ik geef ook van vcm cinababy en het helpt hier goed en ja echt zielig he die beentjes gestrekt en dan harde buik hebben ze dan ook en dan doe ik over haar buikje wrijven en voel je het zo zacht worden en wegtrekken! al geprobeerd???en ontlasting Gwen doet om de dag dus eens in de 2 dagen en dan precies tussen 11 uur sochtends en 13 uur smiddags je kan de klok op gelijk zetten wel makkelijk hoor! maar dan is ze wel al heel de ochtend aardig iedere keer aan het persen, maar dan huilt ze niet of zo! oja huilen doet ze toch niet veel , het is een Taaie dame hoor!
zo wij hebben morgen ook een uitje we gaan een daggie naar mijn vader en zijn vrouw! gezellig hoor we gaan heel de dag en blijven ook lekker eten!( ik Sonja ) en Gwen heeft daar ook haar eigen ledikantje en Box dus ben benieuwd!
Na hoeveel tijd gaat die cinababy werken? Angela heeft vandaag nog geen ontlasting gehad.. En dat over het buikje wrijven heb ik al geprobeerd, maar dan krijst ze helemaal moord en brand. Ze slaapt nu gelukkig lekker.. heb dr met dr beetjes opgetrokken in bedje gelegd en een kruikje op haar buikje gelegd en nu slaapt ze al een tijdje lekker.. kijken hoe het gaat. Hier perst ze ook vaak, maar er komt niets uit.. en dan begint ze vaak te huilen.. zoals ze vandaag gehuild heeft heb ik haar nog niet gehoord.. echt sneu.. wil zo graag de pijn wegnemen he.. bah en dan duurt die tijd lang hoor
Dames ik ga lekker slapen... heb nog een beker warme chocomel... morgen nog ff visite om half 12 en 's avonds bij vrienden van ons zuurkoolschotel eten met rozijnen en ananas... nooit van gehoord maar ok.. truste kusss
Wat ook schijnt te helpen is venkelthee... ik heb het al wel in huis (kwam schoonmama mee aanzetten) maar nog niet gebruikt... wil er eerst even meer over lezen... Over poepen, ik weet niet of je bv geeft, maar kindjes kunnen dan soms 7 keer per dag en dan weer 3 dagen niet poepen, dat is allemaal ok... mijn kraamhulp gaf als tip dat je even een keertje kunt temperaturen als je het idee hebt dat er iets dwars zit... ze hebben dan de neiging om de thermometer er uit te drukken en dan komt er wel eens iets mee
goedemorgen trouwens! poeh, ik weet niet wat er sinds gistermiddag met Fenne is, maar ze lijkt wel onverzadigbaar... ze wil elke 2 uur drinken en is dan zo gulzig dat ze zich uiteindelijk verslikt en er echt een golf melk als soort projectiel uitspuit (zelfs voor elkaar gekregen om vanaf de stoel tegen de kast te spugen haha)... normaal drinkt ze om 4 uur, maar nu heeft ze meer nodig... is dat een regeldag? of wat is dat nou precies?
Goeiemorgen, dat met die thermometer werkt hier erg goed. Vaak komt er wat mee bij het stimuleren en na een uurtje zit vaak de hele luier vol. Hier is het heerlijk rustig nu. Tess heeft van 6.00 tot 8.00 gehuild, dus helaas was het slapen voorbij. Mannetje is na de voeding er weer in gekropen, maar ik ben er maar uit gegaan. Ik was toch klaarwakker. Vanaf 7.00 zijn we lekker met z'n drietjes op bed gaan liggen, wat gezellig was dat!
Dag dames, Hier weer een degelijke zondag met visite. Van mij mag het eigenlijk wel afgelopen zijn... Vooral de zondag is zo'n lekkere relax dag, maar vandaag zijn we alleen maar in de weer met beschuit! @Boney: Sam ligt al vanaf de eerste dag op haar rug. Haar hoofdje draait vanzelf naar de zijkant. In het begin maakte ik me ook zorgen over het spugen. De kraamhulp heeft me op het hart gedrukt dat dit geen gevaar is voor je kindje.
goedemorgen meiden ik meld me ook weer even ... sorry dat ik er weinig ben maar tis hier echt nog een rommel heel de dag .... ook ben ik nog aan het kutten met bryan zijn voedingen alles goed hier met iedereen ? weet iemand trouwens of een pap speen groter is als een 123 speen ?
Yep lijkt een regeldag! heeft nora ook gehad! kwam ook om de 2 uur! pffff... vermoeiend! maar na een dag was het ook weer over!
lekker is dat he! Heerlijk genieten! Hebben wij hier vanmorgen ook gedaan! dadelijk komt er weer visite, dus ze ligt ff lekker rustig in haar bedje!
Heej Wen, Nee ik geef flesvoeding, maar op het moment gaat het redelijk goed. Angela heeft ook dagen dat ze hele erge honger heeft en wil ze maar blijven drinken ook al is de fles van 120 cc leeg. Hier verslikt ze zich ook vaak en dan komt ook alles eruit, maar ik denk ook dat dat met de krampjes te maken heeft. hier werkt trouwens een warme kruik op haar buikje erg goed.. ze slaapt van vaak gelijk in. Afgelopen nacht heeft ze echt zo super goed geslapen.. gisteravond om 9 uur heeft ze de fles gehad en normaal zou ze dan om 0 uur nog een fles krijgen, maar ze sliep zo lekker dat danny haar heeft laten slapen.. om half 2 kwam ze zelf en ze heeft doorgeslapen tot half 6 toen werd ze wakker, maar niet huilen, dus heb haar wel gewoon de fles gegeven, want ik dacht dat ze om 0 uur de laatste fles had gehad, maar dat bleek niet zo te zijn.. nou ja.. toch goed gedaan..
Pffff, ik heb het hardstikke druk met van alles en met Luuk. Het lukt momenteel niet echt om te posten hier. Net het huis gepoetst want we krijgen zo visite. Caruli komt met man en dochtertje, gezellig! Luuk ligt wat te pruttelen in bed en hij kan zo wakker worden denk ik. Het is nog niet zijn tijd maar overdag heeft hij dat vaak. Hij gaat nu 's nachts redelijk door. Hij is moeilijk in slaap te krijgen na zijn laatste voeding maar als hij eenmaal slaapt dan gaat hij ook lang door. Soms moet ik hem gewoon wakker maken omdat hij langer slaapt dan 6 uur. Ik vind dat er dan teveel tijd tussen de voedingen zit en maak hem dan wakker. Gisteren was het op zich leuk op de beurs het was alleen erg klein. Wel leuke ideetjes op gedaan voor foto's. Ze maakten overal foto's van de kleintjes maar Luuk sliep en ik wilde hem er niet wakker voor maken. Wat misschien wel leuk is, ze stonden er ook van Mylène. Normaal ben ik niet zo van die huisparty's maar ze hadden babyspulletjes en wasverzachter enzo. Misschien leuk om ze met de meeting te laten komen? Wat vinden jullie? Je bent niet verplicht wat te kopen in ieder geval.
Goeiemiddag! We hebben heerlijk geslapen hier! Nu Finn medicijnen krijgt tegen het maagzuur is het zo'n rustig kereltje! Ligt de hele tijd stil en bedachtzaam voor zich uit te kijken, en ons te volgen! Lief hoor! Gisteravond schrok ik wel even: hij had krampjes, en ineens gilde hij zo hard, alsof ie levend gevilt werd! Binnen 2 seconden had ik hem uit het wiegje natuurlijk. Ik voelde z'n luier en er zat iets hards in. Marc ging kijken zat er een knoerharde schijf in van zeker 5 cm doorsnede! echt een plakaat! geen idee hoe ie dat eruit heeft gekregen, maar kan me voorstellen dat het pijn deed! Daarna was het gelukkig ook allemaal over...
Goedemorgen! Wij hebben een super nacht achter de rug. Voor het eerst in twee weken heb ik meer dan 8 uur slaap bij elkaar gesprokkeld. Kaylee kwam om 1 uur, 6 uur en toen weer om 9 uur. En tussendoor sliep ze gewoon. Wat een zaligheid zeg. Dit kwam denk ik omdat ze gisteravond echt 3 luiers volgepoept heeft. Norah sliep bij mijn ouders dus we hebben echt even bij kunnen tanken. @Boney, Kaylee slaapt vanaf het begin op haar rug. Ze spuugt ook wel en soms ook best veel. Soms slikt ze het weer door, maar meestal ligt ze emt haaar hoofdje opzij dus dan komt het gewoon op de hydrofielluier terecht. @Dees, lekker hoor dat Luuk zo lang slaapt! Hoe gaat het nu met zijn reflux? @Diaantje, het lijkt wel of alle babies lekker hebben geslapen vannacht, bij jou ook al. @Krista, succes met de visite.... @Wen, klinkt als een regeldag! Lekker veel aanleggen vandaag en dan is het zo weer voorbij. @De rest, dikke knuffel voor jullie en jullie beebjes. Ik ga vanavond ook voor eht eerst de deur uit. Naar mijn ouders toe! Leuk, want dan mag Kaylee haar jasje weer aan in de maxi cosi. (Waar je al niet blij van kunt worden )
Oh wat fijn dat Finn zo veel rustiger is geworden. Wel erg zielig voor hem dat hij zulke ontlasting eruit moest krijgen. Hopelijk was dat iets eenmaligs.
ben ik weer eventjes... fijn dat alles met FINN weer ok is... Elise heeft ook weleens van die harde keutels...dan krijst ze even en dan is het weer over... heel zielig maar hoort erbij denk ik hier heeft elise om 1.00 de laatste fles gehad en toen kwam ze om half 7 weer..nou dat is voor ons echt een feestje ze komt doorgaans gewoon om de 3 uur namelijk verder is ze super lief en huilt niet zo heel veel.. behalve haar huil uurtjes dan... hebben het hier echt super druk... veel werk... veel visite... twee kinderen haha...maar goed we hebben een aardig ritme... morgen word mijn mannetje "geholpen" ik geloof dat ik daar meer tegenop zie dan hij zelf ik hoop zo dat het meevalt voor hem... nou meiden ik heb weer even laten weten dat ik leef... denk nogsteeds veel aan jullie.. maar tijd ontbreekt echt vaak... kusjes en knuffels voor jullie o ja ik geef elise nu ipv 120 cc 150cc en nu komt ze om de 4 uur ipv om de 3 uur.. volgens mij mag dat wel toch?