefenen... Nou toen was ze dus al zwanger he de trut.. haha ze is ook zoooooooo gek met Angela.. en het is zo'n schat.. ben echt helemaal blij en Danny ook.. morgen komen mijn schoonouders van vakantie terug.. die gaan helemaal uit hun dak als ze morgenavond op bezoek komt.. haha heerlijk.. weer een kleintje in de familie..
@Diaantje ik zou de c.s met 3% of 6% doen dan gaat het langzamer maar dan heeft de warmte meer tijd om eruit te trekken zegmaar doe je het met 9% 0f 12 % dan gaat het te hard en dan wordt het te geel zegmaar ! snap je?
@missn je hoort het meid als je geen vervoer hebt karren we gezellig naar jou hoe dan ook we spreken zowiezo af met zijn 3tje of meer Nou meiden deze date is weer gepland ga mijn binkje in bed leggen en dan nog even lekker lezen in mijn bedje en morgen weer werken pfff dikke knuffel voor iedereen